|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
wat je ook doet in dit leven
het maakt allemaal juist niets uit sommige hebben al het geluk en anderen zijn verdoemd om heel hun leven te lijden verdomme kutwereld al de dingen die zijn gebeurt en niets dat ik er tegen kon doen je zou denken dat er ooit wel een eind aan zou komen wel het begin is al lang uit zicht maar een eind? je moet blijven volhouden, je moet blijven hopen anders ben je zwak durf niet de moed op te geven wat weten zun nu van moed? zitten zun al jaren tegen zichzelf te vechten? elke dag pijn elke dag weet je zoizo dat het er gaat zijn zeg me eens wat op deze wereld is die pijn waard? vriendschap... das het enigste wat er op den duur nog overblijft deze wereld is fout, maar laat ze maar zeggen dat ik fout ben |
![]() |
![]() |
#2 |
BeHeerser
|
![]()
Zit iets in. Maar probeer het ook eens van de andere kant te bekijken. Dat het juist een uitdaging is deze 'pijn' te overwinnen! Daar komt bij: Je bent langer dood dan dat je leeft! Dus maak er wat van!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Trots van het noorden.
|
![]()
je hebt je eigen lot in handen als je niet wil lijden moet je er wat voor doen en niet zeiken
![]() |
#5 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#6 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() wel soms gebeuren er dingen en je kan er echt niets aan doen verwerken zal je zeggen? er niet bij stilstaan wel dat lukt ook niet bij alles en als het altijd maar blijft opstapelen dan heb je de wereld nog niets misdaan maar de wereld jouw wel herinneringen die je blijven achtervolgen hoe hard je ook probeert ze achter te laten het is alsof het nog steeds allemaal is aan het gebeuren je voelt de pijn door je zinderen dag en nacht (vooral dan die nachten bij mij) dus tjah doomed for life? |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Die kunnen het gewoon niet veranderen, omdat ze het niet meer aankunnen en de hoop hebben opgegeven, omdat het alleen maar erger en erger werd als ze er wat voor deden. |
|
![]() |
![]() |