|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hey,
ik ben verliefd op een jongen van mijn school die 2 jaar jonger is dan mij (ik ben 14!). ik wil graag een babbeltje met hem beginne, maar ik ben veel te verlegen om naar hem toe te stappen! ![]() weten jullie iets anders hoe ik die jongen beter kan leren kennen? hij heeft wel veel succes bij de meisjes!!! ![]() wat kan ik doen? alvast bedankt en een dikke zoen aan al de jongens !!! ![]() maar speciaal aan O. ![]() ![]() ![]() xxxx |
![]() |
#2 |
Medewerker
|
![]()
Vragen of hij wil knikkeren ????
#3 |
Guest
|
![]()
nee joh met lego spelen
en meissie, hij is waarschijnlijk nog helemaal niet bezig daarmee. dus zoek iemand van je eigen leeftijd. het komt doordat je nu in de puberteit zit dat je op mensen verliefd wordt wat helemaal geen toekomst bied en vaak nogal onlogische mensen zijn |
![]() |
#4 | |
Medewerker
|
![]() Citaat:
Luister maar naar electricity, die weet er alles van ![]()
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
zoals elec zegt, geen energie insteken, is toch nog niet serieus
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Vind ik eigenlijk maar flauw
zelfs al is het niet serieus en zijn ze zo jong , laat dat toch op die leeftijd is iedereen wel eens verliefd en/of heeft die een vriend(innet)je |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
2 jaar jonger
![]() dat is geestelijk een verschil van ongeveer 5 jaar |
![]() |
#9 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Gewoon nog even lekker kijken en in jezelf zwijmelen is ook lekker, echt ![]() ![]()
2-4-04 21:51 Getrouwd met Sandraatje :) |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
jezus, waar zijn alle moraal ridders nu gebleven die zeggen leeftijd doet er niet toe, blegh word spontaan misselijk als ik die hypocrieten hier zie.
![]() ach jah je moet eerst informatie en onderzoek plegen |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
't kan ook zijn dat ie zijn leeftijd vooruit is, maar alsnog is ie geestelijk dan nog jonger dan jij omdat jongens nou eenmaal een beetje traag zijn.
|
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Uhh...
Vraagje: Hoe kan je verliefd worden op iemand die je 'niet kent.' Je zegt zelf dat je niet naar hem toe durft te stappen om te gaan praten ofzo dus ik denk daarbij meteen dat je dat ook nog nooit gedaan hebt. Praten tegen hem ![]() Of ben je verliefd vanwege hoe hij eruit ziet of omdat hij populair bij de meiden is? |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
als iemand bijvoorbeeld 18 is en haar vriend in de 20 ofzo dan zit je toch op dezelfde lijn al maar met 12 en 14 zijn zij toch in heel verschillende periodes van hun pubertijd ![]() en dat maakt toch wel verschil lijkt me. Laatst aangepast door L_angeldc : 24 March 2004 om 19:09 |
|
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
dat heb ik altijd
helemaal hoteldebotel op de girlnextdoor die ik niet ken |
![]() |
#15 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#17 |
Super Lid
|
![]()
waar heb je hem ontmoet?bij de blokkendoos of in de poppenhoek?
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
vind ik een goede vraag. het kan ook door zijn uitstraling komen trouwens ![]() ![]() |
|
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Verliefd worden doe je door de geur ![]() |
|
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
nah weinig serieuze reacties heir
dus ik zal wel ff proberen zo serieus mogelijk te reageren.. Zoals al meerderen hier hebben aangekaart is het niet de meest ideale combo qua leeftijd.. want je zal merken dat als je ooit met hem zal krijgen.. een jongen van 12, en een meisje van 14 echt totaal anders denken... In principe is hij qua denkwijze nog steeds iemand uit groep 5/6/7 Er word vaak gezegd dat leeftijd geen probleem hoort te zijn, maar dit is gewoon zo bij andere leeftijden.. als je 14 bent, dan begin je in algemeen net met puberen.. als je 12 bent, ben je gewoon nog echt een kind.. kijk als het nou 14 en 16 zou zijn of 16 en 18,etc zou 't niet zoveel uitmaken... Maar als jij het echt zo graag wil... Moet je gewoon laten merken dat je geinteresseerd bent.. Paar x naar 'm lachen.. expres bij hem in de buurt staan met pauzes,etc Gewoon dingen doen om het te laten merken.. MAar doe het wel voorzichtig, want ook al is ie volgens jou 'popi' dit hoeft niet te betekenen dat hij al met meisjes bezig is in ged8e Ik zeg het nog maar een x.. Hij is pas 12... en dan zit je dus eigenlijk nog als jongetje met je ged8e bij de actionman's,etc... |
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar dat geldt altijd alleen maar als de jongen ouder is, dat weet je toch.. meisjes ![]() |
|
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
kijk volgende x eerst in mijn info voordat je met zo'n domme opmerking komt ![]() BEN 19!!! |
|
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
je kwam wat jonger over sorry |
|
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
vond ´t gewoon ff stom dat mensen dingen zeggen als ze kunnen zien dat ´t niet zo is.. |
|
![]() |
#29 |
Super Lid
|
![]()
ach man je bent pas 14
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]()
het is de school niet het school
![]() verder: veel succes heej! ik zou gewoon naar hem toe gaan en zeggen: ik vind je leuk ![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
alsof ieder meisje het wel ok vind als de jonger ouder is, maar niet andersom? ik vind bij een jongen van 24 en een meisje van 16 het ook een te groot leeftijdsverschil, dus andersom ook. het is wel meer algemeen geaccepteerd als de jongen veel ouder is dan het meisje dan andersom dat klopt, maar dat is niet speciaal iets voor meisjes om dat te vinden hoor. |
|
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en als je nu gewoon poep zit te praten, hou daar mee op |
|
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
als mensen van die stomme opmerkingen plaatsen ![]() ![]() |
|
![]() |
#36 | |
Guest
|
![]() Citaat:
uhh jawel ik ken geen een jongen die het erg vindt een oudere vriendin te hebben en bij meisjes is het altijd de vraag ''of het wel kan'' |
|
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
je bent 14 hij 12. hij zit nog in de lueiers man. jongens zijn altijd jonger dan hun leeftijd. echt waar vergeet het |
|
![]() |
#38 |
veteraan
|
![]()
een jochie van 12 met succes bij de meisjes?
met zijn lego-handleiding erbij zeker....wahaha ![]()
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#40 | |
-
|
![]() Citaat:
![]() +slotje... Hier heeft de meid in kwestie ook geen reet aan ![]() |