|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik moet vanavond op sollicitatie bij het bedrijf dat mensen 'levert' voor de kaartverkoop (en dergelijke) op Lowlands. Nu wil ik er een beetje netjes én een beetje Lowlands-achtig uitzien. Ik heb nu aan:
Een zwarte wijduitlopende broek, ziet er op de uitlopende pijpen na netjes uit Een rood t-shirt Een colbertje Skateschoenen die niet te zien zijn omdat mijn broek er overheen valt. Maar is dit netjes genoeg? Gaan ze niet op me afknappen omdat ik er 'te alto' uitzie? Ik vind wel dat ik er als mezelf uit moet zien, dat doe ik nu zeker. Ik voel me tevreden en (best wel) zelfverzekerd. Wat zouden jullie aantrekken naar een soortgelijke sollicitatie? |
![]() |
![]() |
#2 |
Whooohooo
|
![]()
Ik denk dat je kleding net genoeg is. Een zwarte broek is altijd goed en een colbertje ook. Omdat het voor lowlands is denk ik zeker dat je gewoon jezelf moet blijven en niet TE netjes moet zijn. Succes!
![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
je kan niet afgewezen worden door de kleren die je draagt, maar probeer er niet te extrafagant uit te zien en ook weer niet te netjes
gewoon normale kleren, dus wat je zegt, dat kan met gemak belangrijkste is je uitstraling, die moet goed zijn |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
denk dat je zo wel goed zit hoor
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
jep idd, niet te regenboog achtig is denk ik sowieso wel goed
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]()
Ik zou er bij een sollicitatiegesprek ook niet al te netjes uit zien.. maar wel dat ze aan je kunnen zien dat je zorg aan je uiterlijk besteedt
![]() Ik denk dat je precies goeie kleding aan hebt voor zo'n sollicitatie..niet te netjes.. niet te lomp. Precies goed denk ik ![]() Ikzelf ga met een sollicitatiegesprek gewoon lekker casual. Gewoon een jeans met een leuk truitje derop. Wat met me haren uitspoken, beetje make up op me snoet. En dan kan ik er wel weer mee door Je moet niet de nadruk op je kleding leggen. Tis toch echt jou en je karakter dat je door die sollicitatie heen moet helpen ![]()
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
het ligt er natuurlijk ook aan hoe representatief je moet zijn voor de functie waar je voor solliciteert. en dat zal in dit geval wel meevallen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Die man van dat bedrijf zág mij en riep uit: "Jij wil vást geen hostess worden bij een tenniswedstrijd. Lowlands liever zeker?"
Het bedrijf zorgt voor kaartjesscheurders op festivals, maar ook voor gastvrouwen bij een groot zakendiner of stewards bij voetbalwedstrijden. En horeca-mensen en eigenlijk bijna alles. Superleuk. En.. Ik ben aangenomen. Ik ga werken op Lowlands!! |
![]() |
![]() |
#9 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#10 |
Lid
|