|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
eeyZz
jah k heb het wel es met een meisje gedaan en nog steeds met me vriendin. Eigelijk ken ik haar niet echt lang maar ik heb het gevoel dat we elkaar al heel lang en goed kennen maarja. Het is wel lkkr met iemand van hetzelfde geslacht, tenminste ik denk dan ook dat er wel verschil is tussen 2 meiden en 2 jongens maarja probeer het uit meiden het is de moeite waard ![]() ~*Nathalie love ya*~ |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
leuk
|
![]() |
![]() |
#3 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
Okidoki
|
![]() |
![]() |
#4 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Als ie mij maar met rust laat is alles goed
![]() |
![]() |
#7 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() @ Sweettwinkel -> Maar je bent 14.. pas een maandje... 14... ![]() @ Blauwewolf -> Je wilt stiekem wel anaal gepakt worden ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
hallow peepZz k ben verkr8 op men 4e dus wat zeike jullie met trendy denk je dat k er trots op ben ofzow?? k had liever gew8 tot 18 jah!!
|
![]() |
#11 |
|
![]()
op je 4e al?
![]() hoe dichter bij de 0.. neh laat maar |
![]() |
![]() |
#12 | |
Lid
|
![]() Citaat:
Als het waar is dat je echt verkracht ben sorry, maar je zegt zelf dat je liever zou wachten tot je 18e, waarom ben je na je verkrachting gewoon gaan neuken? @ BW -> Moet ik iemand uit Frankrijk meenemen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
weetje dat is iets wat niemand begrijpt,.. maar ik had zoiets van waarom zou k nog wachten nu? ben tog al geen maagd meer maar ja doet er niet toe en b.t.w. ik kan er nu goed over praten enzo want het is 10 jaar geleden duss ja maarja
|
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
Sorry geloof het nogsteeds niet, echt waar sorry als het wel waar is
|
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]()
dus? als mijn ouders vlak voor mn gezicht neer worden geknald is het toch ook niet zomaar iets om met "vreemden" te delen? ook al is het 80 jaar geleden
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
oke jou keus wat je wel en niet gelooft interreseert mij ook niet wat jij vind en wat je gelooft ik wasser toen ut gebeurde jij niet dus ja je hebt niet eens een rede om me te gelove heah maja het boeit mij niet wat iemand ervan vind en ik heb het erna pas 1 keer gedaan met een meisje, omdat k voorlopig nog ff geen jongens wil dus heb ik het met een girl gedaan om het vertrouwen in sex weer te krijgen ofzo weet ik veel, we waren gek op elkaar en het is gebeurd einde verhaal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar ik ga slapen want k ben moe weltrusten allemaal!!! ![]() =xxx=Lin |
![]() |
#17 | |
Lid
|
![]() Citaat:
jah k heb het wel es met een meisje gedaan en nog steeds met me vriendin. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
Kunnen jullie niet eens voor een keer jullie mond houden in plaats van constant zo stom te reageren?
![]() |
![]() |