Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Fun > Aan de Bar...
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 12 August 2004, 18:02   #1
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard Belgenmoppen

ik trap af

Waarom heeft een belg een krant in de auto?
Om door de bocht te scheuren

komma komma komma
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 18:04   #2
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

ja komop,breek ons maar eens af

wij kunnen het toch net hetzelfde vertellen maar dan belgen vervangen door nederlanders

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 18:05   #3
Pakspul
Banned

Pakspul's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
ja komop,breek ons maar eens af

wij kunnen het toch net hetzelfde vertellen maar dan belgen vervangen door nederlanders
Ja maar dan zijn ze niet op waarheid gebaseerd en dan lieg je gewoon en dat verneukt de hele mop.
Pakspul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 18:18   #4
FunFair
.

Standaard

waarom heeft een belg een mes in de auto?

om de weg af te snijden
Oud 12 August 2004, 18:18   #5
FunFair
.

Standaard

Er is een Belg naar z'n horloge aan 't zoeken en een ander vraagt waar ben je hem verloren de Belg antwoord: daar verderop. De ander vraagt waarom ben je dan hier aan het zoeken. De Belg: nou hij liep nog.
Oud 12 August 2004, 18:19   #6
BlauweWolf
Guest

Standaard

doe dan tenminste goeie moppen
  Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 18:19   #7
FunFair
.

Standaard

er fietst een belg langs een hoerensraattje.
dan zegt de hoer ''zal ik je trekken?''
dan zegt de belg ''nee hoor ik fiets al hard genoeg''
Oud 12 August 2004, 18:20   #8
FunFair
.

Standaard

Een belg en een Nederlander zitten in een cafe. Zegt de nederlander tegen de belg. weet je wat BELG betekend? de nederlander zegt Ben Erg Lomp Geboren. waarop de belg antwoord: nederlanders hebben op hun auto NL Nog Lomper.

euh... owh..
Oud 12 August 2004, 18:20   #9
FunFair
.

Standaard

Twee belgische boeren hebben allebei een koe maar ze kunnen ze niet uit elkaar houden. De ene boer haalt de staart van zijn koe eraf. Zo, nu weten we dat dat mijn koe is. De volgende dag is opeens de staart van de andere koe er ook af. Dan haalt de andere boer de hoorns van zijn koe eraf. Zo, nu weten we dat dat mijn koe is. Maar de volgende dag zijn de hoorns van de andere koe er ook af. Nu weten de boeren het niet meer. Totdat de ene boer een goed idee krijgt. Weet je wat, als jij de zwarte neemt dan neem ik de bruine.
Oud 12 August 2004, 18:20   #10
FunFair
.

Standaard

hoe vangt een belg een muis????

hij jaagt hem onder de kast en hij zaagt dan de poten er onder uit.
Oud 12 August 2004, 18:21   #11
FunFair
.

Standaard

Citaat:
hoe krijg je honderd hollanders tegelijk uit een auto?
antwoord: je vraagt wie de rekening moet betalen...

hoe krijg je honderd hollanders in één auto?
antwoord: Je legt er een eurocent in!

whaha die hebben wij met turken

-edit-

nog 1... alleen dan echt een slechte rip

Waarom heeft een Hollander zwemvliezen tussen zijn tenen? Om in de vijver van het park sneller bij het brood te zijn dan de eendjes.

die moet als volgt:
Waarom heeft een zwerver een speedboot bij zich? Om sneller bij het brood te zijn dan de eendjes.....

Laatst aangepast door FunFair : 12 August 2004 om 18:26
FunFair is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 18:22   #12
FunFair
.

Standaard

Twee Belgen zitten voor de TV naar het avondjournaal te kijken. Op de TV zien ze een vrouw die van de 7de verdieping van een gebouw wil springen.
De ene Belg zegt tegen de andere: 'Ik wed dat ze gaat springen'
Zegt de andere: 'Neen, ik wed dat ze niet springt.'
Uiteindelijk zien ze op hun scherm dat de vrouw wel degelijk springt.
Zegt de eerste Belg:'Ik heb gewonnen, maar dat telt niet want ik had het al gezien op het middagjournaal.'
Antwoordt de andere:Ik ook, maar ik dacht niet dat ze zo dom zou zijn om 2 keer te springen!'
Oud 12 August 2004, 18:23   #13
FunFair
.

Standaard

een Belg,een Nederlander en een Duitser worden ter dood veroordeeld.Op de dag dat ze dood worden geschoten:"We moeten iets bedenken zodat we niet dood gaan"."Ik weet al iets".Zegt de Duitser."Let maar op"!"He een lawine"!Alle soldaten kijken om.De Duitser rent weg. Zegt de Nederlander:"Dat kan ik ook"!En zegt:"EEn overstroming"!En alle soldaten kijken om.De Nederlander rent weg.
"Ja". Zegt de Belg."Dat kan ik ook"!De Belg zegt:"Vuur"!En alle soldaten schieten...
Oud 12 August 2004, 18:24   #14
FunFair
.

Standaard

Bill Clinton, Vladimir
Poetin en koning Albert staan bij elkaar op te scheppen. Poetin zegt: Rusland had de eerste mens in de ruimte, waarop Clinton antwoordt:
Amerika had de eerste man op de maan. haha, zegt koning Albert, maar wij zijn een expeditie naar de zon aan het voorbereiden. Clinton en Poetin biginnen keihard te lachen: dat kan niet! daar verbrand je toch! hahaha!!. Ja ,zegt koning Albert, maar wij gaan 's nachts.
Oud 12 August 2004, 18:28   #15
FunFair
.

Standaard

Twee Nederlanders en een Belg zitten in het café te praten over uitvindingen.De eerste Nederlander zegt :'De telefoon,dat is voor mij dé uitvinding. Gewoon wat nummertjes intoetsen en je kan de hele wereld bereiken.' De tweede Nederlander zegt: 'De TV.Dat vind ik nu dé uitvinding. Je kan de hele wereld zien vanaf je sofa.' De Belg zegt:'Voor mij is dé uitvinding de thermosfles. In de zomer doe je er iets kouds in en het blijft koud. In de winter doe je er iets warms in en het blijft warm !' De twee Nederlanders zeggen dat dat toch niet zo bijzonder is, maar de Belg zegt: ' Hoe weet die thermosfles nu of het zomer of winter is!!??'
Oud 12 August 2004, 18:29   #16
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Merkwaardig dat maar 1 persoon het blijkbaar de moeite waard acht om zulk soort moppen te posten
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 18:29   #17
FunFair
.

Standaard

De koning van belgie belt konigin Beatrix op en zegt: ik vind het stom dat de belgen altijd de domste zijn, ik vind dat jullie nu een keer de domste moeten zijn. Oke zei koningin beatrix, wij zijn vanaf nu dom!
Na een maand belt onze koningin de koning op. Ze zegt:ik ga een brug bouwen in de woestijn. Ha Ha, lachte de koning, zoiets doms kunnen alleen Nederlanders verzinnen! Zo gezegt zo gedaan de Nederlanders bouwden een brug in de woestijn. Toen het jaar om was belde de koningin weer naar de koning. Ze Zei: ik wil de brug weer afbreken. Dan doe je dat toch, zei de koning. Toen zei de koningin: dat kan niet. Waarom niet,? vroeg de koning. Omdat er allemaal belgen op staan te vissen!!!!!!!!
Oud 12 August 2004, 18:30   #18
FunFair
.

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Merkwaardig dat maar 1 persoon het blijkbaar de moeite waard acht om zulk soort moppen te posten
Meld deze reactie bij een forumbaas
Oud 12 August 2004, 18:30   #19
FunFair
.

Standaard

Er komt een Belg bij een Nederlander over de vloer, de aandacht van de Belg valt gelijk op het prachtige berenvel die op de grond ligt. De Belg vroeg hoe hij eraan was gekomen, en de Nederlander zei: "U moet voor een berenhol gaan staan, en beer! beer! roepen, en dan komt de beer uit zijn hol en schiet je hem neer." De Belg gaat dit dus ook uitproberen. Na een tijdje hoorde de Nederlander dat de Belg in het ziekenhuis lag. Hij vroeg hoe het kwam, en de Belg antwoordde: "ik riep beer! beer! voor een berenhol, en toen kwam er ineens een trein uit!!"
Oud 12 August 2004, 18:31   #20
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Thumbs down

Je kunt anders ook het hele topic bij een FB melden, aangezien ze ten koste gaan van pak m beet 30% van het forum
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 August 2004, 18:31   #21
FunFair
.

Standaard

Een nederlander wordt aangesproken door een Belg die zijn auto wil verkopen. De Belg zegt: "Meneer, prima karretje hoor, moeten alleen nieuwe bandjes op en een nieuw uitlaatje en er moet een beetje aan die roest gedaan worden." Zegt die Nederlander: "Kerel, als jij die auto wilt verkopen, zul je toch een beetje meer je best moeten doen. Kijk maar eens naar mij." Loopt er een man langs, zegt die Nederlander: "Hallo meneer kom eens hier. Mooi autootje kopen? Prima wagentje, weinig mee gereden, nieuwe bandjes, laag benzineverbruik en puik in de lak. De man lijkt geïnteresseerd, maar de Belg loopt naar de Nederlander en zegt: "Alleé, maar als die nog zo goed is, dan houd ik hem toch maar zelf!"
Oud 12 August 2004, 18:32   #22
FunFair
.

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bartje518
Je kunt anders ook het hele topic bij een FB melden, aangezien ze ten koste gaan van pak m beet 30% van het forum
Meld deze reactie bij een forumbaas
Oud 12 August 2004, 18:33   #23
FunFair
.

Standaard

Twee Belgische bouwvakkers zijn op een bouwplaats bezig waar een kantorentoren zal verrijzen. Op een gegeven moment moet die ene hoog nodig pissen. "Amai Sjefke, ik moet zo nodig pinkelen." "Maar dat gaat toch niet Franske. Ge kunt nog niet naar beneden staan pinkelen. Nou vooruit dan maar, ga de gij maar aan het eind van dienen balk staan daar." "Maar dan val ik zo naar beneden." "Wacht dan ga ik wel aan den andere einde van dienen balk staan." Zo gezegd, zo gedaan. De eerste bouwvakker staat lekker te pinkelen en die ander houdt de balk tegen. Dan gaat ineens de pauzefluit en, u raadt het al, de bouwvakker die de balk tegenhield loopt weg met alle gevolgen vandien.
Enige weken later zitten een Nederlander, een Fransman en een Belg in een café niet ver van deze bouwput op te scheppen over het direkt naar een vrouw toegaan. De Nederlander zegt: "Wij vragen een vrouw gewoon eerst een avondje mee uit." "Ach," zegt die Fransoos, "wij doen het nog direkter. Diner bij kaarslicht en een open haard doen wonderen" Waarop de Belg hard begint te lachen. "Amai, wat een omweg zeg. Ik liep laatst in dezen zelfde straat en daar komt zo enen bouwvakker naar beneden met zijnen piemel al uit den broek bungelend, roepend; Kuuuuuuuuuuttttttttttttttttttttttttt!"
Oud 12 August 2004, 18:34   #24
FunFair
.

Standaard

er staan een belg een nederlander en een duitser voor een waarheidsapparaat het apparraat gaat piepen als je liegt dus zegt de nederlander zullen we testen wie de meeste biertjes op kan oke zeggen de andere. De duitser gaat erop staan en zegt ik denk dat ik wel 40 biertjes op kan -PIEP- nou vooruit 20 ... nou dat klopt , gaat die nederlander erop staan en zegt ik denk dat ik wel 50 biertjes op kan - PIEP - nou vooruit 25 ... nou dat is goed zegt die belg ik denk -PIEP -
Oud 12 August 2004, 18:34   #25
FunFair
.

Standaard

volgende
Oud 12 August 2004, 23:05   #26
Steentje
Guest

Standaard

waarom heeft een Belg een plant achterin de auto staan?

Om de politie om de tuin te leiden
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 00:39   #27
Kampie
LuisterNietNaarJeMoeder

Kampie's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Kampie
Standaard

Waarom heeft een belg Maggi in de auto?

Voor de flauwe bochten.
Kampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 02:26   #28
Eelcotje
Guest

Standaard

ga nou es naar bed allemaal!
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 02:51   #29
not-known
Guest

Standaard

Precies! Blijf ik als nachtwaker wel op wacht
  Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 04:08   #30
Impressions
Lid

Impressions's Avatar

Standaard

Gebeurt anders weinig hier voor de nachtwaker
Impressions is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 August 2004, 16:00   #31
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Er komt oorlog tussen Beglie en Nederland, een loopgravenoorlog. Allebij de kanten zitten diep in de loopgraven.
Nou denken die Nederlanders, als we gewoon die Belgen roepen, komen ze toch wel omhoog. Dus hoe heten de meeste belgen? Sjefke ... dus al die Nederlanders roepen: "He Sjefke!", dr komen een paar van die Belgen omhoog: "Jahaaaa????" takkatakkatakkatakkatakkatakkatakkatakkatakkatakka ... Belgen dood.
Nou denken die Belgen, wat zij kunnen, kunnen wij ook. Dus hoe heten de meeste Nederlanders? Jan ... dus al die Belgen roepen: "He Jan!" ... de Nederlanders: "Ben jij dat Sjefke?" "Jahaaaa!!!" en komen weer wat Belgen omhoog
takkatakkatakkatakkatakkatakkatakka
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2004, 20:11   #32
Jochemmm
jocking

Jochemmm's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar Jochemmm Stuur een bericht via AIM naar Jochemmm
Standaard

Een Nederlander rijd met een flink tempo door België en krijgt een botsing met een Belg. Niks ernstigs maar toch een flinke deuk in de auto van de Belg. De Belg is helemaal over de rooie en belt de politie.
De Nederlander weet dat hij flink schuldig is maar begint echter te lachen en zegt:

"Doen jullie het hier nog steeds op deze manier?
Belg: "alle, dat zal toch wel moeten voor de verzekering enzo"
Nederlander: "In Nederland doen we dat heel anders, daar zetten we onze mond op de uitlaat, blazen we zo hard als we kunnen, en dan gaan de deuken er vanzelf uit."
Belg: "kan dat echt??"
Nederlander: "jaja, geloof me nou maar!"

Dus die belg weer helemaal blij, bedankt de nederlander en zwaait hem vriendelijk uit wanneer hij weer wegrijd. Vol moed zet hij zijn mond aan de uitlaatpijp en bingt te blazen, wanneer inmiddels de politie arriveerd.
Politie: "Amai, wat ben jij nou aan het doen?
De Belg verteld het hele verhaal en blaast weer verder. De politieagent kijkt toch een beetje bedenkelijk en loopt rond de auto en zegt plotseling: "Ja maar geen wonder dat het nog niet werkt!! je raampje staat nog open!!!"
Oud 14 August 2004, 20:19   #33
Headliner
Slechtst Geklede Forummer

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jochemmm

Politie: "Amai, wat ben jij nou aan het doen?
lol
Headliner is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 August 2004, 13:56   #34
Flater
p 0 m p . .

Flater's Avatar

Standaard

Lopen twee Belgen op straat, vraagt de 1 tegen de ander: "Mag ik in de midde lopen?"

Enige die ik kende
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels