|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ben ff benieuwd naar jullie dancemoves..
![]() Dans jij wel eens?tijdens het uitgaan bijv?(knikken met je hoofd valt niet onder dansen natuurlijk ![]() Kun je eigenlijk wel dansen? ![]() Op wat voor muziek dans jij het liefs/best? Met wie zou je wel eens willen dansen |
![]() |
![]() |
#2 |
Bianca
|
![]()
Dans jij wel eens?tijdens het uitgaan bijv?(knikken met je hoofd valt niet onder dansen natuurlijk )
- Ja, als ik uitga dans ik bijna de hele avond, behalve als ik wat aan het drinken ben. Kun je eigenlijk wel dansen? - Nou niet geweldig natuurlijk, maar het zal er wel aardig uitzien ![]() Op wat voor muziek dans jij het liefs/best? - Jaren '80, r&b, in ieder geval geen trance ofzo.. Met wie zou je wel eens willen dansen - Erwin ![]()
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
oeh oeh oeh dansen
![]() *tuulk dans ik tijdens het uitgaan..ik ga uit om te dansen zou ik haast zeggen ![]() *ik doe gewoon maar wat hoor, ik heb toch wel lol ![]() *r&b enzo tijdens het uitgaan..iig niet van die stampmuziek (net wat chica al zei ![]() *john travolta of patrick swayze ![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik ook ff natuurlijk
![]() 1) Ik dans elk moment van de dag, thuis, op school en als ik uitga. 2) ik hoop het, anders sta ik wel zwaar voor lul ![]() ![]() 3)Dancehall ( Kliber momenteel ![]() ![]() 4) ..Met eeh..Justin Timberlake! ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bianca
|
![]()
Beroemde personen... USHEEEEEEEEER
![]()
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
2. waarschijnlijk niet, maar dat is het laatste van mijn zorgen ![]() 3. Zolang het geen r&shit of hardcore is, op alles 4. Justin ![]() |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Nerd
|
![]()
dit valt meer onder Lifestyle dan geloof ik
![]()
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
pudiecat
|
![]()
Ik kan niet dansen zoals de tja tja tja enzo
![]() ![]() verder... 1. Ik doe mn best 2. het is maar net wat je dansen vind ![]() 3. alles met een biet, geen bobbeling, RnB en andere noegoe muziek ![]() 4. als ze dr goed uit ziet zal het mij een worst zijn.
![]() |
#10 |
Lid
|
![]()
jaja ik maak wel moves hoor
als er muziek is die ik leuk vind: bij indie lighthouse bijv. in rotown ![]() doe btw ook aan stijldansen en soort streetdance. en ik hou van dansen met maurits van gem. whaha. ![]()
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#12 |
architect of life
|
![]()
1. Op een fuif dans ik wel de hele avond en als ik zin heb... (kans soms op zeer rare momenten zijn).
2. Ik kan helemaal niet dansen. 3. Ik dans op alles wat dansbaar is (jawel, zonder alcohol). 4. Met wie? Geen flauw idee... Kandidaten? Ah, toch wel, iemand die het ziet zitten om met mij te dansen.
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
ah met uitgaan dans ik wel ja
maar ik heb ook op streetdance gezeten, zulk dansen vind ik super leuk, doe het thuis ook stiekem heel vaak ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
p 0 m p . .
|
![]()
Dans jij wel eens?tijdens het uitgaan bijv?
Als ik uitga wel. Kun je eigenlijk wel dansen? Ik maak mensen bang (zegt dat genoeg? ![]() Op wat voor muziek dans jij het liefs/best? Trance Met wie zou je wel eens willen dansen *rolt wc rol uit*
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
|
![]()
Jaah ik dans graag
![]() Moet zeggen dat het met een borrel op wel iets makkelijker gaat ![]() ![]() ![]()
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Dans jij wel eens?tijdens het uitgaan bijv?(knikken met je hoofd valt niet onder dansen natuurlijk )
- Altijd en overal. Kun je eigenlijk wel dansen? - Het kan er wel mee door denk ik. Het maakt me eigenlijk ook niet zo veel uit. Op wat voor muziek dans jij het liefs/best? - Met uitgaan op dancehall, drum&bass, RnB, hiphop, 2step, latin, 80's disco, dat soort werk. Thuis kan het overal op, dan doe ik zelfs mn oude ballet/streetdance/turn-moves op mn even oude hardcore cd'tjes ![]() Met wie zou je wel eens willen dansen - Met Martijn. Dat weet ie alleen nog niet, dus als ie het echt niet kan of echt niet leuk vindt is Robbie Williams wel een goede 2e keus. |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
ik dans wel s jah,
- alleen vroeger veel vaker omdat ik vroeger nog wel vaak naar discotheken ging, maar dat is tegenwoordig bijna alleen maar kroegen geworden (en soms nog wel s een disco ofzo). En dansen in de kroeg deed ik alleen vollop in de bascule (is dr niet meer). - de grietjes zeiden altijd van wel, maar heb nooit danslessen ofzo gehad hoor ![]() - Dance, house, trance, hardcore, Jazz, blues en beetje op hardrock, metal - ik zou wel eens met jennifer lopez willen dansen ![]() Laatst aangepast door The Phit : 29 September 2004 om 12:34 |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Ik dans ontzettend veel , thuis , op straat huppel ik , op feestjes natuurlijk
![]() Als ik dans moet ik altijd op blote voeten zijn , ik haat schoenen om te dansen. Ik dans dus ik kan het ![]() Ik dans op GOA , elektro , drum&bass , techno , .. Ik wil met niemand dansen, enekel met veel mensen rond me heen , maar niet Met iemand , als ik dans zit ik in mijn eigen wereldje ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Whooohooo
|
![]()
Dans jij wel eens?
*Als de muziek leuk is en ik ben in de stemming kan ik de hele avond op de dansvloer staan Kun je eigenlijk wel dansen? *Denk dat het er niet echt stom uitziet Op wat voor muziek? *Hm R&B danst wel heel lekker, trance vind ik helemaal niks Met wie? *Mijn vriend danst niet zo snel dus wil wel graag met hem dansen
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
ik dans wel graag op fuive... mr of ik het goed kan? ikheb het idee van niet!! (m'n vriendin zei overlaatst dat ik echt een totaal andere dansstijl eb als de rest...) op een fuif moet ik der ook altij wel kunne inkome..; en tege danmoet ik bena nr huis... ik heb ook niet echt gevoel voor ritme... (ook vrij rottig)
danse, op liedjes die ik ken hee! en met wie? met m'n vlam... ooit zal het er hopellijk wel eens van kome hee! ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
Altijd wel. Kun je eigenlijk wel dansen? hoor meestal van wel, maar k weet niet. Op wat voor muziek dans jij het liefs/best? hiphop, bubbeling, en een beetje stuiteren op hardcore is ook wel grappig (en goed voor je conditie ![]() Met wie zou je wel eens willen dansen met een jongen die echt goed kan dansen, en mij kan leren beter te stijldansen ![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
Dans jij wel eens?tijdens het uitgaan bijv?: ja duh, als je uitgaat lijkt het me raar als je aan d ekant gaat staan met een biertje (doe ik ook wel natuurlijk maar niet de hele avond)
Kun je eigenlijk wel dansen? Ja geloof het wel ![]() Op wat voor muziek dans jij het liefs/best? Maakt niet uit eigenlijk als het maar niet van die herrie is ![]() Met wie zou je wel eens willen dansen: Met een hottie ![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
° Blub °
|
![]()
jep, maar ga de laatste wel niet meer echt uit.. en enkel als het in een "danscafé" is of een fuif (maar daar ga ik niet meer vaak naartoe -enkel vekfuif en oudejaar- want niet echt leuk als het allemaal 14-16jarigen zijn) Kun je eigenlijk wel dansen? ![]() ![]() Wel 8jaar ballet en 4jaar streetdance en hiphop gedaan... maar zo dans ik wel niet als ik uitga Op wat voor muziek dans jij het liefs/best?r&b.. maar ik dans eigenlijk op alles zolang het niet heel de avond hetzelfde is, is het goed voor mij Met wie zou je wel eens willen dansen pfffffff...dunno
![]() |
#27 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
te vaak gezien ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
Lid
|
![]()
je hebt ook kroegen met een dansvloer
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Lid
|
![]()
Voor mij is een kroeg nog altijd een plek waar je rustig kan zitten met maten.. Beetje pinten, beetje roken, beetje poolen, relaxt avondje
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
Dans jij wel eens?tijdens het uitgaan bijv?(knikken met je hoofd valt niet onder dansen natuurlijk
![]() Euhm jawel, daarvoor ga ik juist uit ![]() Kun je eigenlijk wel dansen? ![]() Week nie, kank nie van mezelf zegguh Op wat voor muziek dans jij het liefst/best? Euhm hangt ervan af in welke mood ik ben ![]() Met wie zou je wel eens willen dansen Euhm geen idee |
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
Leuk topic!
Dans jij wel eens?tijdens het uitgaan bijv?(knikken met je hoofd valt niet onder dansen natuurlijk ) -Ik ga UIT voor het dansen. mensen die uitgaan voor het ''zien en gezien worden'' daar erger ik me aan. Kun je eigenlijk wel dansen? -Iedereen kan dansen vind ik , iedereen die lol maakt kan dansen. Dus ja ik ook , al ziet het er niet al te best uit ![]() Op wat voor muziek dans jij het liefst/best? breakbeatz , big beat , drum and bass , GOEDE old skool hip hop , goa en spychedelic trance , tekno. Met wie zou je wel eens willen dansen met alle oude stampmakkers die ik te lang niet meer gezien heb ![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
° Blub °
|
![]() Citaat:
![]() ik dans wel graag, maar ga dus wel niet overal staan dansen ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
Ik hou ‚cht ontzettend veel van muziek. Ik dans dus gewoon echt elk moment als ik muziek hoor. Op school of op een feest....Kheb altijd wel zin om te dansen!
Behalve in een supermarkt ofzo.. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en ![]() |
|
![]() |
![]() |
#40 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
Wauw damn, das indrukwekkend. Nog nooit zoiets gezien..
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
ooit ga ik op de dansvloer sjieke breakdancetoere uithale!
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Lid
|
![]()
Dans jij wel eens?tijdens het uitgaan bijv?(knikken met je hoofd valt niet onder dansen natuurlijk
![]() Ja!!! Kun je eigenlijk wel dansen? ![]() Uhhh geloof het wel ![]() Op wat voor muziek dans jij het liefs/best? Mij maakt het echt geen reet uit, maar op 1 nr niet en dat is heb je even van mij, dat hadden we vorige jaar tigduizend x gehoord op kerstgala.. dus daar heb ik geen zin meer in... Met wie zou je wel eens willen dansen Me buurjongen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Amanda
|
![]()
ik dans alleen tijdens het uitgaan en als ik gedronken heb dans ik zo ongeveer overal op
![]()
![]() |
#45 | |
Guest
|
![]() Citaat:
- Ja hoor, dans de hele avond ![]() - Iedereen kan dansen ![]() ![]() ![]() ![]() - R&B, bubbeling, beetje van die poppymuziek.. In ieder geval niet op trance/house ofzo, daar kan volgens mij niemand normaal op dansen ![]() - Usher lijkt me wel dat ![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#47 |
Guest
|
![]()
Dans jij wel eens?Ja bijna elke dag op mun kamer en op school momenteel voor oefenen van soort schoolfeest
Kun je eigenlijk wel dansen? Ja tuurlijk ,anders zou ik niet dansen hé! Op wat voor muziek dans jij het liefs/best? Pop,trance soms keer techno. Met wie zou je wel eens willen dansen? Uhmmm,Brad Pitt of Johnny Depp als die kunnen dansen tenminste ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Guest
|
![]()
GO POGO !
jah bij concertjes: ska --> skanking baby ![]() punk --> go pogo hardcore --> soms.. ligt eraan.. als het te hard is niet.. en in kroegen dans ik wel op pop enzow.. en in de alcatraz paaldansen ![]() ik wil het liefst met floor dansen ![]() Laatst aangepast door appelshampoo : 27 November 2004 om 21:49 |
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
![]() ja duh Kun je eigenlijk wel dansen? ![]() mwah ik heb geen flauw idee, maar ik vind het leuk om te doen en het boeit me niet ![]() Op wat voor muziek dans jij het liefs/best? hot hot heat razorlight killers radio 4 the faint um ja stuk of wat meer leuke dansbare bandjes oja en een ska concertje hier en daar vind ik ook wel prima ![]() Met wie zou je wel eens willen dansen mensen die ook leuk mee dansen en niet alleen saai langs de kant staan. voor de rest maakt het me niet zo veel uit ![]() |
![]() |