|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Die er van baalt dat die van Gogh nou uitgerekend op de dag van de Amerikaanse verkiezingen is vermoord? Ik bedoel, met alle respect voor de nabestaanden van van Gogh enzo, maar ik zat er nou niet echt op te wachten dat dit nou vandaag zou gebeuren, want imo zijn de Amerikaanse verkiezingen tog wel iets belangrijker. Dat gezeur over de allochtoonse mentaliteit enzo hebben we 3 jaar trug na de moord op Fortuyn al gehad, dus dat verhaaltje ken ik zo ondertussen wel.
Iig door de moord op van Gogh is de Nederlandse berichtgeving over de verkiezingen een stuk matiger dan het eigenlijk zou zijn vandaag... |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
ja joh boeit dat ff
![]() vandaag of morgen of volgend jaar, ga jij nog ff zeiken dat die gast beter een andere dag had kunne uitzoeke? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ik werd gek van dat gezeik over die verkiezingen, je hoorde steeds hetzelfde "Bush en Kerry staan bijna gelijk in de peilingen.."
Ik vind Van Gogh veel sympathieker dan Bush en Kerry bij elkaar; ook al had VG veel foutere denkbeelden, hij was tenminste eerlijk en open! |
![]() |
![]() |
#4 |
Slechtst Geklede Forummer
|
![]()
ja man, verkiezingen aan de andere kant van de oceaan zijn veel belangrijker
![]() hou je bek liever en ga auto's intrappen (en als dit een flame is, boeit me niet.. maar die knakker moet gewoon zn smoel houden....alsof dit niks is ofzo ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Amanda
|
![]()
Weet je wat ik nou niet snap... half Nederland zit van Gogh dit van Gogh dat... praten er al de hele dag over en hebben het in hun msn naam.
Maar toch weet ik zeker dat een groot gedeelte van deze mensen niet van te voren wisten hoe deze man dacht en wie hij was ![]() Niet dat ik iets tegen deze man heb... maar toch... ik bedoel hoe ver kun je ergens in mee lopen
![]() |
#6 | |
Whooohooo
|
![]() Citaat:
De dag nadat Houke overleed vorige maand hadden ook heel veel mensen in mijn lijst zijn naam en allemaal huilsmileys in hun naam. Heel veel mensen met zo'n naam kende hem geeneens. Maarja nu een maand later zijn al die mensen het vergeten. Soort van aandacht trekken ofzo. Interessant doen.
Well they said it changes when the sun goes down Around here Laatst aangepast door Sanne : 2 November 2004 om 20:41 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#9 |
pudiecat
|
![]()
Als ik eerlijk ben: vond ik het maar een gore, veel te vette, vieze vent.
maar dat maakt de zaak niet minder ernstig ![]()
![]() |
#10 | |
Amanda
|
![]() Citaat:
![]() maar toch drink ik je onder de tafel
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Toch wel grappig op zich.
De grootste ideaal van Van Gogh was vrije meningsuiting. Nou laat ik mij publiekelijk uit over mijn twijfels betreffende de nieuwswaarde van zijn dood en meteen gaan al die Van Gogh aanhangers (die het tog wel met zijn idealen eens zijn, dunkt mij), me op een redelijk ernstige toon verwijten dat ik liever nieuws zie over Amerika dan over Van Gogh. Stelletje hypocrieten ![]() vooral omdat ik het absoluut onacceptabel vind dat hij is vermoord en dat het überhaupt mogelijk is dat je vermoord kunt worden als je iets te ver je bek open trekt. |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Ik heb liever dat Bush en Kerry allebei worden neergeknald dan van Gogh. Bush en Kerry zijn gewoon allebei geen types die zo'n dominand land als de VS kunnen leiden. En van Gogh was gewoon een goeie gast die te veel rookte
|
![]() |
![]() |
#13 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Neehoor Plankje, je bent niet de enige! Want ik baal er ook van. Ik had liever nagelbijtend voor de tv gezeten, naar de verkiezingen kijkend!
|
![]() |
![]() |
#15 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Hoe moet hij dat bereiken? Hij is dood hoor
![]() edit; with all respect ![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En inderdaad, het hoort niet om iemand zomaar neer te knallen. newsflash: één van s'lands grootste renners 'Gerrie Kneteman' is vandaag op 53 jarige leeftijd in Alkmaar overleden. |
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#20 |
Guest
|
![]()
ik denk dat het niet zo echt over theo van gogh is (heb vandaag zoveel geleerd over die gast), maar gewoon om het feit dat er weer iemand is vermoord om zijn mening.
en op welke dag dat ook valt, dit is dichter bij huis. en die verkiezingen gaan gewoon door hoor ![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
AARRGG gaat iedereen dood vandaag ofzo ![]() |
|
![]() |
![]() |
#22 |
|
![]()
foto's van de mauritskade: http://www.vanreek.nl/
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Amsterdam Original
|
![]()
ey fuck die amerikaanse verkiezingen, alsof kerry het beter gaat maken en alsof de wereld iets veranderd als bush het wordt. laat nederland liever genezen en normaal worden (over 800 jaar) en laten we verder (proberen te) leven.
vandaag=kutdag, zowiezo
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Jij bent nu net zo erg als moslims die deze daad goedgekeurd hebben.. en dominant is met een t |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
ik vind het persoonlijk zeer k*t, maar het maakt voor mij weinig uit of het nou een bepaalde dag is of niet
btw, was gister precies 9-11 dagen na de moord op pim fortuyn |
![]() |
![]() |
#26 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
.
|
![]() Citaat:
![]() ![]() jezus christus hey... net alsof dit gebeuren en het gebeuren van pim iets te maken hebben met 911 ![]()
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]()
Uberhaupt het feit dat je tegenwoordig een kogel door je kop krijgt als je ook maar iets zegt wat iemand anders niet bevalt, is belachelijk.
Dat er nu een hele rel rondom theo van gogh ontstaat begrijp ik niet helemaal. Als je buurman wordt neergeknald om zoiets, omdat ie toevallig in jouw dorp/stad bekend staat als persoon, dan lees je daar misschien een klein stukje over in de plaatselijke krant en verder hoor je er niets meer over. Ik denk ook niet dat mensen zich nog meer gaan beseffen 'hoe erg het wel niet is'... want dat deden we allang en we hebben dit nooit toegestaan. Over een maand praten we er niet meer over zoals gistreren en vandaag ,dat zie je wel wat betreft de zaak Fortuin. Maar door te gaan rellen op de dam in Amsterdam of met zijn allen een potje te gaan zitten janekn ofzo, daar houden we het echt niet mee tegen.
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Het is net zoals dat je hoopt dat Bin Laden straks dood wordt aangetroffen. Dat komt eigenlijk op hetzelfde neer. oja, en als je een uitroepteken gebruikt moet je er niet eerst een spatie voor doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 |
...
|
![]()
Ken mij het verotte welke DAG ie wordt vermoord.
![]() |
![]() |
![]() |