|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik heb mijn schouder/arm gekneust, en kreeg van iemand het advies om arniflor zalf er op te smeren. Heeft iemand hier (goede) ervaringen mee? of weet je iets anders waardoor de kneuzing sneller overgaat?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
dext0r:
arniflor, de naam zegt het al een beetje, de werkzame stof komt van 'arnica'. een product wat je onder producten van Dr.Vogel wel vaker kunt zien voorkomen. voor zowel inwendig als uitwendig gebruik. Arniflor zal wel een gelijksoort homeopatisch product als deze zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORE!!!
|
![]()
ik zeg altijd maar: het geneest het best als je er niet allerlei zalfjes en cremes en drugs in stopt
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
wij hebben thuis spiroflor, das een soortgelijk product tegen spierpijn, maar het helpt ook bij kneuzingen en gewrichtspijn. Dat werkt bij mij altijd heel goed. En bovendien is t homeopatisch, dus baat het niet dan schaadt het niet
![]()
![]() |
#5 |
BeHeerser
|
![]()
Ligt aan de blessure heh. Als het je spier is dan zou ik er van die spierverwarmende creme op smeren die atleten ook gebruiken (het ruikt opzich wel sterk dus alleen savonds en na school doen
![]() ![]() |
![]() |
![]() |