|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Vanaf 1 december kan ik erin.
Op de voorstraat hiero, dus midden in eht centrum ![]() 24m2, eigen badkamer en eigen keuken. Wahooooo! |
![]() |
![]() |
#2 |
Bianca
|
![]()
Gaaf joh
![]() (Housewarmingparty ![]()
![]() |
#3 |
.
|
![]()
tering.. in de voorstraat.. vet relaxt.. hoeveel moet je ervoor neerleggen?
![]() |
#4 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#6 |
Lid
|
![]()
so let your earth quake go ahead and break me - nieuw nr: 06******** zegt:
ik kom vaak langs ![]() (censuur op het nr ![]()
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() r |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
beter
![]() ik moet over 2 jaar een kamer zien te hebben in utrecht ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
zoo gaaf.. het is fijn om alleen te wonen, en relaxt dat je ouders zo veel betalen
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
pudiecat
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
ik kom langs
![]() samen met de groep van vorig jaar ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
FORE!!!
|
![]()
gefeliciteerd ...
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Marcel Lindsey en Rooske zijn altijd wle gezellig ![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
Voorstraat is wel een ideale locatie, ik zat daar met mn vorige kamer niet zo heel ver vandaan. Plus & Albert Heijn in de straat en Neude & Oude Gracht etc. op rol afstand
|
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]()
Gefeliciteerd man!
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Nu nog bij het juliana park en in december verhuizen. Alleen even bedenken waar ik al dat geld voor de inrichting vandaan trek, maar dat komt wel. 3e hands banken enzo (Y) |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
heb mn bank gratis...
Stond zomaar op eens daar op de stoep |
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Even heel de binnenstad door lopen met een bank (H) |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Stadsbus???
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]()
Helikopter??
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Nee!
SINTERKLAAS!!! ![]() gewoon ff vragen wil die vast wel doen! |
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
Moet je niet vergeten een liedje te zingen..
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En aangezien die schimmel jou bank moet tillen zou ik er ook ff een wortel bij doen! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#31 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Gefeliciteerd hoor! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#32 |
Guest
|
![]()
zoo relaxed, de voorstraat.
maar dan is die prijs wel begrijpellijk ja. waar ergens op de voorstraat woon je? (kom uit Utrecht) |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
ik heb echt zo de schurft aan rijkeluiskindjes, pappa betaald de huur wel.
ik zou het nieteens willen alleen uit zelfrespect al niet. ik heb mn eigen opleiding bijmekaar gewerkt , mn rijbewijs mn breedbeeld alles. bah ![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Donderdag contractjes tekenen en dan in december ergens verhuizen |
|
![]() |
![]() |
#36 |
.
|
![]()
euh henk....
als je ouders een bepaald bedrag verdienen zijn ze ook verplicht om je financieel te steunen. Vervolgens geeft het IBG wel minder geld. zodat het voor iedere student even eerlijk wordt gemaakt. daarnaast als je op de universiteit zit of hogeschool krijg je het in een normale schoolweek aardig druk. Dan heb je vaak maar 1 dag vrij in de week waarop je kunt werken om je studiegeld te betalen. maarjah ik ben ook zo'n rijkeluiskindje dus ik heb er waarschijnlijk ook een andere kijk op... m'n ouders betalen m'n huur en m'n schoolgeld (voor een bepaalde tijd) en voor de rest moet ik zelf rondkomen en ik accepteer de financiele hulp die ik kan krijgen bij m'n studie. waarom zou ik het niet doen? rijbewijs en andere dingen moet ik zelf voor dokken btw... maar gelukkig neem ik genoegen met een klein mono tvtje en hoef ik geen bigass breedbeeld tv ![]() ![]()
![]() |
#37 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Mn pc is oud en rot (800mhz met een 15 inch schermpje) en mn tv is 20 jaar oud ![]() Dus nouhja, de 300euro die ze max betalen voor de huur (netzoals voor mn zus) vind ik mooi meegenomen. Zonder dat zou ik eht dus echt neit trekken. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Guest
|
![]() Citaat:
en dat neem ik jou ook kwalijk. en over dat mijn ouders verplicht zijn om mij geld te geven die discussie heb ik volgens mij al is met jou gehad toen zei je toch dat als je het zou willen dat je ze het gerechtelijk kunt verplichten.(weet niet zeker of dat met jou was) de vraag is alleen wat voor onverlaat zoiets zou doen. nee ik blijf erbij. |
|
![]() |
![]() |
#39 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
dat of je gaat gewoon elke dag na school werken zaterdag en zondag ook en dan heb ik nogmeer in de week als die hele beurs.
plus dat ik me goedvoel omdat ik me handje niet heb hoeven ophouden. |
![]() |
![]() |
#41 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Kijk, ik zie eht veel simpeler, momentele heb ik egwoon een stufi lening omdat ik geen zin heb om te werken. Ik wil nu gewoon lekker kunnen leven en uitgaan en alles doen waar ik zin in heb, als ik over 5 jaar ga werken, dan kan ik die 20 euro per maand toch makkelijk betalen. Ik heb gewoon lekker veel vrijetijd om uit te gaan, concertjes af te lopen wat dan ook. Als je eenmaal klaar bent met school gaat dat zowiezo niet meer zo makkelijk. Kortom, waarom zou je je nu de pleuris gaan werken terug wijl je net zo goed gewoon lekker relaxt kan doen en over ene paar jaar als je je toch al de pleuris MOET werken dan maakt die paar euro per maand afbetaling ook weinig uit. You get it? |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
Blackturtle... ik kan je verzekeren dat je naast school/opleiding niet ook nog eens zo veel kan werken. Ik pas nu op voor zeven uur in de week, en ik kan het echt niet aan om nog meer te werken. Ik moet en huiswerk, en huishouden en school en werken.. school: 32 uur (over twee weken 36 uur) per weel werken is 7 uur per week.. toneel, mijn hobby en mijn rustpuntje in de week is 6 uur in de week.
en ik moet elke dag (het liefst) om 10 uur gaan slapen, anders trek ik het niet.. ik ben bijna elke dag aan het rennen.. ik betaal dan wel het grootste gedeelte zelf, maar mijn ouders moéten bijspringen, anders red ik het echt niet.. ik betaal de helft van mijn schoolgeld, 200 euro van mijn huur (mijn ouders 50) en mijn eigen eten.. maar ze springen toch bij voor 40 euro per maand en nog 300 euro schoolgeld voor dit jaar. ik ben wel iemand die het grootste deel zelf wil betalen, en ik kan en wil het niet begrijpen dat niet iedereen dat gevoel heeft.. maar dat zal wel liggen aan het feit dat wij het thuis wat minder breed hebben dan andere mensen (ondanks dat niet minder gezellig, in tegendeel ![]() maar ik accepteer het wel als mijn ouders aanbieden mij financieel bij te springen. maargoed meer werken lukt niet altijd... |
![]() |
![]() |
#43 | |
Guest
|
![]() Citaat:
jij zegt dat het niet kan? goh, ik heb het toch een heel schooljaar volgehouden. muv sommige zondagen en feestdagen, elke vakantie werkte ik ook. en jah, ik ben een workaholic. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#46 |
Lid
|
![]()
het is maar net hoe je het indeelt. het lukt mij op dit moment niet om meer dan 2 uur aan een bijbaantje te besteden
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#48 | |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 |
Guest
|
![]()
gefeliciteerd!
![]() jij bent ook echt verwend dat je ouders 300 euro betalen voor je kamer joh ![]() wanneer is je huisverwarmingspartijtje? ![]() |
![]() |