Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 17 February 2005, 14:20   #1
silverchair
Guest

Standaard Wat te doen als..

Je iemand leuk vindt die al een vriend/vriendin heeft..?

En nu is het zo in mijn geval dat hij heel veel dingen tegen mij zegt wwaarvan ik zoiets heb van, dat zeg je niet als je een vriendin hebt maar ik weet dus niet of hij dat gewoon zegt om te dollen of dat hij het echt meent (hij zegt dat hij het serieus bedoeld maar toch..)
en hij wil afspreken en blabla...
wat nu??!!
  Met citaat antwoorden
Oud 17 February 2005, 14:29   #2
LoeLoe

LoeLoe's Avatar

Standaard

Ik heb hetzelfde probleem.
Jongen, heeft al 2 jaar een vriendin waar het momenteel wat minder mee gaat. We zijn de laatste periode behoorlijk close met elkaar..praten, doen..alles.

Alleen heeft hij vorige week tegen me gezegd dat het beter is om bij haar te blijven, omdat hij verder geen problemen wilt. Maar het gaat niet lekker tussen die twee zoals ik begrepen heb dus jah..

Wat je kan doen? Geen idee. Blijf gewoon aandacht besteden aan die persoon totdat hij aangeeft dat hij niets (meer) met je wil..En anders, op een gegeven moment wel vragen waar jullie nou aan toe zijn.

Anders zegt ie misschien over een tijdje tegen je dat hij niets (meer) met je wilt.. en dan doet het veel meer pijn dan nu waarschijlijk.
Oud 17 February 2005, 14:32   #3
K@rima!
Guest

Standaard

Ohh.. Ik heb er zo'n hekel aan als mensen met je gevoelens gaan spelen!

Maar weet hij eigenlijk dat je hem ziet zitten? Als dat zo is, misschien dat hij daarom die toespelingen richting jou maakt.
Omdat hij het leuk vindt als een ander meisje hem leuk vindt.

Over die opmerkingen die hij naar jou maakt; misschien klinkt dit heel stom, maar soms ga je je die dingen in je hoofd halen. Toen ik een tijdlang verliefd was op een jongen, was ik er ook van overtuigd dat hij op mij was. (voorbeeld: 'Hij vindt me echt ook leuk, want toen hij die rozen voor dat meisje haalde, keek hij echt richting mij om te kijken of ik ook keek!!' best stom van me) Maarja, als je verliefd bent.. Dus ik zou sowieso even goed nachecken of hij ook echt wat in jou ziet. Want met dit vage gedoe kun je echt niks! :thumbsdown: .

Ik vind het trouwens een beetje stom dat hij jou dan uitvraagt. (hangt er trouwens wel van af op welke manier. Ff als vrienden met elkaar ergens wat drinken? ) Als hij echt met jou verder wil, moet hij het eerst maar uitmaken met zijn vriendin. Want op deze manier houdt hij én jou en zijn vriendin aan het lijntje

Tja, er dus achter proberen te komen wat hij voor jou voelt. En je vriendinnen vragen of zij ook merken dat hij jouw steeds aandacht geeft enzo.
Dan maar verder kijken wat je zou willen. Ik weet niet of je durft om de eerste stap te zetten..

Succes anyway!
  Met citaat antwoorden
Oud 18 February 2005, 09:36   #4
L_angeldc
Guest

Standaard

Er niets mee doen.
Als hij een vriendin heeft en hij zit met jou te sjansen dat zit er ergens in die relatie iets fout dat is wel duidelijk. Maar het is niet eerlijk van hem om dan toch bij zijn vriendin te blijven terwijl hij interesse in jou toont.
Stel dat jij een vriend had en hij zou zo tegen andere meisjes doen, zoals die kerel tegen jou nu doet, zou je dat dan ok vinden? Zo nee, dan moet je hem duidelijk maken dat jij, zolang hij nog iets met z'n vriendin heeft, daar niet zo van gediend bent.
Anders ben jij zeg maar 'dat andere meisje' en dat wil je echt niet. (kijk maar naar de GG )

Maar het kan ook gewoon dat hij je gewoon als een goede vriendin ziet en (in zijn ogen) gewoon vriendelijk is enzo. Als je niet zeker weet wat hij nou van je wil, dan zou ik het gewoon aan hem vragen. Een beetje duidelijkheid scheppen want zo schiet het ook niet op natuurlijk
Succes
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2005, 02:33   #5
BlackTurtle
Guest

Standaard Re: Wat te doen als..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door silverchair
Je iemand leuk vindt die al een vriend/vriendin heeft..?

En nu is het zo in mijn geval dat hij heel veel dingen tegen mij zegt wwaarvan ik zoiets heb van, dat zeg je niet als je een vriendin hebt maar ik weet dus niet of hij dat gewoon zegt om te dollen of dat hij het echt meent (hij zegt dat hij het serieus bedoeld maar toch..)
en hij wil afspreken en blabla...
wat nu??!!
eerlijk?

hij wil wat te neuken hebben naast zijn vriendin.

dat meen ik, de enige reden waarom een kerel zoiets tegen je zou zeggen als hij een vriendin heeft is sex, dan zal hij bij zijn vriendin wel niet aan zijn trekken komen, en hoopt er op dat jij misschien overstag gaat, met een mooi verhaal dat het bijna uit is, dat hij en zn vriendin toch ruzie hebben, etc. t bekende praatje zodat jij t accepteerd en voordat jij t weet zit je midden in een probleem wat hij veroorzaakt, als hij een vriendin heeft en hij doet zo, dan probeert hij je te gebruiken, en als je er mee akkoord gaat lukt het.

kies voor jezelf en laat m de tyfus krijgen
  Met citaat antwoorden
Oud 20 February 2005, 09:51   #6
silverchair
Guest

Standaard

haha bedankt voor de reacties!

Ik denk dat ik het gewoon laat zoals het is nu.. ik ga er niet meer op in van die opmerkingen en wil gewoon vrienden blijven met m.
Tis wel raar hoor want ik weet aan de andere kant echt niet wat ik met m aan moet!
  Met citaat antwoorden
Oud 27 April 2005, 19:11   #7
Cinnie
Guest

Standaard

ik ben het helemaal eens met blackturtle!
Laat em lekker opflikkeren!
als ie jou naast ze vriendin wil..
heeft ie er vast NOG meer
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2005, 12:23   #8
BlonDiej
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cinnie
ik ben het helemaal eens met blackturtle!
Laat em lekker opflikkeren!
als ie jou naast ze vriendin wil..
heeft ie er vast NOG meer
rotte players vind ik ook laat hem lkkr verder drome en jij verder gaan met je leve
vergeet m nie uit te zwaaie
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2005, 14:12   #9
MrInsane
Guest

Standaard

Hij zit gewoon met je gevoelens te spelen heb ik het idee, heel vervelend heb het zelf namelijk ook al eens meegemaakt :@ .
Gewoon niet op in gaan en als hij blijft doorgaan moet je hem gewoon vragen wat hij wil denk k zelf.
Maarja misschien is dat niet zo gemakkelijk voor je.
Veel succes in ieder geval
  Met citaat antwoorden
Oud 23 May 2005, 15:54   #10
Loy
Guest

Standaard

ik heb het 3 jaar lang gehad..

en toen ze vrijgezel was, had ik een vriendin whaha
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2005, 09:49   #11
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loy

hahaha het is dat jij het zegt maar ik weet gelijk wie jij bedoelt.
  Met citaat antwoorden
Oud 24 May 2005, 10:22   #12
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loy

maarja stiekem zijn we allemaal wel op haar verliefd geweest alleen waren wij te verlegen om het te zeggen Loy
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels