|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Hey ho! MCND (Banaan) mag tegen Dext0r battelen voor die gewilde halve-finale-plek.
Nog even de regels op een rijtje: * Ieder 2 keer 16 regels * Het wordt Banaan - Dext0r, en dan Dext0r - Banaan (of andersom, het ligt er aan wie begint!) * Je hebt tot woensdag 20 april middernacht de tijd. Klik hier voor de uitgebreide regels of als je wilt reageren! SUCCES! |
![]() |
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
O jee dext0r, is het nu echt de bedoeling dat ik bang wordt?
de kans is nog groter dat je penis voor je vriendin lang wordt Volgens mij weet je zelf niet eens meer waar je woont, Je blowt dan wel af en toe, maar van deze tekst wordt jij nog stoned je bent een schande voor de battle, je hebt geen inspiratie neppe rhymes, onprofessioneel maken van jou de zulu Nazi Voor de forumplayer had je al moeite, je gaf gewoon 100 procent Voor een scheidsrechter is dit nog een fluitje van een cent Maar als je mij tegen komt, maak ik je tepels harder als cement Ik gebruik je als een speeltje, en maak jou gewoon de nieuwe trend En niet stiekem aan Zhade vragen offie iets voor je dropt Inkoppertjes heb ik niet, maar jij bent zo scheef dat je zelfs voor open doel miskopt Ik weet waar je me wilt raken, ik ben wel een pinda en heb een vlek Maar ik vreet je rhymes op, ze zijn zo soft ik neem ze zonder bestek Dubbelrijmen helpt niet en scheld alsjeblieft niet met stijl Want mijn teksten maken je, integendeel tot je vriendin, wél geil. PS: Sorry als ik iets fouts tegenover Ambypur zeg ![]()
I put you up on the IV, Not the Roman Numeral 4 But the IV that leads to the funeral floor Laatst aangepast door Banaan : 16 April 2005 om 14:39 |
![]() |
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
zie je me niet ? hoor je me niet? winst ligt mij slechts nog in het verschiet //
geschiedenis heb ik reeds geschreven, jij begint deze battle en loopt reeds te beven // je probeert je eigen alvast in te dekken // maar, het enige wat je doet is jezelf verder bevlekken // door te tekenen voor deze battle, schrijf jij je eigen ondergang // ik ga je even vertellen over je amsterdamse rollen en je amsterdamse snollen // ik zie je zwerven op de wallen , terwijl je een poging doet om te waken over je slechts 'krenterige' oliebollen // luister naar mijn woorden, leer van mijn daden // je hachje proberen te redden, dat lukt je niet, zonder zwembandjes, je kunt nu beter staken // nu dan, deze muren zullen het bezuren, als ze krijgen te horen, dat je bent geboren, om te verliezen, shit nee, je hebt echt echt niet in je smiezen. // yo big up, pick up. hou op met je gemekker // ik ga als woody woodpecker, ik tik in je bast, ik spit in je stam je roots krijgen het zwaar te verduren //
#4 |
Guest
|
![]()
Ooohwkay dan! Die zaaahaaag zit er goed in!
diggidiedope! MC's ready voor ronde 2? Dextor.. your're on! |
![]() |
#5 |
veteraan
|
![]()
ipso facto, ik gooi mijn lokaas uit en je hapt al te graag //
je zoekt zoete wraak; maar valt zuur op de tong en zwaar op de maag. // hoe ik je ook raak, het maakt mij niet uit ik heb altijd HITs, met de keuze uit voldoende kloppende beats // vergeet niet,mijn hits, mijn bits zijn als hapklare bytes. je krijgt ze zo voor je kiezen // je krijgt er dorst van, // reken er maar op, dat jij hier na niet meer van bil kan // voor mij is winst de marge, mijn erfgoed, en voor jou?? je climax is verliezen // en yo! wie is hier het speeltje? je lijkt wel een jojo // je gaat van hoog naar laag, en dan raak je in de knoop yo! // en hoeft mijn vriendin niet te dissen, als ze op je gaat zitten // begin jij spontaan te sissen // pssssssht, nog even en je bent luchtledig, en zie dan ik verkondig: // ik ben mondig, kort en bondig // doe je best wat fatsoenlijk nieuwe lines te droppen // want met het tappen van moppen kun je mij niet foppen //
#6 |
Amsterdam Original
|
![]()
Amsterdamse snollen, drollen, en shit zelfs ondergronds rollen
Jij en je trollen komen dit niet tegen in het dorp zwolle maar jonge Ik laat je shaken en beven van amsterdam tot aan je bed Ik terrorize je fucking dorpje als Mohammed A tot en met Z Je stijl is te zwak, ik laat je knappen als een softe bubbeltje Als jouw vriendin op me gaat zitten, ben ik zo plat als een dubbeltje Je schrijft misschien wel sick, maar ik heers erger als kanker Ik zet zware druk op je schouders, en laat je zinken als ‘n anker Je bent wel beheerder maar je doet als een kleuter in een zandbak Jouw zogenaamd beats komen gewoon niet verder als de beat van tik tak. En net als een kleuter lees ik je de rijms voor en ik vertel het je Dat je beter kan opgeven want battelen is geen spelletje Fagst0r, dacht je nou echt dat je zo makkelijk van me zou winnen Je ken de regel toch; Het is niet over tot de dikke dame begint te zingen En raad es? Amber staat op het punt om te beginnen Tikkie jij bent em. ![]()
#7 |
Lid
|
![]()
oons Dex is door naar de halve finaleeee!
Ambypur: Dext0r Pfeeeuw. Ik moet eerlijk zeggen ik had meer van Banaan verwacht ![]() Jamiel: Dext0r Bij dext0r had ik het idee verschillende woorden achter elkaar te zien. Maar voor z'n tweede tekst had hij toch wat meer z'n best gedaan. Banaan is echter wel sterk geëindigd vind ik. De eerste twee zinnen van z'n laatste tekst, ben benieuwd hoe dat zich zou uitpakken ![]() Ik blijf toch steken op Dext0r, alhoewel Banaan het ook goed heeft gedaan ![]() Zhade: Banaan Aight! they know... Banaan en dext0r vond ik allebei goed, alleen banaan kwam in zijn allerlaatste battle toch ietsie pietsie beter. Flowede naar mijn ogen lekkerde en die punchline over die dikke dame deed het hem. Chica: Dext0r Een moeilijke keuze, maar ik ga voor dext0r. Ik heb het idee dat het af en toe niet rijmt, zo krijgt het een minder vers-achtige vorm. Het is meer een reallife battle heb ik het idee. |
![]() |