|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
architect of life
|
Is jouw moeder een vaste klant van een of andere dure modeboutique of trekt ze nog steeds kleren aan die tien jaar geleden al 'out' waren?
Denk je spontaan "is dat nu míjn vader?!?" als je hem over straat ziet wandelen of valt dat al bij al nog mee?
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Nee
![]() Mn ma heeft soms nog wel leuke dingen aan maar echt hip, nee maar diehoudt ook niet van winkelen en die kleedt zich gewoon simpel .. toch wel jammeren mn pa is zo'n typische leraar, blouse in broek, dikke bierpens en zo'n riem..
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
m'n ouders zijn ook niet bepaald hip op klerengebied.
M'n mama kan er best wel mee door. Zoals de meeste moeders een beetje vermoed ik. M'n papa is wel ouderwets... Gelukkig koopt mama zijn kleren tkan er nog net mee doormaar m'n vader kan zo vitten op de kleren die ik draag! op alles heeft ie commentaar. ik heb een afgesleten jeans, die ik echt megablits vind, "zeg, met die vodden gaat ge niet naar school... komaan, op wat trekt dat nu?" enzovoort. Die wilt echt wel dat ik als een ouderwetse trien door het leven stap.
|
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
nee
|
|
|
|
#5 |
|
Meest gerespecteerde forummer
|
mijn mama is erg modebewust, maar ze heeft wel niet exact mijn smaak. ze loopt er wel altijd goed gekleed bij en zorgt ervoor dta mijn vader er ook goed bijloopt. mijn vader alleen daarentegen zou elke dag dezelfde broek aantrekken (zo'n driekwart broek die wij "zijn surfbroek" noemen). midlife zeker?
|
|
|
#6 | |
|
Guest
|
Citaat:
die van mij zou ook wken na mekaar hetzelfde aandoen. Of broek en trui die grandioos vloeken op mekaar! Hij pakt dan ook altijd gewoon het bovenste wat in z'n kast ligt...
|
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
Voorheen niet echt, en werden nog een beetje op de weg geholpen door me tante die een kledingzaak heeft.
Nu er van de 4 kids, er 3 uit huis zijn, gaat mijn vader steeds vaker naar de duurdere merkkledingzaken toe en mij ma gaat dat ook wat meer durven
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
Mijn moeder heeft best wel een hippe stijl eigenlijk, voor haar leeftijd dan
, broeken met uitlopende pijpen en daaronder van die panama jacks of wolky's, en altijd wel een hip gekleurd shirtje aan. En ze heeft net zo'n soort bril als ik. Mijn vader, ach hij heeft zelf geen smaak dus zoekt hij samen met mij of mijn moeder kleren uit, hij heeft meestal wel van die mooie dunne ribbroeken aan van g-star ofzo, en een een hip shirt of trui ofzo. En die donkerblauwe gaastraschoenen. Waarom vraagt er niemand naar broertjes? najah mijn broertje is in ieder geval de kakker van het gezin Overhemd, zo'n wollen trui en een casual broek
|
|
|
|
#9 |
|
Guest
|
Mn moeder is best wel modebewust en loopt er in elk geval altijd goed gekleed bij. Vind ik erg leuk. Ze heeft een iets tuttigere smaak dan ik, maar ze is natuurlijk ook 25 jaar ouder dus dat mag best.
Mn vader vraagt regelmatig aan mij of mijn moeder of het er een beetje uitziet wat ie aan heeft, waar ik ook wel blij mee ben, aangezien dat soms niet het geval is . Hij neemt wel van ons aan wat mooi is, maar het moet wel een beetje basic blijven.
|
|
|
|
#10 | |
|
architect of life
|
Citaat:
. Mijn papa is meestal wel vrij hip gekleed, in tegenstelling tot mijn mama.
|
|
|
|
#11 |
|
Lid
|
mijn ouders zijn vet hip!
|
|
|
#12 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
Mwa... mijn moeder kleed zich normaal als een vrouw van haar leeftijd.
|
|
|
|
#14 |
|
Girls JustWannaHave Fun
|
M'n ouders zijn allebei modebewust ja
daar ben ik wel blij om
|
|
|
#15 |
|
veteraan
|
nee
|
|
|
#16 |
|
Amanda
|
mijn ma kan er mee door en mijn pa is wel hip, hij loopt soms in een roze blouse, draagt altijd merk kleding en heeft wel stoere schoenen enzo
|
|
|
#17 |
|
Lid
|
absoluut niet!
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
FORE!!!
|
nee niet echt ...
|
|
|
#19 |
|
Guest
|
Ze hebben allebei leuke kleren aan !!!
niks erover te melden ! Groetjes Hilde |
|
|
|
#20 |
|
Guest
|
ja ze is best wel modebewust.
|
|
|
|
#21 |
|
Guest
|
ons pap wel, maar ons mam die loopt in zo'n gordijn geval ding.. maar oke moet ze zelf weten
|
|