|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik zit nu hier in londen met school en het is hier vet relaxed. ik zit hier nu bijv in een internetcafe waar je voor 1 pond (1.5 euro) een uur op de computer kan, maar goed. ik was al eens hier geweest toen ik 7 was, dus daar kan ik me niet zoveel meer van herinneren. maar nu is mijn vraag, wie isa er nog meer in londen geweest en wat vond je het mooiste of imposantste?
de big ben en westminster abbey vind ik tot nu toe nog het mooiste, wat vinden jullie? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ik vond die oude brug wel leuk daar, ohw daar hebben ze echt te veel mcdonalds, burgerkings en pizahutten..
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
dit is allemaal ongeveer hoor:
pizzahut: 100 burger king: 200 mc donalds: 300 en weet je wat er ook veel is: porsche, bmw, mercedes en jaguars en er rijden nog veel meer mooie auto's |
![]() |
![]() |
#4 |
-
|
![]()
Ik ben dit jaar ook nog in londen geweest voor een paar daagjes. Was echt fun. Enkel qua kookkunsten is het daar echt een ramp. We hebben ons een kriek gelachen met de "fish and chips" man dat was echt verschrikkelijk
![]() Verder was ik best wel onder de indruk van de typische telefooncellen en de typische busen. En ik zat ook graag op Picadilly... Daar die plaats met die grote reclame-bord boven op de gebouwen in't midden van londen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Ik vertrek binnen 20 minuutjes ook naar Londen voor drie daagjes
![]() We gingen eerst naar Amsterdam , maar dit gaat dus jammergenoeg niet door. maar jippie , London baby ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
FORE!!!
|
![]()
ben al 3 keer in London geweest ... vind persoonlijk Picadilly Circus wel vet (by night) en Buckingham Palace
![]() |
#7 |
Super Lid
|
![]()
in september ga ik voor 8 maanden naar londen
![]() ![]()
![]() |
#8 |
.
|
![]()
ben nog nooit in londen geweest.. wil er nog wel eens heen
![]()
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
ik ben er vroeger eens geweest, weet er niet meer zoveel van. maar ik weet nog wel dat we een rondleiding deden in zo'n dubbeldekker bus, en dan gingen we bovenin zitten waar je dan in de open lucht zit, en dan kreeg je oordopjes en dan kon je in een heleboel verschillende talen de rondleiding horen. geweldig
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
dude, je bent in london en je gaat forummen?
![]() maar goed je moet gaan naar het british museum, tower of london, london eye als je geld over hebt, buckingham palace en nog veel meer eigenlijk |
![]() |
![]() |
#11 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar waarom ga je in godsnaam forummen als je in fuckin Londen bent? |
|
![]() |
![]() |
#12 |
Lid
|
![]()
Ik ben vorige week vrijdag een dagje naar Londen geweest, maar vond het wel erg druk en toeristisch, en ook eigenlijk te weinig tijd om alles in een dag te zien. We gingen met de bus vanuit Cantebury, en dan kwam je ook door al die "slechte" wijken, dat was wel interesant om te zien, krijg je wel een ander beeld van Londen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
architect of life
|
![]()
Londen stinkt en is traumatisch.
Bovendien zijn de mensen in Gent vééééél mooier dan daarginds. Maarjah, dat is dan weer heel erg subjectief van mijn kant.
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
LONDEN WAS ECHT SUPER VET COOL!!!!!
![]() ![]() ![]() maar ik was met een vriend/klasgenoot van me in een internetcafe en ik had nog wat tijd over, vandaar dat ik nog even op het forum was. |
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
jeeeezus ik had geen eens tijd om aan de computer te denken toen ik in Italie was.. kommop man internetten kan altijd nog!
|
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
moest nog even een presentatie in een uurtje op de computer maken en had tijd over
|
![]() |
![]() |
#17 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 |
Guest
|
![]()
we waren met school en ik zat in een jongerenhotel en het was echt heel leuk!
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 |
Lid
|
![]()
Als het daar zo leuk is ga je toch niet op forum.leerlingen.com posten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#22 |
just myself
|
![]()
kben der 2 jaar geleden geweest mte school...
kheb toen vooral schik gehad in 'the london dungeon' ![]() maar verder vond ik big ben en bijbehoren echt heel mooi en de tower of london en de london eye, vonden we een btje duur, maar leek me wel heel erg tof al met al zeker een geslaagde excursie geweest... ![]()
![]() |
#23 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#24 |
Guest
|
![]()
wiehea, ik ga volgend jaar naar londen!
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 |
Guest
|
![]()
Ben daar vorig jaar geweest. Wat je echt moet zien is
'Selfridges' een van de grootste warenhuizen van Londen. Lekker shoppen! ![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |