|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
hier is wsh al een topic over geweest
maar wat pakken jullie tegen de hooikoorts? en zijn er mss tips of middeltjes om het te verminderen? (ervan af geraken, dat lukt tohc niet ![]() ik pak sinds gisteren xyzall. ik weet nog niet of het helpt... |
![]() |
![]() |
#2 |
Girls JustWannaHave Fun
|
![]()
Ik heb dus ook hooikoorts, en ik neem van 2 dagen ofzo geleden Loratadine Bexal. Ik weet ook nog niet of het helpt..
Ik heb hier ook ergens iets staan om in m'n ogen te druppelen, maar ik las de bijsluiter grondig door en bleek dat het niet mag door m'n zachte lenzen ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Heykes,
Oh nee jullie zijn echt ni de enigste die er last van hebben maar ik ook en ik neem gwn druppeltjes voor mijn neus en dat helpt wel !!!! bye bye ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
ik gebruikte terfenadine, helpt wel, maar je moet het 's ochtends innemen voordat je het begint, anders heb je nog een tijdje last, maat mn hooikoorts seizoen is nu toch al voorbij
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
ik gebruik claritine
![]()
![]() |
#6 |
FORE!!!
|
![]()
heb het gelukkig niet
![]()
![]() |
#7 |
Amanda
|
![]()
Ik heb er gelukkig ook geen last van... naja een heel klein beetje.. moet vaker niezen.. maar daar heb ik niet echt problemen mee ofzo
![]()
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
Ik heb er wel last van, ik gebruik zelf vooral homeopatische medicijnen en ik ga accupuntuur doen
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |