|
Klaag Corner Erger je je ergens aan ? Klaag er op los ! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
die de hele godganse middag met hun auto's aan het prutsen zijn (tunen toch?) en dan kleine stukjes heel snel gaan rijden met veel kabaal..
wat een lol zeg.. ik vind het maar schijtirritant.. vooral als jij een tekst aan het maken bent.. het zullen je achterburen maar wezen.. hier in de straat achter mij kwam vandaag zo'n club bij elkaar ofzo.. ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Amsterdam Original
|
![]()
Ik vind het wel vet
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
ik leef nog in het brommer tijdperk
autos moeten nog ff w8en |
![]() |
![]() |
#4 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
volgens mij mag jij zelfs nog niet eens in t brommer tijdperk leven
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
kan zijn dattie al met theorie bezig is
![]() Nou, er wonen 4 jongens hier 2 huizen verderop, en die zitten telkens aan 1 zo'n auto te prutsen. Maar echt scheuren niet. Ze draaien wel volop shitmuziek. Van schlager tot hardcore |
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
maar ik woon in de buurt van de biesbosch ^^ en voor sleutelen hoef je ook niet de weg op te gaan |
|
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Ik hoop dat je wordt aangereden met je onverstandige kop
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar ik had vroeger ook zo'n buurman die altijd bezig was met zijn auto en ik vond het juist vet tof. Jammer dat die verhuist is ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Ik wel, Jij ook?
|
![]()
en vaak nog van die lelijk bakken ook :Y
doe mij maar deze ![]() ![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
[QUOTE] Oorspronkelijk geplaatst door Dark_raver
[b]en vaak nog van die lelijk bakken ook :Y Ja maar das weer jouw mening en smaak. Wat jij niet mooi vind kunnen anderen geweldig vinden ![]() Dit vind ik zelf een mooie waggy. ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
ff ontopic, mooie auto's plaatsen doe je maar in foto's & plaatjes
|
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
ik vind een beetje getunde auto wel cool, zou het zelf ook wel willen doen. maar die auto's die helemaal verbouwd zijn en met meer dan 2 knalpijpen vind ik stinkirritant en vervelend.
ik had en heb ook altijd al de schurft gehad aan scooterkindjes. wat een aanstellertjes zeg ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
die kerels die tunen hebben echt zooo'n air he!
muziek vollenbak, zitten ze daar met een een dikke nek in hun "blitse" auto. Ben je rustig met de fiets aan het rijden, komen ze je voorbij, geven ze nog wat extra gas (lekker stoer toch ![]() nee, ik moet zo'n kerels niet ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Lid
|
![]()
Mijn nicht doet t ook. Veel van die gasten zijn echt super aardig, en soms ziet het er wel vet uit. Maar ik ga het zelf niet doen, beetje geldverspilling enzo..
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Heb zelf ook al een tijdje een scooter en mag binnenkort met me rijbewijs bezig, maar die scooter was puur voor de afstanden die ik moest reizen van huis naar school en niet zo zeer voor het opvoeren daarvan. |
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Guest
|
![]() Citaat:
goed van je ![]() |
|
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
zijn niet alleen jongeren met een getunde wagen die met muziek volle bak rijden en een zware voet hebben .. zij ook gewone mensen met een normale auto die dit doen ..
heb meer een gekel aan u post waarbij je iedere tuner over de zelfde kam scheert ... er zijn tuners die traag rijden en enkel muziek open zetten op tunings ... en van die air .. zijn niet enkel mensen met getunde wagen of mercedes .. iemand met een lada kan een nog dikkere nek hebben .. iedereen heeft toch afentoe een dikke nek zelfs ikke en ivm met dat tunen op zich .. jij forums , zij auto's , ik computers nog een andere schaken ... ieder zijn ding toch ? als ze te rap rijden zullen ze gapakt worden .. als jij ieks slecht zegt hier word je geband ... als ik iligale dingen on-line zet word ik gepakt ... dus overal in iedere hobby vind je slechte ( bij manier van spreken ) mensen ... scheer ze aub niet allemaal over de zelfde kam .. mvg |
![]() |