|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hoe ik me nu voel?! Bagger
![]() Mijn beste vriend is verliefd op me :S En ik niet op hem ![]() Don't know what to do ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Dat is fucked up inderdaad.
Ik zelf heb ook een vriendin waar ik vet goed mee omga, maar gelukkig heb ik dat probleem nog niet gehad. Ik denk dat je het toch zult moeten zeggen tegen diegene anders doet het strx alleen maar meer pijn als je die vriendschap totaal kapot maakt. Dus mijn advies, vertel het diegene gewoon en als je gelukt hebt kun je na een tijdje gewoon weer als vrienden met mekaar opschieten. veel succes ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Gewoon normaal tegen hem blijven doen? Ik denk dat het voor hem lastiger is dan voor jou..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
KnikkerOog!
|
![]()
Bazzemans de Dokter Love van ll.com
![]()
![]() |
#5 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Het beste is idd normaal tegen hem doen, maar laat hem wel duidelijk merken dat vriendschap en verliefdheid twee verschillende dingen zijn. Laat je bijvoorbeeld niet op een gegeven moment verwarren door bepaalde dingen. waardoor de grenzen onduidelijk worden. Voor je het weet krijgt hij het gevoel dat het al aan is!
-edit- voordat ik een discussie aan mijn broek heb hangen, als je wat met iemand hebt, hoeft het niet te betekenen dat er geen vriendschap bij betrokken is!Je geliefde kan ook je beste maatje zijn!Dat is juist het verwarrende aan, als je nog geen relatie hebt met diegene. Laatst aangepast door Jamiel : 7 June 2005 om 22:30 |
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Dankje heel erg ![]() |
|
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
Ja Loy heeft af en toe nog nuttige tips al zijn het er heel weinig
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Scoorde jij toch net iets veel beter met jou opmerking ![]() Maar toch bedankt hoor Loy ![]() |
|
![]() |