|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Als ge graag je mening kwijt will over een preview van een upcoming muziek album....
Er staan 3 nummers online (FREE)... om te DOWNLOADEN 1. Rising Tide 2. Full Flavored Nicotine 3. Indistinct Conversation & Laughter Laat jullie volledig gaan en schrijf hier je ongezouten mening... of zeg gewoon welk van de drie nummers jij het leukste vindt Cheers, Ruub (Laryn) |
![]() |
![]() |
#2 |
veteraan
|
![]()
ik vind die eerste zeer vet, idd erg relaxed zoals chalyken al zegt.
die 2e lijkt meer wat bijeengeraapt en af en toe is het wat uit de maat... toch had het aardige elementen. het derde nummertje begint erg 'goedkoop' daarna zit er een okay beatje in, en die metal vervormde dingen vind ik ook wel cool ![]() nummer 1 vind ik het tofst. en die bewaar ik ook ![]()
![]() |
#3 |
veteraan
|
![]()
ohja, mag ik vragen door welke muziek jij je laat inspireren?
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik ben musicaal vooral Geďnspireerd door 3 bands:
1. Lamb, 2. Recoil 3. Rob dougan.... Maar ook nog door vele anderen die ik zelf nog nie zo besef. Bijvoorbeeld "Full Flavored Nicotine" is ook wel beinvloed door "the prodigy". Ik ben van opleiding een drummer waardoor mijn meeste nummers vooral ritmisch zijn...op uitzonderingen na zoals "rising tide". Alvast bedankt voor de interesse en de moeite van te luisteren. Tot nu toe heel bruikbare feedback die ik zeker ga gebruiken... als er nog vragen zijn, laat maar komen cheers, 't Ruubsel |
![]() |
![]() |
#5 |
architect of life
|
![]()
Ik sluit me volledig aan bij hetgeen hierboven al is gezegd. Het eerste nummer is echt
![]()