Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 2 July 2005, 14:48   #1
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Question Heh??

Dus, het is al even geleden dat ik hier nog eens een topic opende maar het moet eruit

Ik verkeer nu al 14 maand met men vriendin(ja hoor nog steeds die lekkere) en door dat jaar heen zijn er wel al een paar mensen geweest die verliefd op haar waren,en mensen die verliefd op mij waren.
Nu is er weer een die op haar verliefd is.
Dinsdag gingen we zwemmen en toen had ze me dat verteld,en die jongen was daar ook.Nu was ze met hem meegegaan apart(maar wel in men zicht) om uit te leggen dat ze me niet gaat laten vallen enzo.
Dus ik liet ze maar doen,en ze waren ongeveer een uur aan het praten ofzo,en ik geef toe dat ik er wel wat lastig van werd,maar met praten is niets mis natuurlijk.
Toen vertelde haar vriendin me dat die kerel smsjes stuurde met "schatteke,kzie u graag" en nog van dat gedoe.
Daar stoor ik me niet aan,maar wat er wel ver over was,was dat hij stuurde "mag ik je knuffelen onder water?Kwil je echt vastnemen".Toen ik dit hoorde ben ik direct naar hem toe gelopen maar hij was "toevallig" net weg,en vroeg ik maar aan men vriendin wrm ze mij dit niet vertelde.Ze had het niet gezegd omdat ze bang was dat ik kwaad ging zijn op haar.Dat was ik dus niet,maar ik was woedend op die kerel.Maar als ze mij dat niet verteld kan dat wel fout overkomen bij mij.

2dagen later bel ik naar die gast,en zeg ik dat hij zoveel met haar mag praten als hij wil,maar vragen of hij ze mag vastnemen was teveel van het goede,en dat hij dat maar niet meer moet vragen

Nu is die kerel laaiend op mij,en wilt hij op mij slaan terwijl ik het zou moeten zijn die kwaad zou moeten zijn...

Wat vinden jullie...

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 July 2005, 15:06   #2
MrInsane
Guest

Standaard

ik vind dat jij groot gelijk hebt, praten moet kunnen maar dat vasthouden niet nee.
Maar over dat hij jouw nu klappen wil geven terwijl jij het zou moeten doen, das tegenwoordig de "normale" reactie hierop.
Want dat heb ik ook gehad met mijn ex dat zij op den duur een jongen achter haar aankreeg en ik hem erop aansprak.
Ik heb deze jongen gewoon op normale manier aangesproken en vriendelijk gevraagd of die het niet wou doen weer, en wat krijg je??? een klap richting je gezicht
Nou me vriendin stond er op dat moment bij en die schrok zich rot, maar die was wel blij dat hij mis sloeg maar niet dat ik hem vervolgens zijn voorhoofd een flinke oplaaier gaf
Maarja verder je staat wel in je recht vind ik om er wat van te zeggen, maar ja vriendin moet dat zelf ook wel duidelijk stellen dat ze niet geintereseerd is denk ik zelf.
  Met citaat antwoorden
Oud 3 July 2005, 12:49   #3
Wenniej
Guest

Standaard

wat een zielig persoon dan!! volgens mij weet hij donders goed dat hij fout bezig is!! nu je weet dat je vriendin van zulke smsjes van hem krijgt en hij weet dat jij ze weet.. gaat hij dus stoer doen om niet zow zielig oer te komen als hij is!! gwoon nix van aantrekken!!
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 09:21   #4
Doperwt
Guest

Standaard

zielig persoontje. Gewoon je vriendin vertrouwen dat ze je niet laat vallen voor zo'n en niks vaan die kerel aantrekken
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 09:47   #5
nevaeh1987
Lid

nevaeh1987's Avatar

Standaard

Ik vraag mezelfd ook wel af of hij wel echt duidelijk weet dat ze geen intresse in hem heeft.. omdat je zegt:

Dus ik liet ze maar doen,en ze waren ongeveer een uur aan het praten ofzo

Als je een uur met een jongen gaat praten die jou leuk vindt.. lijkt het me niet raar als die jongen dat opvat als intresse.
nevaeh1987 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 13:33   #6
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nevaeh1987
Ik vraag mezelfd ook wel af of hij wel echt duidelijk weet dat ze geen intresse in hem heeft.. omdat je zegt:

Dus ik liet ze maar doen,en ze waren ongeveer een uur aan het praten ofzo

Als je een uur met een jongen gaat praten die jou leuk vindt.. lijkt het me niet raar als die jongen dat opvat als intresse.
Jah, inderdaad ik denk dat je hier wel gelijk in hebt inderdaad.
Dus het kan zijn dat hij erg in de war raakt hierdoor, dus ik zou er wel even op letten en ook tegen je vriendin zeggen om die jongen er toch duidelijk op te wijzen dat ze bezet is.
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 14:25   #7
Chinesepinguin
Erik

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
Jah, inderdaad ik denk dat je hier wel gelijk in hebt inderdaad.
Dus het kan zijn dat hij erg in de war raakt hierdoor, dus ik zou er wel even op letten en ook tegen je vriendin zeggen om die jongen er toch duidelijk op te wijzen dat ze bezet is.
Goed idee.
Oud 4 July 2005, 18:45   #8
thaweird1
Guest

Standaard ...

mss moet je even een goed gesprek houden met je vriendin .. dan klaart alles op ... maar volgens mij wilt die kerel je gwn afschrikken ... dus mss best als je hem ziet, moet je laten zien van wie ze is... al¨¦, als hij haar nog lastig valt ... maar voor de veiligheid, leer n paar kung fu pasjes ^^

kwens je het beste =)
  Met citaat antwoorden
Oud 4 July 2005, 21:05   #9
lies-in-love
Guest

Standaard

ik denk dat je je vriendin moet vragen om te zeggen dat hij bij haar uit de buurt moet blijven, en verder moet je haar gewoon vertrouwen denk ik..

ik heb al twee jaar een vriend, en bij ons is het net zo, maar als ik met een andere jongen praat en vraag of ie dat erg vind zegt ie: 'ik weet toch wel dat je van mij bent' oftewel: jij gaat niet vreemd ofzo. dus hij vind het niet erg, tenzij ik natuurlijk een uur wegblijf....

dat vink wel een beetje raar eigelijk, zo lang kan dat toch niet duren om dat ff uit te leggen??
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 09:55   #10
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

Wel ze spreekt er bijna niet meer tegen

maar hij zit nog wel veel smsjes te sturen maar alleen maar met zinloze dingen in,zoals wnr ze werkt enzo.En ze antwoord ook niet.

Het ergste is dat die kerel haar 330 gratis smsjes heeft gegeven,en ze gebruikt ze niet aan hem

Maar ik weet zeker dat ze mij niet gaat laten vallen voor zo'n dwaas

en dat het zo lang duurde,mja misschien was het een half uur,maar ik heb ze ook dikwijls zien zitten terwijl ze alletwee naar de grond staarden,en dat is nooit een goed teken

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 10:45   #11
Chinesepinguin
Erik

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Saduf
een ex-(gewone) vriendin van me ging keihard vreemd, en dr "vriend" vroeg altijd, ben je nog vreemdgegaan. Zij zei dan altijd gewoon ja. En hij dacht dat dat sarcastisch was.... de idioot
Lekker dan.
Oud 5 July 2005, 11:00   #12
MrInsane
Guest

Standaard

Citaat:
een ex-(gewone) vriendin van me ging keihard vreemd, en dr "vriend" vroeg altijd, ben je nog vreemdgegaan. Zij zei dan altijd gewoon ja. En hij dacht dat dat sarcastisch was.... de idioot
Sarcastisch?? Hoe kun je dat nou zien als sarcasme dat snap ik dus echt niet!!
Laat staan dat je erin trapt
  Met citaat antwoorden
Oud 5 July 2005, 15:48   #13
thaweird1
Guest

Standaard

Citaat:
wel een grappig zicht ... maar is die gast n goeie vriend van jou? want als dat zo is, kun je het beter ff vertelle ...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels