|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey ik heb nu bijna een jaar met mn vriendin. maar we doen het nog steeds dubble dutch (condoom en pil) maar ik wil eigelijk zonder condoom gaan doen. Hoe kan ik dat het beste aanpakken dan?
|
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Praat er met je vriendin over, je kan ook eventueel niet in haar klaarkomen maar bv op der borsten, buik of in een zakdoek en toch vrijen zonder condoom. Niet even veilig als condoom en pil maar geeft je wel een veiliger gevoel dan enkel de pil, zeker in het begin.
|
![]() |
#3 |
boooooooooooooooooooring
|
![]()
eeen jaar vink geen begin....
laat je eerst testen op soa's en dergelijken |
![]() |
![]() |
#4 |
Über Mensch
|
![]()
laat je testen, en zij ook, dan weet je dat je geen soa's hebt. En als je denkt dat het toch niet goed is gegaan met de pil alleen ga dan naar de dokter! die kan je goed helpen, over het algemeen gaat het wel goed zo een pil alleen.
als je zeker wilt zijn moet je gewoon de rode zee durfen te bevaren ![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]() Citaat:
![]() zij is wel aantal keer klaargekomen,maar ik niet,ookal duurde het 2uur ![]() ik was er helemaal niet vies van ofzo,ik denk dat het gewoon in men kop zat ![]()
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Neuken tijdens de menstruatie, op die manier kan je door zonder condoom moeilijk zwangerraken eh
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
ja ok, maar als ze d pil slikt kan ze ook moeilijk zwanger raken, tenzij je muts die pil vergeet te slikken.
|
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Heb t er met je vriendin over.. dat ze niet vegreet de pil te slikken.. want anderS sou t nog wel eenS mis kunnen gaan.. maar als sij gewoon de pil slikt zou je t gewoon zonder condoom kunnen doen hoor ![]() |
|
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
zonder condoom is veel lekkerder je voelt veeeel meer
![]() |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#13 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#14 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() [ Ik wil haar in mijn msn-lijst ![]() |
|
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
nOu dn vraag je me msn heh
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
duSs..
|
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
geen comentaar op vraag .. maar wel op text in de foto hier boven .
zoveel waarheid heb ik nog nooit op dit forum gezien . mvg ! |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 'k wou het eerst via pm of mail te doen, maar die werkt blijkbaar niet ![]() |
|
![]() |
#19 |
Lid
|
![]()
hee deesjuh, volgens mij zitten de o en de 0 knopjes op je toetsenbord omgewisseld.
dit topic gaat op slot, gaat nergens meer over ![]() @deesjuh als je prinskoekje je msn nog wilt geven kun je hem een PM sturen en als je niet weet hoe dat moet, open je een topic in Feedback erover ![]() |
![]() |