Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Seksualiteit
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft.

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 9 August 2005, 09:21   #1
Sharreke
Guest

Exclamation Voorvocht=zwanger?

Yooo,
ik zit eigenlijk met een probleempje....
ik en mijn vriend hebben het voor het eerst gedaan,
maar ik wilde zeker niet zwanger zijn!
ik neem de pil wel maar soms vergeet ik het eens
dus hij besloot dan maar om achter condooms te gaan.
ik had al mijn kleren af maar hij hield zijn boxershort aan voor het voorvocht nu is het enkel je kon het zeer goed voelen door zijn boxershort het was echt vochtig ( het voorvocht ) kan het zijn dat ik nu zwanger ben als hij in contact gekomen is met dat voorvocht als hij zijn boxershort nog aan had?
want ik kom nu al 2 dagen wakker met een gevoel dat ik moet overgeven

alvast bedankt
groetjes
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2005, 09:41   #2
Jamiel
Guest

Standaard

Ten eerste: Als je de pil soms vergeet, is het verstandig om er een maniertje voor te vinden waardoor je dat niet meer zo gauw doet. Je kunt het bijvoorbeeld in je portemonnee doen of op je nachtkastje leggen, en het alarm op je mobiel zetten op het tijdstip wanneer je het moet slikken.

Uit jouw verhaal kan ik opmaken, dat hij voornamelijk in aanraking is gekomen met het voorvocht, maar jij kon het ook voelen.Misschien weet je al dat in het voorvocht ook zaadcellen zitten. Het is daarom verstandig om voordat je begint, al het condoom om te doen.

De reden waarom je je zo misselijk voelt, kan ook zijn omdat je je er zoveel mee bezig bent. De kans is zeer klein dat je zwanger bent, maar als je het zeker wilt weten kun je een zwangerschapstest halen bij de drogist.

Misschien zul je je ervoor schamen bij de drogist, maar je hebt dan in ieder geval zekerheid!Het is in ieder geval beter dan dat je maandenlang met een grote buik rondloopt op jouw leeftijd, met alle gevolgen van dien!

ja ik heb teveel fancy's en tina's gelezen deze vakantie
  Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2005, 16:47   #3
AmbyPur
Lid

Standaard

de kans dat je op die manier zwanger bent geraakt is heeeeel erg klein, zaadcellen blijven ook niet lang goed in de open lucht.

en daarbij denk ik dat misselijkheid van zwangerschap pas komt als je een aantal weken zwanger bent, niet meteen de dagen erna. het komt eerder doordat je je er zo druk over maakt inderdaad

als je er helemaal zeker van wilt zijn kun je een zwangerschapstest doen, maar die moet gedaan worden op de eerste dag dat je ongesteld zou moeten worden. dus in principe kun je gewoon afwachten of je ongesteld wordt, wat waarschijnlijk gewoon zo is
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2005, 20:48   #4
tieky
Guest

Standaard

heey, de kans is idd zeer klein, en jij zegt dat het nog in zn boxer was en jij t alleen vochtig hebt gevoeld
nou dan hoef je je echt geen zorgen te maken hoor. Die kans is haast uitgesloten. Of hij moet met zn boxer al helemaal tot je baarmoedermond zijn geweest, maar dan had je wrs daarna ook niet veel meer gedaan. Verder nog veel suc6 met je ondekkingsreis en geniet er van
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels