|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
mm kben een meisje van 15 (bijna 16) en heb nog nie echt borsten ... weet er iemand uit ervaring of dat nog komt? of maak ik me zorgen om niets?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
volgens mij groeien ze tot je 21ste ongeveer.. een cup F zul je vast niet meer krijgen maar komt echt nog wel goed waarschijnlijk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
wil ik ook niet, die F cup
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Zou er niet zo veel zorgen op maken.
Trouwens te grote borsten vind ik alles behalve en ik ben er zeker van dat ik niet de enigste jongen ben die er zo over denkt. Maar leuk is idd iets anders. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
architect of life
|
![]()
Ach, komt wel goed. Ik heb nichtjes van 12 die meer hebben dan toen ik had op mijn 14de. Bij het ene meisje ontwikkelt het lichaam zich nu eenmaal sneller dan bij het andere. Zo is de natuur.
Bovendien bestaan er tegenwoordig genoeg hulpmiddeltjes om dat weg te stoppen (denk maar aan vulling ed).
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#7 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Ik ken iemand die maar borsten kreeg aan haar zestiende en ze heeft nu een mooie C-cup!! geen nood
|
![]() |
![]() |
#9 | |
p 0 m p . .
|
![]() Citaat:
![]()
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Het verschilt natuurlijk per persoon dus je zult toch moeten afwachten
![]() Ik had rond m'n 15e ook nog haast niets, maar ik was ook nog heel dun en klein. Nu ben ik nog steeds niet bepaald de grootste maar de rest is wel helemaal goedgekomen ![]() |
![]() |