|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ik moet nog 80 slu's maken dit jaar, dus besloot ik maar een module op school te doen. Ik ging naar mijn leraar literatuur/nederlands en die kwam met de opdracht dat ik maar wat met muziek moest.. en wat, dat is dus geheel naar eigen invulling. Hij kwam bijvoorbeeld met: Vergelijk een aantal rappers met elkaar door het schrijven van biografieen en de teksten te analyseren. Maar dat was maar een voorbeeldje.
Weten jullie raad met deze opdracht? Heb je een leuk idee van wat ik ermee kan doen? (het hoeft dus helemaal niet iets met rappers te zijn) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Wat voor soort opdracht moet het zijn?
een werkstuk, betoog, beschouwing, referaat, noem maar op? Umm even denken hoor.. Misschien een soort geschiedenis van een bepaald muziekgenre wat jij leuk vindt en hoe die zich heeft ontwikkeld tot wat het nu is? Vergelijking van populaire 'jeugd' artiesten door de decennia heen? Bijv. Spice Girls in de jaren negentig, K3 tegenwoordig en hoe zij onderling verschillen of juist niet? Waarom Johnny Cash zo geweldig is? ![]() Of downloaden nu echt slechter voor de muziekindustrie is of juist niet? Hoe video en beeld een belangrijkere, of nu al meest belangrijke, rol zijn gaan spelen met de komst van televisie en zenders zoals MTV/VH1? Hm ik weet zo niets meer, maar hopelijk heb je hier wat aan ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Super Lid
|
![]()
Heeft muziek invloed gehad op de mode-industrie, en zoja, op wat voor manier
![]()
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Rock door de jaren heen
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
recensies van jouw favoriete muziek: Dat kunnen concerten zijn waar je bent geweest, de albums die je hebt, of artiesten waar je graag naar luisterd. En als je dan nog wat bovenop wil doen, kun je bijv. nog wat van de geschiedenis van die muziek vertellen, en/of de biografie van een/de bijbehorende artiest.
|
![]() |