|
Nieuws, Actualiteiten en Achtergronden Bepraat hier de laatste actuele gebeurtenissen, of over alle andere onderwepen die actueel zijn en je interessant lijken! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
Ik ga hier zelf een van de komende dagen wel op in.
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Een schande voor de vrijemarkteconomie.. Daar is alles wel mee gezegd
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
aber, warum?
|
![]()
verkocht worden de kaartjes toch wel lijkt me, anders kopen die zwarthandelaren ze ook niet. De organisaties zullen er dus niet minder op verdienen. De gemiddelde feestganger is voordeliger uit en de woekerhandelaar minder. Ik zie het probleem niet.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Ik vind het een goed idee, sommigen mensen maken gewoon schandalig veel winst op concertkaartjes voor populaire, uitverkochte, concerten. Kaartjes voor Bloc Party bijvoorbeeld, zijn iets van 55 euro op Marktplaats, nou dat is gewoon je reinste oplichting
![]() Maar dat ze maar 4 kaartjes per persoon doen, vind ik beetje weinig. Wat als je nu met een grote groep ergens naartoe wilt? Beetje onhandig als 1 iemand maar 4 kaartjes mag kopen dan. En is dit alleen in Belgie het geval ook gaat dit ook in Nederland gebeuren? |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
goede oplossing.
moet zeggen dat ik zelf niet zo'n bezoeker ben van van die megaconcerten, maar als je kijkt voor hoeveel tickets voor Robbie Williams gaan bij een uitverkocht concert.. die mensen hebben dat enkel gekocht dikke winsten te maken. music is for you and me, not the fucking industry (biohazard ![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#7 |
aber, warum?
|
![]()
Zo kan het idd omzeild worden.
Maar toch, zal de woekerhandel niet minder worden? Het is extra kosten en moeite voor de woekerhandelaren. Sommige haken daarom (hopelijk) af. Weegt dit op tegen de nadelen voor de niet-woekerhandelaar (maar 4 kaartjes max, je naam op kaartje (al hou je die toch zelf))?
![]() |
#8 |
Super Lid
|
![]()
Dan zou je ook een systeem moeten maken waarmee de naam op het kaartje getoetst wordt aan een geldig legitimatiebewijs aan de ingang bij het concert, theater of wat dan ook. Ze zijn er toch mee bezig om in je paspoort cq. identiteitsbewijs ook een soort van chip te verwerken? In combinatie met je ticket voor het concert zou je hier een soort van controle-systeem kunnen maken.
Helemaal zonder fraude krijg je deze zaken sowieso neit als je het mijv raagt.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Aachen TSV
|
![]()
Is met WK 2006 trouwens ook het geval, waanzin gewoon.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Super Lid
|
![]()
WK 2006 is nog extremer toch? Daar zijn ook doordat er zoveel kaarten naar sponsoren toegaan bijna geen mogelijkheden. Voetbal zou gewoon voor de supp. moeten zijn
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Aachen TSV
|
![]() Citaat:
![]()
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ja zo worden de gewone mensen die inderdaad uiteindelijk niet kunnen gaan en toch hun kaartje willen verkopen de dupe :s
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |