|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wat vinden jullie nou van die regel dat je geen piercings op school mag dragen?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Amanda
|
![]()
Waarom ken ik die regel niet?
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
wat verzinnen ze toch allemaal in belgie
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
wat een onzin... het is tog je eigen lichaam..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 |
veteraan
|
![]()
schouders bedekken?
wtf ![]() conservatief is eng...heel eng..
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Jezus, ben ik even blij dat we in Nederland (op de meeste scholen) gewoon mogen dragen wat we willen!
|
![]() |
![]() |
#9 | |
architect of life
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#10 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Piercings en tatoeages moet je niet gaan verbieden in mijn ogen. Ook al vind ik het eigenlijk zelf niks.. Die Argentijnse meid die onlangs bij ons was verbaasde zich er ook over dat we hier 'alles' mogen dragen. Daar hebben ze een shirt van de school en moeten ze een lange broek of rok tot maximaal onder de knieën dragen.. Toen ze vroeg of we hier alles mochten dragen was mijn antwoord dan ook dat dit mag, maar dat dit niet voor iedereen aan te bevelen is.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
Ow hier in Nederland zijn er geen scholen geloof ik waar het verboden is om Piercings te dragen, maar het is bij mij op school wel zo, op het moment dat je een praktijkles hebt (koken of serveren) dan moeten alle sieraden wel af en daar vallen piercings enzo ook onder.
Maar voor de rest mag je piercings bij ons op school gewoon dragen. |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
wat stom.... bij ons op school mogen we alles dragen wat we willen alleen geen lonsdale omdat het 'racistisch' is en dat begrijp ik dan ook wel maar voor de rest mogen wij alles dragen wat we willen. en ook piecings mogen wij hebben maar wat MrInsane zegt over piecings bij het koken.... wij moeten dan ook de sieraden af doen maar dan alleen maar je ringen, armbanden, horloges en kettingen verder mogen we alles in houden.
ik vind ook dat je gewoon alles mag dragen alleen dat je wel zelf een beetje na denkt wat de gevolgen er van zijn als je bijvoorbeeld een SUPER kort rokje aan trekt en een topje waar je u tegen zegt. maar ze verbieden het niet maar readen het wel af. dat vind ik dan wel fijn aan onze school. ![]() |
![]() |