|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey allemaal, ik heb nu ff een vraag waarvan waarschijnlijk niemand verwachten zou dat ik die ging stellen.
Wanneer weet je 100% zeker dat je toe bent aan een vaste relatie?? En met dit topic probeer ik meer de mensen aan te spreken van 18 jaar en ouder, dit puur omdat die wat makkelijker snappen wat ik bedoel denk ik persoonlijk. Want ik zelf heb het idee dat ik nu toch wel eindelijk eens aan een relatie zou kunnen beginnen die langer duurt dan 6 maand ![]() Dus nu ben ik wel eigelijk nieuwschierig hoe jullie wisten of je echt aan een relatie toe bent/was? |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Dat kun je pas weten als je juist dát meisje tegenkomt waar je echt alles voor over zou hebben...
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Dan ben je dus nog niet toe aan een echte relatie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Maar sommige hebben het wel eens gezegd inderdaad, maar ik ga voornamelijk uit van mijn eigen mening al is die van anderen altijd wel handig in zulke gevallen. |
|
![]() |
![]() |
#6 |
Whooohooo
|
![]()
Je merkt het vanzelf als je de juiste persoon tegen komt.
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Dat weet je vanzelf, verschilt per persoon.
|
![]() |
![]() |
#8 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
als ze de eerste dag al wil
![]()
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
uit mijn eigen ervaring kan ik zeggen dat ik ten eerste altijd wel 'verkering' wou met iemand, niet zomaar iedereen aflebberen.
Dus als ik verliefd ben op iemand, ben ik dat pas als ik zeker weet dat de ander ook wat met mij wil. En als je met een relatie begint, heb dan wel het idee dat je het niet wil uitmaken. Weet je zeker dat je gelukkig zult blijven met die persoon? En tsja dat kan heel moeilijk zijn, omdat je een persoon door de jaren heen moet leren kennen. Dus heel vervelend om te zeggen, maar dat kun je pas weten als je die juiste persoon bent tegengekomen. Het kan ook een vriendin van jou zijn op dit moment, maar wie weet zijn jullie over 2 jaar een stel. Je weet maar nooit ![]() Met vriendschap beginnen vind ik zelf een heel goede basis. |
![]() |
![]() |
#11 |
Lid
|
![]()
dat merk je wel in de loop van de relatie hoe het loopt
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Hey ik ben dan wel 16 mar ik snap wel heel goed wat je bedoelt. Het is natuurlijk een standaart antwoord mara dat merk je vanzelf wel als je zo'n meisje tegenkomt kijk ja als dat echt hét meisje is denk ik dat je beetje aan jezelf kan checken wat er nou zo geweldig aan haar is zegmaar als je veel meer verliefd bent op haar innerlijk en hoe ze doet en is dan denk ik dat het echt wat zou kunnen worden ja, maar als je ook sterk haar uiterlijk mee rekent ook al doe je het misschien onbewust ja ik weet niet dan zou het misschein ook wel weer na 6 maanden afgelopen kunnen zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Ik denk dat je toe bent aan een relatie als je jezelf een beetje kent.. En als je het niet meer leuk vind om meisjes te versieren alleen voor de seks, maar je merkt het zelf wel als je het gevoel krijgt dat je je wil binden aan iemand ofzo
|
![]() |