|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Ik vind dus een jongen erg leuk enzo
en een tijdje geleden wist hij dus ook dat ik hem leuk vond enzo en vond ie mij een paar weken daarvoor ook wel leuk alleen toen neit meer. Maar nu ik bij hem op school zit enzo en hem steeds vakaer zie denk k toch dat t misschien nog wat kan worden. Tot nu toe ben ik zo'n beetje elke middag bij hem thuis geweest. En hij heb me meegevraagd om met de bus naar een andere stad te gaan omdat hij wat moest halen en geen zin had om alleen te gaan. Zo vond ie het om een of andere reden ook nodig om gisteren tegen me te melden dat ie zojuist iemand had afgewezen die hem via telefoon verkering vroeg. Ik weet dus niet wat ik met al deze informatie moet. En hij weet zover ik weet niet dat ik hem nog steeds leuk vind. we zijn verder goeie vrienden enzo en kunnen goed met elkaar praten. Wat moet ik doen kunnen jullie me helpen misschien? Hoe kan ik het hem vertellen of laten blijken. En hoe merk ik nu of hij mij misschien ook leuk vind en wat denken jullie. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen =xxx=jes my PS sorry voor het lange bericht |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Ik denk dat ie je wel leuk vind. vraag hem mee uit.
|
![]() |
![]() |
#3 |
pudiecat
|
![]()
Ik weet niet hoe oud je bent maar volgens mij hebben jullie de perfecte leeftijd om met zn 2e naar de bios te gaan
![]()