|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
k vind dus een bepaalde jongen leuk.
Maar nou is het dus zo dat ie naar mijn idee zwaar depressief is. Hij zegt dat ie helemaal geen vrienden heeft enzo en niemand hem aardig vind en allemaal dat soort dingen. En ik voel me rot voor hem dat hij zich zo voelt. Hij schijnt ook al vanaf de basisschool gepest te worden enzo. En hij heeft ook nergens meer zin in enzo. Hij heeft ook alleen vrouwelijke vrienden waaronder mij. Maar ik vind dat ik iets moet doen omdat ik t meeste met m omga en het meeste van zijn thuissituatie afweet. Zijn oduers gaan namelijk ook scheiden en dat vind ie ook neite leuk. Weten jullie misschien wat ik kan doen om hem te helpen? Ik ben echt ten einde raad. Hij haat zichzelf enzo. Please =xxx=jes my |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
ik ken ook zo'n geval, maar je moet gewoon aardig blijven doen, hem meevragen naar de bios, uitgaan en blablabla, en gewoon een keer goed boos op hem worden dat hij echt wel vrienden heeft en dat echt niet niemand hem niet aardig vind enzo..
tenminste, dat hielp bij mij ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Nou wat de persoon boven mij al heeft gezegd.
Maar vooral blijven stimuleren dat die wel vrienden heet enz. Anders ff druk zetten dat die dat moet gaan zoeken. |
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Gewoon leuke dingen met hem doen en hem proberen op te beuren! Maar het moet ook niet zo zijn dat jij hem elke x uit de put praat, en dat hij zichzelf er dan weer in praat. Dat gaat niet werken, en daar ga je op den duur zelf ook aan onderdoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
probeer leuke dingen te gaan doen zoals iedereen zegt,
naar mijn menig is dat de enige juiste oplossing. |
![]() |