|
|||||||
| Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
|
|
#1 |
|
Guest
|
Hej,
mijn naam is Martijn a.k.a. Xenopholis. Ik ben een 15 jarig persoontje met interesses in psychologie en dan voornamelijk Autistische syndromen. Ook ben ik geïntereseerd in web-development en alles daar omheen. Ik onderhoud een eigen forum en help een vriend van mij een online skin database op te zetten. Ik heb geen vaste relatie, en heb eigenlijk maar weinig dat op een sociaal leven lijkt Als er verder dingetjes zijn die je wilt weten post maar even een antwoordje. Hejdå, ~ |
|
|
|
#2 |
|
Guest
|
Welkom.
|
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
Hej,
Heb me er nooit voor ingezet. Ik heb wel vrienden, maar die zie ik eigenlijk alleen in pauzes op school. En dan heb je uitwisseling van groeten in de klas, maar om dat een sociaal leven te noemen... Na schooltijd zit ik achter mijn PC en chat ik veel, en dat is dan dus eigenlijk mijn gehele sociale leven. Volgens sommige is dat geen sociaal leven, andere zullen het misschien zelfs zien als geïsoleerd, maar dat valt wel mee. Hejdå, ~ |
|
|
|
#4 | |
|
Guest
|
Hej,
Citaat:
Maar ook die gaan niet echt stappen... Verder heb ik daar ook geen behoefte aan, zie er geen nuttige rede in. Verder heb ik zelf ook het idee socialer te zijn via internet d.m.v. chatten dan ik ben i.r.l. Hejdå, ~ |
|
|
|
|
#5 | |||
|
Guest
|
Hej,
Citaat:
Over het algemeen kan ik zeer goed met andere mensen omgaan, ik geef gewoon de voorkeur om mezelf te ontwikkelen op een andere manier. En in die manier stel ik geen hoge prioriteiten voor goede, dicht bij mij staande, vrienden. Citaat:
Verder vind ik het gewoon interesant wat er mensen omgaat en hoe dit hun leven beïnvloed... Het is echt gewoon een interesse, niet echt tezeggen waar het vandaan komt. Citaat:
En geloof niet dat het zo vervelend is toch? Ik onderteken ook altijd al mijn berichten... Hejdå, ~ |
|||
|
|
|
#6 | |
|
Bianca
|
Citaat:
Het mag wel hoor
|
|
|
|
#7 |
|
Guest
|
|
|
|
|
#8 |
|
Guest
|
Leuke naam trouwens.
![]() En ik heb interesse in Filosofie.
|
|
|
|
#9 |
|
Bianca
|
Welkom!
Hoe kom je aan die interesse voor Psychologie? En je hoeft niet voor elke post Hey te zeggen hoor Doen wij ook niet!
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
wat zeggen ze er dan over?
|
|
|
|
#11 |
|
Guest
|
Hej,
@Saduf & andere natuurlijk; Het proleem van Docenten is eigenlijk dat ze niet weten wat het is of hoe er mee om te gaan. Zo zijn sommige al jaren lang gewent aan het zelfde les geven, maar als deze methode niet werkt bij een leerling waarvan bekend is dat deze PDD(-nos) heeft veranderen ze hun methode niet maar denken ze dat een "hardere"-aanpak van de stof nodig moet zijn. In de meeste gevallen is dit juist niet goed. Iets extra's geven is vaak wel goed, maar het moet vooral ook motiverend zijn. Docenten klagen veel, maar gaan niet naar verdere voorlichtingen dus eigenlijk mogen ze niet klagen... Maar denk dat dat beetje offtopic word ![]() Hejdå, ~ |
|
|
|
#12 |
|
Banned
|
Consultie je bent een nerd met een phpbb forum dus?
Hejdå, ~ |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Guest
|
Hej,
Yup, zou je kunnen zeggen. Met het grote verschil dat het soort forum niet mijn keus is, maar dat van de admin die de website heeft gestart en betaald (ben voor IPB, maar is te duur)... en dat ik mezelf geen nerd ga noemen. Hejdå, ~ |
|
|
|
#14 |
|
Guest
|
Offtopic kun je niet echt worden bij even voorstellen. Het kan natuurlijk wel, maarja...
Ik vind het allemaal wel interessant.
|
|
|
|
#15 |
|
Super Lid
|
nouja, welkom dan maar
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Super Lid
|
wat is PDD-NOS eigenlijk?
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Guest
|
Hej,
PDD(-nos) is "Pervasive Developmental Disorder", een gedachte stoornis bij ontwikkeling. Het achtervoegsel nos staat gewoon voor "not other specified". Volgens testen die de laatste jaren zijn gedaan word het waarschijnlijk veroorzaakt door een afwijking van de spiegelneuronen... Geen makkelijke uitleg, maar wel de kortste... Hejdå, ~ |
|
|
|
#18 | |
|
Amsterdam Original
|
Citaat:
Welkom btw.
|
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
|
en wat doe je dan, of wat gebeurt er met je als je dat hebt?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Guest
|
Hej,
@blabla: Over het algemeen heeft het een inpakt in je omgang met andere mensen. Je kunt je door het defect aan de spiegelneuronen niet inleven, je kunt gezichtsuitdrukkingen niet lezen etc. Verder kunnen er ook leer problemen opduiken of kun je je zelf beginnen te isoleren. Er zijn gevallen waar dit allemaal zeer extreem is, bij mijn broertje is dit gelukkig niet het geval en merk je er minder van. @banaan: Lies?... PFP: Ik zie mezelf nog niet zo snel bij de burgerking werken later ![]() Misschien bij Arby's - maar zeker niet burgerking ![]() Hejdå, ~ |
|