|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Beste lezer,
Ik heb het vermoeden dat mijn vriend vreemdgaat of de intentie heeft om vreemd te gaan. We bespreken dit onderwerp open, want we zijn beide in voorgaande relaties vreemdgegaan, hij wat systematischer dan ik, en ik wil daar dan ook eerlijk over kunnen zijn. Nu zocht ik op internet op zijn naam, vanwege achterdocht, en vond allerlei datingsite profielen die nog recentelijk (2 dagen geleden) door hem waren bezocht, en waarop hij contact heeft met meisjes ( weet niet hoe recentelijk dat is, kan niet alles zien). Op zich niets mis mee, maar hij heeft het me nooit verteld, en daarom denk ik dat hij wat te verbergen heeft. Ook ik heb nog een oud profiel op een datingsite die ik niet heb weggehaald, maar dat heb ik heb verteld. Ik heb hem ook verteld dat ik geen premium abbonement heb, en daarom nooit zal kunnen reageren, laat staan dat ik dat wil. Ik kijk er af en toe alleen op om mijn inbox te legen. Het feit dat ik hier wel eerlijk over ben, en ik geen achterliggende motieven heb, en hij hier niet eerlijk over is, doet me denken dat hij deze sites intentioneel gebruikt om contact te maken met andere meisjes. Nu heb ik zelf een profiel op een van deze sites aangemaakt, en ga kijken of hij gaat reageren. Een soort van entrapment zeg maar. Kan ik dit tegen hem gebruiken? En wat zouden jullie doen? |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
Hmm dat is rot. Natuurlijk zou je dat tegen hem kunnen gebruiken, maar ik zou het wel achterbaks vinden als mijn vriend zoiets zou doen om me te controleren. Of ik er nu op in zou gaan of niet, ik weet niet of ik dan nog wel samen met diegene wil zijn die zo iets doet. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen, en dan zou je als hij er op in gaat misschien beter even de tijd kunnen nemen. Als je hem dan confronteerd, confronteer hem dan alleen met de datingsites, en niet specifiek met het feit dat JIJ hem hebt gecontroleerd. Als hij dan met het tegen argument komt van: Ik ga nooit in op andere meisjes kun je altijd nog zeggen: Een vriendin van ....(naam van een vriendin van jou) heeft met jou berichtjes uitgewisseld.
Hoop dat je er wat aan hebt! Succes |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Stondvettekakkershierzo
|
![]()
Dat je hem controleert moet hij maar mee leven. Dan weet hij dat jij hem niet kan vertrouwen, en dan is het aan hem of hij gaat proberen jou vertrouwen voor hem te winnen. Mijn vriendin mag mij controleren als ze dat nodig heeft om zich goed te voelen, en ik heb toch niks voor haar te verbergen.
Als hij dus iets voor jou te verbergen heeft. Moet je maar eens nadenken of hij wel wat voor je is, want waarschijnlijk heeft ie niet genoeg aan jou.
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
vraag hem of die dat doet
zegt ie nee? dan liegt ie. kweet verder ook nie wat ik er da mee moet hor. ![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Als je 'em nu al niet vertrouwd, vraag ik me af of dat in de toekomst anders zal zijn. Of je 'em nou controleert of niet:
stel dat hij het niet zal doen, dan is er wel weer iets anders dat je argwaan op zal wekken en wil je daar weer achterkomen. |
![]() |