|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
oehoeh! Onze huistelefoon is aan het flippen
![]() Hij gaat nu echt al een half uur over, en het is zo'n draadloos ding, en als je dan de batterijen eruit haalt gaat dat ding gewoon door met overgaan ![]() Zo fijn he, vooral omdat het ook zo'n vet tof kutgeluid is ![]() Verder bedoel ik het niet positief ofzo hoor ![]() en die ![]() ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
architect of life
|
![]()
Ik heb vandaag ook een verhaaltje over stomme telefoons. Maar dan de mobiele vorm.
We zitten op het zesde verdiep van een soort van kantoorgebouw. Een meisje een beetje van mij is een smsje aan het lezen dat ze net ontvangen had. In een ruimte, afgesloten met een glazen deur, staat een vriendin te bellen. En zij is niet de enige op de verdieping. Ik wil thuis laten weten dat ik later zal zijn en dat ze niet op mij moeten wachten om te eten. Kan ik niet bellen, noch een berichtje sturen. Dan heb ik een gsm, werkt het niet eens. Waarom heb ik ooit aanvaard zo'n ding te nemen!?!
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
onze huistelefoon had laatst ook kuren, dan belde je met een toestel en dan gingen de andere vier over, en mijn moeder is ook nog zo snugger om op te gaan nemen, en verbaasd te staan dat ze zichzelf aan de lijn kreeg.
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
ik moet flippen van die hartjes
![]()
![]() |
#5 |
Super Lid
|
![]()
Die waren speciaal voor jou
![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banned
|
![]()
Het is je vergeven, maar niet weer doen he!
|
![]() |
![]() |