|
School Problemen met een verslag? Enquete houden? Plaats het hier als het met school te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Wij doen een onderzoek naar De relatie tussen het levensgeluk en de wil om te klonen! Klinkt misschien wat suf maar is zeker de moeite waard! Klik op de onderstaande link om de enquete te maken:
http://www.thesistools.com/?qid=26008&ln=ned Alvast bedankt! ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
best een korte zeg.
Maar gedaan ![]()
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
tijd om op te staan
|
![]()
gedaan.
![]() |
#4 |
Amanda
|
![]()
done
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
juuh
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
klaarrr
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Burgelijke staat: Alleenstaand, Gehuwd, Samenwonend. Hoe gelukkig bent u in uw burgelijke staat. Nou heel erg gelukkig, maar zo klinkt het alsof ik heel erg gelukkig ben als alleenstaande terwijl ik toch echt een relatie heb ![]() Of ik een vaste baan heb. Uhm.. nee.. Uhm.. Ja.. Ik ben vrijwilliger in een poppodium. Moet alleen nog mijn vrijwilligerscontract tekenen. Is dat ook een vaste baan? Ik vul wel gewoon ja in ![]() Hmpzh.. ga naar de vragen over klonen... lalalala ding is al een paar minuten aan het denken of ie die hem wel gaat laden ![]() 2x klikken heeft ook niet veel nut ![]() Zowh das idd een korte enquete! Dump de huidige resultaten hier is ![]() |
|
![]() |