|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Begin dit jaar kwam er een meisje bij mij in de klas waar ik meteen verliefd op werd. Nou zij ook op mij en we hebben een tijdje met elkaar 'gehad'. Toen zei ze na een maandje tegen mij dat ze het uitmaakte omdat ze me niet echt leuk meer vond maar nog wel heel lief. Na deze gebeurtenis kwam ze nog wel elke les naast me zitten en me hand vast houden.. en niet alleen dat
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]()
Misschien wil ze proberen wat ze nog voor je voelt door je nog aan te raken en bij je in de buurt te blijven ofzo?
Misschien moet je haar gewoon eens vragen waarom ze zo doet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Tsja, maar dat gaat dan al een half jaar zo.. En als ik het vraag krijg ik allemaal vage teksten waar ik ook niet echt veel wijzer van wordt. Dan laat ze ook merken dat ze het niet leuk vind dat ik het vraag. misschien zit er bij haar gewoon een steekje los ergens..
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Vraag gewoon of zij je nog leuk vind ofzo.. als het je niet veel kan schele gewoon keihard vragen. En trouwens iemand lief vinden vind ik belangrijker dan leuk...
|
![]() |
![]() |
#5 |
Lid
|
![]()
misschien was ze dronken en is ze vergeten dat ze het heeft uitgemaakt
![]() ff serieus vraag haar gewoon wrm ze al die dingen doet |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
Tja de andere geven het antwoord eigenlijk al
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Jumpy wil je soms postspammen? overla tsja,ze heeft gelijk,tsja ze geven het antwoord al..
Ik post hier heel weinig maar ik hou het forum wel in de gaten en ik ben nogal een expert in dit soort dingen,heb zelf heel erg veel forums gehad dus.. SPAM |
![]() |
![]() |
#8 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |