|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey,
Ik en men ouders zijn op vakantie naar turkije geweest van 17/07 Tot 27/07.Daar heb ik een zeer leuk meisje lere kennen en we werden allebei smoorverliefd op elkaar maar zij woont in Londen Engeland en we zien elkaar zeer graag maar we weten niet wat we moeten doen we worden allebei 14 jaar en missen elkaar supper hard we houden contact via msn maar het is echt supper zwaar voor mij en ik hoop mss dat jullie een goede oplossing hebben elke dag hoop ik dat het 17/07 is alvast bedankt x |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
ehm..... tis nogal ver weg, dus weet niet of het zal werken....
je bent nogal jong om er alleen heen te gaan, kzou t verder ook niet weten veel succes! |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
daat is nu het hatelijke je kan niets doe of wel aub ik wil zoveelmogelijk reacties dit is de moeilijkste tijd van men leve tot nu toe ik meen het het s echt om gek van te worde ik ween elke nacht en kan niet slape en eet bijna niets meer
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Het gewoon opgeven want het wordt toch niks. En verder normale zinnen maken als je iets post.
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Tsja dat is het vervelende van een vakantieliefde hebben...
Heb er zelf geen ervaring mee hoor, maar wat ik vaak krijg te horen van mensen, is dat zodra ze elkaar in het "gewone leven" zien, de verliefdheid er eigenlijk niet meer is. Je had vlinders om de situatie die je daar hebt gehad: Lekker weer, even weg van alles, een leuke meid, mooie omgeving. Misschien is het nog steeds een leuke meid na de vakantie, maar het kan ook zijn dat je dan denkt: " Hm in het echte leven was ik nooit op haar gevallen ". Natuurlijk hopen we het beste voor je ![]() Probeer wat te fixen met je ouders, een dagje Londen. Is ook niet meer zo duur tegenwoordig. Ik weet niet tot hoeverre je ouders zelfstandigheid goedkeuren, maar ook zij hebben genoeg leuke dingen te doen daaro en jij kan dan wat met haar in de stad wat gaan doen. Zo kun je voor jezelf nagaan of dit echt wat zou kunnen worden. Jullie kunnen natuurlijk altijd chatten (met webcam), mailen, gewone post sturen is ook nog steeds erg leuk. Laat gewoon regelmatig wat van elkaar horen, waar jullie mee bezig zijn. |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
nog ideeen pff het is zo moeilijk voor me
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Lid
|
![]()
Ik ben ook meiden tegengekomen op vakantie, maar dat waren duiters. Ik begin daar niks mee, omdat de kans heel klein is dat het iets gaat worden.
Dan zoek ik wel een leuk meisje in nederland. Je kan in de vakantie naar haar toegaan, maar daar zullen ze niet gelijktijdig vakantie hebben met de onze (kleine vakantie's) als dat wel zo is, dan kan je dat met elkaar afspreken. Anders veel chatten en inderdaad een webcam gebruiken zodat je elkaar kan zien en horen. Maar ik zou zo een relatie niet willen als ze zover weg woont. Anders kan je altijd nog gaan verhuizen ![]() |
![]() |
![]() |