|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Help!! ik ben helemaal gek van een jongen.. ik heb hem op werkweek een beetje leren kennen.. hij zit bij mij op school.. maar op werkweek hadden we telkens oogcontact.. ik ben toen verliefd geworden.. maar hoe weet ik dat hij mij leuk vind..? hebben jullie jongens daar een of andere manier in hoe jullie dat laten weten..? zoo jaah meld het astjeblieft..
al vast bedankt.. xx.. |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
nou als hij interesse in je toont
of als hij steeds naar je kijkt of snel wegkijkt Maar valt moeilijk te zeggen of hij je dan leuk vind. Je moet het gewoon vragen of vraag zijn msn en vraag het dan. Het is mischien eng om het te vragen, maar je weet wel waar je aantoe bent, anders wordt je mentaal gek als je de hele tijd aan hem denkt en pas na een hele tijd te horen krijgt dat hij je niet leuk vind. Maar ik kijk gewoon naar haar als ik een leuk meisje ziet, mischien beetje lachen en soms wegkijken als ze terugkijken |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Ik ken ook wel een leuk meisje, maar haar ken ik helemaal niet en durf ook niet zomaar wat te zeggen, omdat ik haar helemaal niet kent. Jij kent hem al een beetje en dan is het normaler als je hem zomaar aanspreekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
jaah.. je heb gelijk.. dankje..
![]() ![]() |
![]() |