|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
ik ben kevin en ben 14 jaar
ik weeg 65 kg en ben 1,76 nu is mijn vraag ben ik de zwaar voor mijn leeftijd of niet |
![]() |
![]() |
#2 |
Lid
|
![]()
ja
dus say hello to your future wife: ![]()
![]() |
#3 |
Lid
|
![]()
Nee hoor, zoek maar eens naar je BMI, ik ben zo snel vergeten hoe je dat ookalweer moet berekenen, maar ik weet vrij zeker dat je niet te zwaar bent. =) Ik weet niet waar je dat idee sowieo vandaan haalt hoor o.O
Edit: Oh, haha, hier http://games.voedingscentrum.nl/body...body_mass.html Ik heb net voor mezelf gekeken, ik ben zelfs te licht XD
The verb "To Glomp": The act of lovingly (and dramatically) attacking another with a hug ~Whatever road you choose, I am behind you; win or lose.. Laatst aangepast door Klijntje : 26 September 2007 om 21:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
hmm BMI moete al niet naar zien. Wil niets zeggen: toen ik laatst mijn BMI liet uitrekenen kwam er iets op van dat ik duidelijk te mager ben en dringend is bij een dokter moet langsgaan. Als ik echt een probleem had zou het CLB mij niet laten gaan hebben zonder er iets van te zeggen ze.
Al niet aantrekken wat iets op het net zegt, gewoon kijken naar wat je zelf denkt, en of mensen in de omgeving er iets over zeggen. Nooit zelf naar vragen, krijgde nooit een echt goed antwoord, gaan ze eerder lachen lijkt mij. Als ik zou vragen: vinden jullie mij te dik, zouden ze ook ja zeggen, en ik en dik hmmm. Als je echt veel te dik zou zijn zouden de mensen daar allang iets over laten blijken hebben, zou je gepest worden etc. |
![]() |
![]() |
#5 |
Beheerder
|
![]()
Ja dat is tegenwoordig ook wel dè maatstaf of je te dik bent of niet
![]()
![]() |
#6 |
Banned
|