|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hallo, ik ben al een tijdje 16 jaar en ik heb een vraag over mijn penis. Mijn penis staat horizontaal vooruit en niet schuin naar boven zoals het hoort, is dit een probleem en hoe kan dit?
|
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]() ![]() whyyyyyyyyyyyyyyy? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
nnnaaaauuwww!!! je hebt erwin aan het huile gemaakt!!
|
![]() |
![]() |
#4 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
jij bent abnormaal,ga naar een dokter
T_T
![]() |
#5 |
Banned
|
![]()
Je mist wat testeron in je lichaam dit zal je vast iets vrouwlijker maken, sta er ook niet raar van te kijken als je over een paar jaar homo bent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ZO, nou die tonen worden wel gezet...
Dit heeft ten eerste helemaal niks te maken met homo zijn of niet... Dit kan zelfs beledigend zijn voor bepaalde mensen.... (voel me niet aangesproken, ondanks dat ik HOMO ben)... Back to topic: Het is geen probleem als je penis horizontaal komt te staan tijdens een erectie... Dit heeft alles te maken met het bloedtoevoer naar de penis... Okay, ik moet dit vragen: Is hij keihard of is hij meer zachter dan hard???? (klinkt misschien stom, maar goed)... Mocht hij nou keihard zijn, kun je het eventueel oplossen door "hem" te masseren.. Als hij slap is, pak dan de koker vast en trek er zachtjes aan... Beweeg daarbij ook je vingers (wijsvinger en duim) in een cirkelende beweging... zachtjes... Mocht hij nou meer slap aanvoelen, dan kan er een soort van verstopping zitten en zou je dan aanraden je even te laten onderzoeken naar eventuele problemen... (ik zeg niet dat je die hebt, maar neem voor de zekerheid het zekere voor het onzekere)... Succes.... |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
niet uppen!
|
![]() |
![]() |
#8 |
Stopwoordjesverslaafde