|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties |
Waardering: ![]() |
Weergavemodus |
|
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
hoi allemaal
ik heb liedje in gezongen van michael jackson heal the world en ik zou graag jullie meningen willen horen graag als kan reacties op youtube plaatsen dit is de link http://www.youtube.com/watch?v=KFlx4VuME14 ik heb geen zangles of zo dus kan hier en daar misschien vals zijn of zo alvast bedankt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Super Lid
|
![]() ![]() Maar even serieus, 1: Koop iets van een goede microfoon, 2: Ach, laat punt 1 maar, neem eerst zangles. 3: Maak even een mooiere achtergrond, kom op als het je held is ![]() 4: Nogmaals, als het je held is, wil je toch niet dat als mensen, MJ opzoeken dit filmpje tegen komen ![]() 5: Denk je echt dat we lovend zullen reageren? 6: Ik weet *als je dit gaat beargumenteren* dat ik waarschijnlijk niet mooier kan zingen, maar weet wel dat dit gewoon kansloos is. 7: En zing als je nog een keer zingt, met iets meer overtuiging. Ook al zing je vals, het maakt het in ieder geval prettiger om te luisteren naar iemand die weet: Ik zing vals, maar durf wel te zingen. Dan iemand die vals zingt, het wel zegt dat ze vals zingt en dan ook nog eens onzeker zingt ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Visitor Message Moderator
|
![]()
Ik klikte hem meteen weg, toen ik het begin plaatje zag.
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Stop met zingen en ga tekenfilmpjes inspreken.