|
Seksualiteit Hier kun je terecht met al je vragen en ervaringen op het gebied van sex en alles wat daar mee te maken heeft. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Uhm... ik zit nogal met een probleempje... op mijn penis zitten van die kleine witte puntjes, nou heb ik een keer gelezen dat dat talgkliertjes zijn en dat wel meer jongens dat hebben, het was in ieder geval niks ernstigs, maar soms als zo'n talgkliertje ontstoken raakt wordt het een soort puistje. Ik schaam me er best wel voor, weet iemand wat je er tegen kan doen en of die witte talgkliertjes (puntjes) nog een keer weggaan. Aan de hygiene kan het niet liggen want neem iedere dag een douche.
|
![]() |
#2 |
Nerd
|
![]()
ga naar de dokter met dit en le t hem voor
![]()
#3 |
veteraan
|
![]()
ontstoken talgkliertjes komt gewoon ook wel eens voor, ... t is echt niets ernstigs tenzij je zelf denkt dat je misschien iets opgelopen kan hebben...
ervanuitgaand dat dit niet zo is is dit niet iets om je druk over te maken en kun je dat schaamtegevoel gerust wegstoppen..
#4 |
Guest
|
![]()
Ik kan niks zijn opgelopen. Maar is er misschien iets aan te doen zodat ze weg gaan, of gaan ze nog vanzelf weg na een tijdje?
|
![]() |
#5 |
Über Mensch
|
![]()
euh volgens mij had ik dat ook, vond et ookniet cool maar ik moet zeggen dat ze me niet meer zijn opgevallen. Je hoeft je er echt niet voor te schamen, wie ziet het nou... Tis nix ergs voor zover ik weet en ik heb er ook nooit last van gehad, de damens die er zijn gekomen heb ik ook nooit horen klagen.
|
![]() |
![]() |
#6 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#7 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Kunnen vrouwen dat ook krijgen? vraag het me af...
Greetzzz |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
volgends mij niet, maar weet het niet zeker
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
haha, ja, niet bij nagedacht, kunnen vrouwens ook talgklier rare dingen krijgen bij de geslachtsdelen, ga er toch eens op letten... haha.
Greetzzz |
![]() |
#12 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
naar de dokter gaan lijkt me het beste...maybe een beetje 'eng' maar het is voor je eigen bestwil...als je een een of andere infectie hebt opgelopen dan kan alleen hij je ermee af helpen...
|
![]() |
#14 |
Nerd
|
![]()
denk nie dat de topicstarter hier nog ooit komt
![]()