|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]() ![]() Iemand hier wel eens anesthesie gehad in het ziekenhuis ![]() Hoe deden ze dat bij jouw en waarvoor was je in het ziekenhuis ![]() Krijg dat ook en ik baal als een stekker ![]() doei ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]()
volledige verdoving veronderstel ik? dat zal doorgaans met een gasmaskertje zijn dacht ik, een spuitje is meer voor plaatselijke verdoving.
![]() |
#3 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() Spuitje is ook voor volledige, want ik had ook het masker gevraagd ![]() |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Lid
|
![]()
Ik kreeg een infuus in mijn hand... Daar spuiten ze dan een vloeistof in.. en ga je lekker slapen
![]()
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Nou, ik vond het wel een leuk gevoel hebben. Je wordt opeens zooo moe...En die verpleegsters zo van: "dagdag, Karen...", dat is het laatste wat ik er me nog van herinner.
|
![]() |
![]() |
#6 |
Looking at you
|
![]()
Infuus en was in het ziekenhuis voor een keeloperatie
Bij het wakker worden de zuster in elkaar getrapt ![]()
![]() |
#7 | |
Meest gerespecteerde forummer
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#8 |
Lid
|
![]()
ik had ook met een infuusje in mn hand geloof ik, volgens mij moest ik gaan tellen.. één.. twee.... driieee.vviie......
en mijn moeder zei dat ik een paar keer ben wakker geworden en al vanalles had gevraagd maar daar weet ik niets meer van ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Amanda
|
![]()
nog nooit meegemaakt, de laatste keer dat ik in het ziekenhuis lag was toen ik geboren werd
![]()
![]() |
#10 |
Guest
|
![]()
het harste was het pilletje dat ik vooraf kreeg..
toen was ik 18 ofzo.. dat pilletje was 2 bij 2 millimeter ofzo. Ik lachen en zeggen merk ik toch niets van joh! Na 30 minuten was ik zo stoned als een garnaal... en die infuus die ik had met vocht werd gewoon vervangen voor een met verdovingsshit.. dan voel je het door je armen gaan en als het je hoofd bereikt ben je out. |
![]() |
![]() |
#11 |
FORE!!!
|
![]()
wtf is anesthesie nou eigenlijk
![]()
![]() |
#12 | |
Trots van het noorden.
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 | |
veteraan
|
![]() Citaat:
pompom van het EMC
![]() |
![]() |
#14 |
FORE!!!
|
![]()
srry dex heb niet je hele tekst gelezen ... vond die reactie van spine iets makkelijker
![]() maar thnx anyways
![]() |
#15 |
.
|
![]()
van een verdoving hoef je niet te balen
![]() ![]() owjah.. en mensen die een zware verdoving krijgen, moeten ff goed kijken welke verdovingen daarvoor zijn... sommige zijn namelijk meer risicovol dan andere.. (je kunt bv in coma raken van een algehele verdoving en bv verlamt raken aan de benen bij een ruggemerkprik)
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
Ik ben verpleegkundige, en je kunt op diverse manieren verdoofd worden.
Een mondkapje wordt zover ik weet veelal bij keeloperaties gedaan, bijvoorbeeld amandelen verwijderen bij kinderen. Het meeste wordt een spuit (ruggeprik) of een infuus in je hand, en dan wordt een vloeistof ingespoten waarvan je gelijk weg bent als het goed is |
![]() |