|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
iedereen die toetsweek heeft succes
![]() hoe gaat het tot nu toe? |
![]() |
![]() |
#2 |
Amanda
|
![]()
wel relax, gister ff een proefwerkje engels gemaakt met teksten die ik had gehad
![]() dadelijk even 50 minuten anw, maar dat is doelloos morgen vrij donderdag wiskunde en economie en vrijdag natuurkunde ![]()
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
hmm.. ik mag over 5 over half 12 aantreden voor maatschappijleer..
als ik 0 haal sta ik nog een 5.9 ![]() gister Spaans brief schrijven en Engels brief schrijven gehad, is opzich wel ok gegaan.. het was alleen een beetje minder dat er bij Engels in de gymzaal naast ons gebasketbald werd ![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
FORE!!!
|
![]()
heb volgende week pas se week ...
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Maandag
Nederlands tekst schrijven 3 uur en 20 min voor gehad, was in 1.5 uur klaar. 's Middags economie. na je weet maar nooit hoe dat gaat. Dinsdag Engelse brief geschreven, half uur over gedaan. Woensdag management en organisatie en geschiedenis Donderdag Wiskunde en duits luister toets Vrijdag frans luistertoest en frans mondeling.. Dan na de toetsweek nog 3 kijk-en luistertoetsen voor frans, duits en engels. lang leve h5 ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
BeHeerser
|
![]()
gaat klote... eerst het verkeerde geleerd omdat ze de internetroosters door elkaar hadden gegooid en die van vandaag ging helemaal niet over de stof uit het boek
![]() de rest die ook toetsen heeft succes!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
lol.. ben blij dat ik niets aan maatschappijleer heb gedaan .. want wat was dat een koekje!
|
![]() |
![]() |
#8 | |
Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 |
Lid
|
![]()
Jeeeeeh ik ben klaar met de pw week net
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
hmm .. ik had 6.1 op Spaans en dat was goed want het was de moeilijkste toets van het jaar!
ik zit nu illegaal in het studielokaal te forummen ![]() en straks kijk-luister toets van Spaans |
![]() |