Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 March 2005, 17:12   #1
Jamiel
Guest

Talking Jouw eerste date

Hoe was dat ?

Waar gingen jullie heen, was het een leuke jongen/meid, wat ging nou ontzettend mis ? Vertel uw sappige verhalen !!

Mijn eerste date was ook nie echt bijzonder biosje, daarna bekeuring omdat ik geen licht op me fiets had, en vervolgens vielen we samen van de fiets af midden op de weg
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2005, 17:47   #2
Flater
p 0 m p . .

Flater's Avatar

Standaard

1e date was ook de bios. Ik ging d`r ophalen en we zouden samen 7km verderop naar de bios gaan, omdat we dat een betere vonden dan eentje in de buurt. Heen weg was gezellig, waar we het over hadden weet `k niet meer. Wij daar aangekomen, ik kaartjes halen, zij op een stoeltje aan een tafel. Vrouw achter de kassa: "Voor wie is het andere kaartje?" Ik: "eumm, een meisje" Zij: "hoe oud is ze" Begon al iets te dagen. Ik: "Weet ik niet" "momentje" (5min) later "ze is 16" Zij "jaja, dat zal wel" Naja ik geen kaartjes, kom ik een vriend tegen die snel de kaartjes ophaald bij de andere kassa mevrouw.
Hup wij naar binnen, vriend bedank. ..Badboys2.. laatste half uur moest ik plassen niet normaal. Ik durfde niet langs al die mensen te stappen en wachte dus het einde van de film dat maar niet wou komen Film afgelopen, ik een spurt naar de w.c. Op de terugweg ernstig verdwaald, 1uur `s nacht, ik hopen op romanties sterren kijken, maar er was gewoon paniek Bij haar huis nog wel een kusje op m`n wang gekregen Mooie meid, nogsteets, alleen beetje ruzie nu

M`n 2e date was wel vet romanties.... vond ik `k wenie of ik jullie zal vermoeien..
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2005, 20:45   #3
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

1e keer was ook naar de bios ... heenweg was gezellig en gewoon een beetje gepraat, in de bioscoop gewoon naast elkaar gezeten, omdat ik de stille hints niet begreep en op de terugweg vlakbij haar huis heb ik haar gevraagd
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2005, 20:55   #4
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alpha
1e keer was ook naar de bios ... heenweg was gezellig en gewoon een beetje gepraat, in de bioscoop gewoon naast elkaar gezeten, omdat ik de stille hints niet begreep en op de terugweg vlakbij haar huis heb ik haar gevraagd
in de regen en het was kkkoud...
Oud 4 March 2005, 21:10   #5
eniT
Guest

Standaard

in de zomer naar een meer. twas echt mooi weer ed
alleen was hij nogal zwijgzaam. en durfde ik ook niet verder moven...
een flop dus eigenlijk
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2005, 11:46   #6
Banshee
Guest

Standaard

eigenlijk alleen een date gehad met me 1e (echte) vriendin, toen we al verkering hadden, naar de bios, HARRY POTTER 2 , niet veel film gezien
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2005, 12:13   #7
thali
architect of life

thali's Avatar

Standaard

Ik heb nog niet echt een date gehad . Wel al twee keer afgesproken met een jongen.
De eerste keer heb ik een hele avond op hem staan wachten aan de ingang terwijl hij de hele tijd aan de bar naar mij heeft staan vragen. Ook de tweede keer (wel een andere jongen) zijn we elkaar mislopen en deze keer hadden we wel goede afspraken gemaakt.

Ik ben gewoon een schijtluis .
Oud 5 March 2005, 14:54   #8
L_angeldc
Guest

Standaard

doe ik niet aan
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 15:33   #9
sprankle
Guest

Standaard ...

Na school afgesproken en het park ingegaan was echt heel gezellig, paar uur gelopen ( 3 a 4 uur :-P )
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 16:10   #10
sweet_mai
Guest

Standaard

's avonds laat een romantische wandeling gemaakt door de buurt. En dan nog super lang in het park op een bankje in elkaars armen gelegen. Hoewel het ontzettend koud was! Maar het was oh zo gezellig!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 18:19   #11
annomeisje
Guest

Standaard

Hahhaha, o goeiegod, mijn eerste date. Toen had ik al verkering met mijn eerste vriendin en we gingen samen naar de bioscoop... Dat was heel erg gezellig...
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 18:35   #12
Piraatje
Lid

Piraatje's Avatar

Standaard

Meestal ga k pas iets met n jongen doen als we al iets hebben.. Of als we gewoon vrienden zijn. Maar als ik n vriend heb wil k wel altijd leuke dingen doen, zwemmen en schaatsen en wandelen in de duinen enzo. Of gewoon lekker bij elkaar thuis op de bank n filmpje kijken, of op bed liggen ofzo..
Oud 6 March 2005, 19:12   #13
appelshampoo
Guest

Standaard

we hadden al iets, en we gingen naar de bios, american pie (hoe origineel ) en daarna naar de snackbar.
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 20:14   #14
K@rima!
Guest

Standaard

We gingen eerst naar Floor (in Rotterdam) en dat was gewoon heel gezellig! Daarna zijn we naar de bios geweest (weet niet meer welke film )
Voelde gewoon meteen goed.. *zucht* En toen dus ook onze eerste kus.. Was gewoon perfect, de beste die ik had gehad!
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2005, 20:33   #15
Flater
p 0 m p . .

Flater's Avatar

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Was gewoon perfect, de beste die ik had gehad!
De 1e is altijd de mooiste en de lekkerste
"this is for information purposes only,and although I have done my best to ensure its accuracy, I cannot be held responsible for any errors. I always suggest getting professional help which can be found by contacting your local psychiatrist"
Flater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 17:43   #16
eniT
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flater
De 1e is altijd de mooiste en de lekkerste
leuk vooruitzicht!
  Met citaat antwoorden
Oud 7 March 2005, 19:17   #17
biffyclyro
Lid

biffyclyro's Avatar

Standaard

dates zijn ooo zo leuk echt, ben er dol op. maar het mogen ook niet meer dan een paar dates worden hoor.. dan word ik bang enzo
Oud 7 March 2005, 19:18   #18
Piraatje
Lid

Piraatje's Avatar

Standaard

Nee joh.. gekkerd! Wat daarna komt is tog ook spannend
Oud 7 March 2005, 20:28   #19
frox
pudiecat

frox's Avatar

Standaard

mijn eerste date? Dat is best wel lang geleden. Was ook niet echt een date maargeod. Het was mn buurmeisje en we waren 14 geloof ik en de rest is te lezen in dit toppic

2e date was ook bios...hoe afgezaagd... In de bios neit gezoend. Ik bracht haar naar huis toen ook niet gezoend, ik wilde dr niet zoenen omdat ik niet zeker wist of ik wel met dr wilde De volgende dag wel
Antwoord

Berichting Regels