|
|||||||
| Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
ik heb helaas anderhalf tot 2 jaar bijna niet kunnen trainen sporten of whatever.
MAAR NU! heb ik er weer de tijd voor, studie klaar etc, en ik maar er goed gebruik van, geen bier meer door de weeks, minder roken, 2x in de week kickboksen 3x in de week trainen(ik zeg exspress trainen want wat ik doe is meer bodybuilding dan fitness) en ik doe dat nu dus al een paar weken, en ik voel me fokking geweldig, mn conditie gaat merkbaar vooruit ik ben niet zo opgefokt omdat ik mn agressie lekker van me af kan meppen met kickboksen mn lijf begint weer goed aan te voelen!! DAMN I FEEL GOOED! ook wel eens je hele lifestyle omgegooid? van goed naar slecht of andersom?? |
|
|
|
#2 |
|
Lid
|
klinkt goed
ikzelf ging van ballet naar streetdance naar niks zo jaren geleden ![]() paar jaar geleden begonnen met intensief sporten, dat heb ik helaas van het ene op het andere moment moeten laten vallen door dat ziekenhuis en nu is m'n conditie+spiermassa helemaaaal naar de klote :@ volgende week hoop ik weer langzaamaan te kunnen beginnen
|
|
|
#3 |
|
Guest
|
oooh
ach komt wel weer goed joh, als je een paar maandjes verder bent...gewoon rustig aan en dan ben je er zo weer boven op ![]() |
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Yep nogal.
Omslag van topsportleven (dagelijks 3 tot 6 uur trainen, daarnaast veel op reis voor wedstrijden) naar 'normaal' studentenleven met studie/stage/werk in de horeca/feestjes. Ik ga nu 2x per week naar de sportschool en geef 2x per week training in de sport waar ik zelf eerst dag en nacht mee bezig was. Die omslag was ongeveer een jaar geleden en het bevalt goed. |
|
|
|
#5 |
|
jocking
|
Ja, maar dan de andere kant op
M'n fiets was de afgelopen week kapot, en m'n zaalvoetbal wedstrijden zijn afgelopen. Dus dus de laatste tijd had ik eigenlijk bagger weinig beweging en dat was snel te merken ook. Even een stukje rennen om de bus te halen en bekaf Maargoed, de laatste tijd beweeg ik wel weer veel meer en dat merk je dan gelukkig ook wel weer
|
|
|
#6 |
|
BeHeerser
|
hoe kan het eigenlijk dat je in 1x bodybuilding doet, daar moet je toch eerst naar trainen? ik heb eerst 2 jaar intensief gefitnesst alvorens ik nieuwe trainingsmethoden kon gebruiken (dus zwaarder etc.) want je moet eerst je spieren op hun max. hebben en dan mag je pas verder met de uberzware training. althans, dat zeiden de instructeurs altijd tegen mij en ik merkte ook zelf dat het het beste was omdat het zelfs bij mij (heb nooit last van blessures etc.) in het begin voor een blessure zorgde.
anyways, heb altijd al veel gesport. nu doe ik alleen nog fitness en voetbal omdat ik geen tijd meer heb om te fietsen, hardlopen en tennisen.
|
|
|
|
|
|
#7 | |
|
Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
#8 | |
|
pudiecat
|
Citaat:
|
|
|
|
#9 | |
|
Guest
|
Citaat:
en ik kan t merken, nu paar weken aan de gang, bankdrukken van 40 naar 55 kilo gegaan, en dan na te gaan dat ik met mn 18e 75 kilo kon bankdrukken, achja dat komt wel weer. maar je hebt gelijk hoor, je moet absoluut je spieren er eerst klaar voor maken,ik push mn lijf neit verder dan mogelijk is ik ken mn grenzen en ga dr niet over heen maar ik ga wel elke sessie tot t randje. @ biffy, komt wel weer terug joh, paar maandjes verder en je ziet t verschil niet meer ! positief blijven denken |
|
|
|
|
#10 | |
|
Lid
|
Citaat:
je wilt niet weten hoe het ziekenhuis je energie wegvreet hoor..
|
|
|
|
#11 |
|
Lid
|
heb vroeger 7 jaar geschaatst (dinsdag training, zaterdag wedstrijd) en zomers tennis. tennis ben ik 2 jaar daarvoor al mee gestopt en op mn 15 met schaatsen vanwege motivatiegebrek en btje longproblemen.
sindsdien doe ik dus niks meer aan conditie sinds 2 jaar fitness en daar begint nu eindelijk mn gewicht n beetje gehoor aan te geven
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
Ik heb op cityjam gezeten en dat was erg goed voor mijn lichaam
Sinds ik ervan af ben ( dat is ook al 3 jaar geleden ) ben ik heel wat dikker geworden.Wil er wel wat aan doen, maar ik heb er de puf niet meer voor i.v.m. school. Dat vreet ook je energie man
|
|
|
|
#13 |
|
Lid
|
Doordat ik 2 maanden in het ziekenhuis heb gelegen heb ik een tijd helemaal niks meer kunnen doen.. Maar nu geef ik weer volop dansles en dans zelf ook weer een aantal uren in de week
![]() Laat de wedstrijden maar weer komen! I'm ready for it.. Oja ik tennis ook weer 1 keer in de week en de competitie is weer begonnen.. Maar dat doe ik echt voor mijn plezier
|
|
|
#14 |
|
|
Ben vorig jaar juli moeten stoppen met paardrijden omdat ik het te druk kreeg met school/vrienden/werk etc.
Ik mis het kei erg maar zoals ik nu zie hoe ik mijn leven leid, past het er gewoon niet meer tussen. Zo intensief als ik het toen deed.. Dus nu heb ik bijna een jaar niks meer aan sport gedaan. Ben laatst wel met een vriendin naar de sportschool geweest omt e kijken wat voor cursussen ze daar allemaal hadden maar dat vond ik allemaal niks. Ik moet wel een beetje het gevoel rkijgen dat ik wat verbrand! En ik heb daar een aantal keren gekeken maar werd er niet echt gemotiveerd. Maar nu kwam onlangs een vriendin naar me toe met het vette idee om op voetbal te gaan. Dat is het gewoon echt helemaal! Dus dat gaan we gewoon lekker met zijn tweeen doen.. en een hoop andere meiden leren kennen natuurlijk. Dus dat wordt super cool. Eindelijk weer eens wat met me conditie doen want dat is op dit moment echt 10 keer niks..
|