|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Super Lid
|
![]()
ik moest vandaag keepen in een oefenwedstrijd en wilde de bal met 2 vuisten wegslaan.... maar dat ging mis... Nu heeft de tegenstander een gebroken neus, oog open liggen en een dik oog
![]()
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
LuisterNietNaarJeMoeder
|
![]() ![]()
![]() |
#3 |
Amanda
|
![]()
achjoh... het is de tegenstander maar.. ik blesseer ook regelmatig een tegenstander met handbal... tegenstanders moet je nou eenmaal uitschakelen
![]()
![]() |
#4 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() kan je niets aan doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Amanda
|
![]()
Je hebt hem toch tegengehouden?
![]() |
#6 |
Guest
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() En grabbelaar? ik? De trainer was onder de indruk van me en heeft onze keeper naar de A2 getrapt en ik mag het nu opknappen ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
Heeft t toch nog nut gehad.
Verder niet druk om maken, want zoals een voetbal grootheid ooit zei: "voetbal is oorlog" tja en bij oorlog vallen nu eenmaal slachtoffers |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
Maar toen ging ik tenminste niet voor de bal, maar om hem te blesseren met zijn grote bek, nu ging het echt perongeluk en heb stiekem medelijden met hem... en al helemaal toen ie een half uur later nog met tranen in zijn ogen stond ![]()
|
![]() |
![]() |