|
Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey, ik ben een meisje van 16 en ben "verliefd" op iemand van 45, hij is ook op mij en we houden gewoon van elkaar.
Kan dit? |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Nou, je verteld het net dus dat lijkt me wel duidelijk dat het kan.
Of het geaccepteerd wordt is een tweede. Aangezien je ouders waarschijnlijk het niet oke vinden, dat je wat wil hebben met een gast van hun leeftijd. Maarja veel succes ermee ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Whooohooo
|
![]()
Ik ben bang dat jullie toch in te verschillende werelden leven en dat het even leuk is, maar dat het na een tijdje toch fout gaat
![]() |
#4 |
Bianca
|
![]()
Je geeft zelf al aan dat je hem te oud vindt..
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
Als je er zelf al aan twijfelt dan lijkt het me duidelijk toch?
Sowieso vind ik HEM niet slim bezig zijn, hij als volwassene moet toch beter weten dan een relatie beginnen met een kind ![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
veteraan
|
![]()
nee dit kan niet ..
<punt>
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Nou, sorry, maar ik vind het wel een te groot leeftijdsverschil
![]() Jullie houden wel van elkaar, maar jullie families zullen het vast niet zo leuk vinde... Jullie leven ook anders (lijkt me) en het zal na een tijdje fout gaan... |
![]() |
![]() |
#8 | |
FORE!!!
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 |
Amanda
|
![]()
Wel te oud ja denk ik.
![]() |
#11 | |
Bianca
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#12 | |
Super Lid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#13 |
Lid
|
![]()
Tsja altijd lastig zoiets, maar ik denk dat het leeftijdsverschil te groot zal zijn. Jij zit nog in het begin van je leven, terwijl hij al in het midden is. Jou interesses zullen op ten duur heel anders zijn dan die van hem.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Het had je vader kunnen zijn
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#16 |
Lid
|
![]()
ik vind dat niet kunnen... een man van 45 zou beter moeten weten en dat hij tegen je zegt dat ie van je houdt zegt in mijn ogen genoeg over hem... ik zou lekker iemand van je eigen leeftijd zoeken, ik weet zeker dat dat veel gezelliger is
![]()
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
hmmmm... lastig... lijkt me niet echt fantastisch... kan er ook niks aandoen maar leeftijden verschillen ontiegelijk.. of je zou t voor de erfenis moeten doen... hahaha nee gein..
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Kus Eef |
|
![]() |
![]() |
#19 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#20 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Jouw leeftijdsverschil kan nog makkelijk vind ik zelfs. Het gaat erom dat je geestelijk een beetje op dezelfde lijn zit. en een man van 45 zit echt niet op dezelfde lijn als iemand van 16.... |
|
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
Helemaal mee eens eefje! Ik kende ook iemand van 18 die met een meisje van 12 had en dat leeftijdsverschil was voor mijn gevoel net iets te groot, ik heb hem daarom ook heel vaak gewaarschuwd dat hij aangeklaagd kon worden als pedofiel, wat gelukkig niet is gebeurt maar ze heeft hem wel giga laten zakken.
|
![]() |
![]() |
#22 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
Misschien heb je nooit echt een vaderfiguur gehad, of een vader die er niet altijd voor je is geweest? Want het blijkt dat jonge meisjes of jongens verliefd worden op oudere mannen of vrouwen omdat ze nooit echt ouderschap van een ouder hebben gehad, en daarom dat nog steeds missen en het onbewust kiezen. Het hoeft natuurlijk niet in alle gevallen zo te zijn..
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Ondanks die aangifte bleef hij toch aanstalten maken. Zulke mannen zijn echt ziek en geloof me, ook zeeeeeeeeeeeeeeeer slim. Die lui zijn zo stiekem en hebben echt koppiekoppie. Ze weten precies hoe ze dat soort dingen moeten aanpakken...op de aller slinkste manieren die maar te bedenken zijn. Daar sta je nog echt versteld van! 1 ding zal ik nooit meer vergeten uit zijn liefdesmailtjes; dat hij gevoelens voor mij heeft gekregen, omdat hij mij als klein meisje zag opgroeien tot een vrouw. Ziekelijk! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#25 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar ik heb ook grensen, je moet je eigen grensen echt vaststellen, anders loopt het nooit goed af. S-me zal waarschijnlijk helemaal in de ban van hem zijn, omdat hij haar geeft wat zij nodig heeft. Maar dat weet ie dondersgoed. Het zijn net players.... ze weten je zo in te palmen, met comlimentjes, naar je luisteren enz enz. S-me is waarschijnlijk (zeg k erbij) zo'n meisje die heel onzeker is en geen echte grensen heeft en makkelijk in mensen gelooft.., FOUT!!! Er zijn maar weinig mensen tegenwoordig die je echt kunt vertrouwen! |
|
![]() |
![]() |
#26 | |
Guest
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
#27 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar 18 jaar zegt nog niet zo veel. Als jongen van 18 jaar kun je makkelijk een aantal jaren achter liggen. En als meisje van 12 juist heel volwassen. Ik heb persoonlijk nog maar weinig "mannen" van 18 jaar gezien die echt volwassen waren. |
|
![]() |
![]() |
#28 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Jopjopjopjopjopjop...
|
![]()
kijk dit kan dus niet...
een klein jaar geleden was er een kerel die alles kocht voor men vriendin,hij is denkik rond de 40 en na een tijd ging hij haar overal ophalen enzo,en dan heeft ie wat geprobeerd hij probeerde mij en men vriendin uit elkaar te halen enzo...tging er allemaal gwn over. Politie is er zelfs bij moeten komen...en nu heeft die een contactverbod enzo je ziet maar het kan niet ![]()
![]() |
#30 | |
Guest
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
Dat vind ik ook net iets te oud..
Maar ik ben ook dolverliefd op een ouder iemand, zij is er 26 en ik 18. tis mijn beste vriendin, en we komen megagoed overeen met elkaar, maar als ik et ga vertellen aan haar ben ik bang dak ze mss als beste vriendin ga verliezen ![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Guest
|
![]() Citaat:
Maar waarom zou je haar als beste vriendin verliezen?? Geeft ze dan duidelijk aan dat ze er niks van moet hebben?? |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Guest
|
![]() Citaat:
En dan nog, ik denk toch dat ons vriendschapsrelatie een deuk gaat krijgen als het antwoord negatief is als ik het haar ga zeggen, en dat wil ik niet.. |
|
![]() |