Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Algemeen > Liefde & Relaties
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Liefde & Relaties Laat je liefdesgevoelens de vrije loop!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 3 March 2006, 19:06   #1
S-Me
Guest

Standaard TE oud..

Hey, ik ben een meisje van 16 en ben "verliefd" op iemand van 45, hij is ook op mij en we houden gewoon van elkaar.
Kan dit?
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2006, 19:11   #2
MrInsane
Guest

Standaard

Nou, je verteld het net dus dat lijkt me wel duidelijk dat het kan.
Of het geaccepteerd wordt is een tweede.
Aangezien je ouders waarschijnlijk het niet oke vinden, dat je wat wil hebben met een gast van hun leeftijd.
Maarja veel succes ermee
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2006, 19:13   #3
Sanne
Whooohooo

Sanne's Avatar

Standaard

Ik ben bang dat jullie toch in te verschillende werelden leven en dat het even leuk is, maar dat het na een tijdje toch fout gaat
Oud 3 March 2006, 19:15   #4
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard

Je geeft zelf al aan dat je hem te oud vindt..
chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2006, 21:59   #5
L_angeldc
Guest

Standaard

Als je er zelf al aan twijfelt dan lijkt het me duidelijk toch?

Sowieso vind ik HEM niet slim bezig zijn, hij als volwassene moet toch beter weten dan een relatie beginnen met een kind
  Met citaat antwoorden
Oud 3 March 2006, 23:36   #6
dext0r
veteraan

dext0r's Avatar

Stuur een bericht via ICQ naar dext0r
Standaard

nee dit kan niet ..

<punt>
Oud 3 March 2006, 23:50   #7
Liéra
Guest

Standaard

Nou, sorry, maar ik vind het wel een te groot leeftijdsverschil
Jullie houden wel van elkaar, maar jullie families zullen het vast niet zo leuk vinde... Jullie leven ook anders (lijkt me) en het zal na een tijdje fout gaan...
  Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2006, 15:56   #8
Alpha
FORE!!!

Alpha's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Alpha
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dext0r
nee dit kan niet ..

<punt>
ben ik het mee eens ...
Alpha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 March 2006, 21:48   #9
MrInsane
Guest

Standaard Re: Re: TE oud..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door chalyken
Hij houdt niet vanje hoor.
Wel van je jonge lichaampje, is nog lekker nauw
  Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 07:27   #10
Atjeuh
Amanda

Atjeuh's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar Atjeuh
Standaard

Wel te oud ja denk ik.
Oud 5 March 2006, 14:00   #11
chica
Bianca

chica's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar chica
Standaard Re: Re: Re: TE oud..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane

chica is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 14:38   #12
AMF
Super Lid

AMF's Avatar

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrInsane
kutopmerking maar daar komt het wel op neer ben ik bang
Oud 5 March 2006, 20:01   #13
MissDuplex
Lid

MissDuplex's Avatar

Standaard

Tsja altijd lastig zoiets, maar ik denk dat het leeftijdsverschil te groot zal zijn. Jij zit nog in het begin van je leven, terwijl hij al in het midden is. Jou interesses zullen op ten duur heel anders zijn dan die van hem.
MissDuplex is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 March 2006, 21:42   #14
Doperwt
Guest

Standaard

Het had je vader kunnen zijn
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 07:51   #15
MrInsane
Guest

Standaard Re: Re: Re: Re: TE oud..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AMF
kutopmerking maar daar komt het wel op neer ben ik bang
Ja sorry ik neem af en toe geen blad voor de mond wanneer ik dat beter wel kan doen
  Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 12:00   #16
kreej-z
Lid

kreej-z's Avatar

Standaard

ik vind dat niet kunnen... een man van 45 zou beter moeten weten en dat hij tegen je zegt dat ie van je houdt zegt in mijn ogen genoeg over hem... ik zou lekker iemand van je eigen leeftijd zoeken, ik weet zeker dat dat veel gezelliger is
kreej-z is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2006, 12:27   #17
Ertje
Guest

Standaard

hmmmm... lastig... lijkt me niet echt fantastisch... kan er ook niks aandoen maar leeftijden verschillen ontiegelijk.. of je zou t voor de erfenis moeten doen... hahaha nee gein..
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 10:48   #18
Eefje18
Guest

Standaard Re: TE oud..

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S-Me
Hey, ik ben een meisje van 16 en ben "verliefd" op iemand van 45, hij is ook op mij en we houden gewoon van elkaar.
Kan dit?
Meisje, geloof me, deze man maakt misbruik van jou. Ik heb het ook een keer meegemaakt, toen ik de leeftijd had als jou. Het was een hele goeie vriend van mijn moeder en daarom kwam ik daar veel over de vloer. Ik kreeg alles van hem... Mijn allereerste emailadres had hij aangemaakt, op zijn pc.. Hij stuurde me ook mailtjes en op een dag begon het; hij was verliefd op mij. Hij stuurde mij allerlei mailtjes over zijn verliefdheid en dat hij er geen controle over heeft en weet ik veel wat allemaal. Maar het was wel een getrouwde vent met 2 kinderen en 1 kind zelfs van toendertijd mijn leeftijd. Nee, hij is niet verliefd op jou..... hij is verliefd op je lichaam. Oudere mannen vinden het geweldig hoe alles nog kwetsbaar is en in de groei is. Alles is nog ongebruikt, zo kwetsbaar, zo tastbaar voor hun.... Niet doen, meid, wat ie je ook zegt, hij hout alleen van jouw lichaam, hij kan niet van jouw innenrlijk houden.... Veel te groot leeftijdsverschil, geloof me

Kus Eef
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 14:12   #19
Droppeke
Guest

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eefje18
hij hout alleen van jouw lichaam, hij kan niet van jouw innenrlijk houden.... Veel te groot leeftijdsverschil, geloof me

Daar zit inderdaad wat in. Ik ben 16 en mijn vriend is pas 20 geworden, maar dat leeftijdsverschil is net iets kleiner. Ik denk ook serieus dat dit nooit goed kan aflopen. Zoals Eefje al zei zal hij alleen van je lichaam houden.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 14:54   #20
Eefje18
Guest

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droppeke
Daar zit inderdaad wat in. Ik ben 16 en mijn vriend is pas 20 geworden, maar dat leeftijdsverschil is net iets kleiner. Ik denk ook serieus dat dit nooit goed kan aflopen. Zoals Eefje al zei zal hij alleen van je lichaam houden.
Jouw leeftijdsverschil is veel kleiner en anders. De verhoudingen moeten een beetje realistisch blijven, bijv. een leeftijdsverschil van 16 jaar > 16 en 32, dat kan niet, maar 30 en 46 wel beter, snap je.
Jouw leeftijdsverschil kan nog makkelijk vind ik zelfs. Het gaat erom dat je geestelijk een beetje op dezelfde lijn zit. en een man van 45 zit echt niet op dezelfde lijn als iemand van 16....
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 15:00   #21
Droppeke
Guest

Standaard

Helemaal mee eens eefje! Ik kende ook iemand van 18 die met een meisje van 12 had en dat leeftijdsverschil was voor mijn gevoel net iets te groot, ik heb hem daarom ook heel vaak gewaarschuwd dat hij aangeklaagd kon worden als pedofiel, wat gelukkig niet is gebeurt maar ze heeft hem wel giga laten zakken.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 15:06   #22
K@rima!
Guest

Citaat:
Meisje, geloof me, deze man maakt misbruik van jou. Ik heb het ook een keer meegemaakt, toen ik de leeftijd had als jou. Het was een hele goeie vriend van mijn moeder en daarom kwam ik daar veel over de vloer. Ik kreeg alles van hem... Mijn allereerste emailadres had hij aangemaakt, op zijn pc.. Hij stuurde me ook mailtjes en op een dag begon het; hij was verliefd op mij. Hij stuurde mij allerlei mailtjes over zijn verliefdheid en dat hij er geen controle over heeft en weet ik veel wat allemaal. Maar het was wel een getrouwde vent met 2 kinderen en 1 kind zelfs van toendertijd mijn leeftijd. Nee, hij is niet verliefd op jou..... hij is verliefd op je lichaam. Oudere mannen vinden het geweldig hoe alles nog kwetsbaar is en in de groei is. Alles is nog ongebruikt, zo kwetsbaar, zo tastbaar voor hun.... Niet doen, meid, wat ie je ook zegt, hij hout alleen van jouw lichaam, hij kan niet van jouw innenrlijk houden.... Veel te groot leeftijdsverschil, geloof me

Kus Eef
Ziek man, zo'n gast
Had je je moeder hier nog over verteld?
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 16:29   #23
Prakpiraat
Guest

Standaard

Misschien heb je nooit echt een vaderfiguur gehad, of een vader die er niet altijd voor je is geweest? Want het blijkt dat jonge meisjes of jongens verliefd worden op oudere mannen of vrouwen omdat ze nooit echt ouderschap van een ouder hebben gehad, en daarom dat nog steeds missen en het onbewust kiezen. Het hoeft natuurlijk niet in alle gevallen zo te zijn..
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 17:05   #24
Eefje18
Guest

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door K@rima!
Ziek man, zo'n gast
Had je je moeder hier nog over verteld?
Nou om eerlijk te zijn is er toendertijd veel meer gebeurd. Hij heeft me aangerand, iets waar ik niet trots op ben. Dat is zeker allemaal verteld tegen mn moeder. Mijn moeder is er nu nog helemaal kapot van, omdat ten1e haar dochter iets vreselijks was aangedaan en dat ten 2e zelfs nog door de man die ze al jaaaaaaaaaaaaren vertrouwt. ik heb zelf aangifte tegen hem gedaan en hij heeft ook bekend. Weet je wat zijn straf was..... 2 jaar voorwaardelijk, dat was alles, helemaal niks dus!!! Hoe is het mogelijk.
Ondanks die aangifte bleef hij toch aanstalten maken. Zulke mannen zijn echt ziek en geloof me, ook zeeeeeeeeeeeeeeeer slim. Die lui zijn zo stiekem en hebben echt koppiekoppie. Ze weten precies hoe ze dat soort dingen moeten aanpakken...op de aller slinkste manieren die maar te bedenken zijn. Daar sta je nog echt versteld van!

1 ding zal ik nooit meer vergeten uit zijn liefdesmailtjes; dat hij gevoelens voor mij heeft gekregen, omdat hij mij als klein meisje zag opgroeien tot een vrouw.

Ziekelijk!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 17:10   #25
Eefje18
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prakpiraat
Misschien heb je nooit echt een vaderfiguur gehad, of een vader die er niet altijd voor je is geweest? Want het blijkt dat jonge meisjes of jongens verliefd worden op oudere mannen of vrouwen omdat ze nooit echt ouderschap van een ouder hebben gehad, en daarom dat nog steeds missen en het onbewust kiezen. Het hoeft natuurlijk niet in alle gevallen zo te zijn..
In de meeste gevallen heb je idd gelijk. Ik heb zelf ook niet echt een vader gehad, hij had namelijk ineens zonder reden het contact laten vallen en heeft zich nooit meer om ons (broeer en ik) druk gemaakt. Ik beken dat ik idd ook op oudere mannen val, maar toch niet zo'n groot leeftijdsverschil als S-me. Ik val op oudere mannen omdat deze vaak volwassener zijn en je beter begrijpen dan de 'jonkies'.....
Maar ik heb ook grensen, je moet je eigen grensen echt vaststellen, anders loopt het nooit goed af. S-me zal waarschijnlijk helemaal in de ban van hem zijn, omdat hij haar geeft wat zij nodig heeft. Maar dat weet ie dondersgoed. Het zijn net players.... ze weten je zo in te palmen, met comlimentjes, naar je luisteren enz enz. S-me is waarschijnlijk (zeg k erbij) zo'n meisje die heel onzeker is en geen echte grensen heeft en makkelijk in mensen gelooft.., FOUT!!! Er zijn maar weinig mensen tegenwoordig die je echt kunt vertrouwen!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 17:13   #26
Eefje18
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droppeke
Helemaal mee eens eefje! Ik kende ook iemand van 18 die met een meisje van 12 had en dat leeftijdsverschil was voor mijn gevoel net iets te groot, ik heb hem daarom ook heel vaak gewaarschuwd dat hij aangeklaagd kon worden als pedofiel, wat gelukkig niet is gebeurt maar ze heeft hem wel giga laten zakken.
Idd, 18 en 12 kan nooit. Iemand van 12 jaar is net bezig om in de puberteit te komen. Op zo'n moment gaat het ook het vaakst fout. Dan ben je namelijk het kwetstbaarst. En dat weten al die pedo's maar al te goed!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 17:17   #27
Prakpiraat
Guest

Standaard

Citaat:
Idd, 18 en 12 kan nooit. Iemand van 12 jaar is net bezig om in de puberteit te komen. Op zo'n moment gaat het ook het vaakst fout. Dan ben je namelijk het kwetstbaarst. En dat weten al die pedo's maar al te goed!!!

Maar 18 jaar zegt nog niet zo veel. Als jongen van 18 jaar kun je makkelijk een aantal jaren achter liggen. En als meisje van 12 juist heel volwassen. Ik heb persoonlijk nog maar weinig "mannen" van 18 jaar gezien die echt volwassen waren.
  Met citaat antwoorden
Oud 9 March 2006, 19:56   #28
Eefje18
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Prakpiraat
Maar 18 jaar zegt nog niet zo veel. Als jongen van 18 jaar kun je makkelijk een aantal jaren achter liggen. En als meisje van 12 juist heel volwassen. Ik heb persoonlijk nog maar weinig "mannen" van 18 jaar gezien die echt volwassen waren.
Ja oke, meestal zegt dat niet zo veel. Maar ook al doet een meisje van 12 nog zo volwassen en is iemand van 18 nog zo kinderlijk, toch zijn de interesses op verschillende belangrijke gebieden te groot. Een jongen van 18 is bezig met sex, vrouwen, het serieuze leven, een KIND van 12 toch niet. Je moet iemand van 18 (uit je vriendengroep) eens naast een meisje van 12 zetten...... Dat kan toch niet..... en al helemaal niet als het je zusje is. Nee, als een meisje van 12 zich volwassen gedraagd is dat omdat ze inde puberteit komt. Ze wil erbij horen, zichzelf vinden en geaccepteerd worden. Dat kun je nooit vergelijken met iemand van 18
  Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2006, 16:49   #29
Suepahfly
Jopjopjopjopjopjop...

Suepahfly's Avatar

Standaard

kijk dit kan dus niet...

een klein jaar geleden was er een kerel die alles kocht voor men vriendin,hij is denkik rond de 40

en na een tijd ging hij haar overal ophalen enzo,en dan heeft ie wat geprobeerd

hij probeerde mij en men vriendin uit elkaar te halen enzo...tging er allemaal gwn over.

Politie is er zelfs bij moeten komen...en nu heeft die een contactverbod enzo

je ziet maar

het kan niet

If you see me running...try to keep up
Suepahfly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 March 2006, 21:21   #30
Eefje18
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suepahfly
kijk dit kan dus niet...

een klein jaar geleden was er een kerel die alles kocht voor men vriendin,hij is denkik rond de 40

en na een tijd ging hij haar overal ophalen enzo,en dan heeft ie wat geprobeerd

hij probeerde mij en men vriendin uit elkaar te halen enzo...tging er allemaal gwn over.

Politie is er zelfs bij moeten komen...en nu heeft die een contactverbod enzo

je ziet maar

het kan niet
Precies, zulke mannen zijn gewoon ziek!!!
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2006, 09:52   #31
kermit the frog
Guest

Standaard

Dat vind ik ook net iets te oud..
Maar ik ben ook dolverliefd op een ouder iemand, zij is er 26 en ik 18.
tis mijn beste vriendin, en we komen megagoed overeen met elkaar, maar als ik et ga vertellen aan haar ben ik bang dak ze mss als beste vriendin ga verliezen
  Met citaat antwoorden
Oud 11 March 2006, 20:04   #32
Eefje18
Guest

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kermit the frog
Dat vind ik ook net iets te oud..
Maar ik ben ook dolverliefd op een ouder iemand, zij is er 26 en ik 18.
tis mijn beste vriendin, en we komen megagoed overeen met elkaar, maar als ik et ga vertellen aan haar ben ik bang dak ze mss als beste vriendin ga verliezen
Ja, maar dat is in ieder geval niet zo'n extreem leeftijdsverschil als bij S-me. Ik ben zelf ook 18 en heb een vriend van 30..... Als je geestelijk maar op 1 lijn zit!

Maar waarom zou je haar als beste vriendin verliezen?? Geeft ze dan duidelijk aan dat ze er niks van moet hebben??
  Met citaat antwoorden
Oud 12 March 2006, 12:21   #33
kermit the frog
Guest

Standaard

Citaat:
Ja, maar dat is in ieder geval niet zo'n extreem leeftijdsverschil als bij S-me. Ik ben zelf ook 18 en heb een vriend van 30..... Als je geestelijk maar op 1 lijn zit!

Maar waarom zou je haar als beste vriendin verliezen?? Geeft ze dan duidelijk aan dat ze er niks van moet hebben??
Nee, dat niet.. We kunnen goed praten met elkaar enzo, maar daar hebben we nog niet over gepraat, en als ik het probeer denk ik dat ze zo een beetje dichtklapt. en het is daarom dat ik het niet durf zeggen.
En dan nog, ik denk toch dat ons vriendschapsrelatie een deuk gaat krijgen als het antwoord negatief is als ik het haar ga zeggen, en dat wil ik niet..
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels