|
Gezondheid & Lifestyle Gezondheidsvragen? Jouw lichaam, je kleding, of gewoon je manier van leven. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Hey,
Ik heb ff een vraag, ik heb de laatste tijd best veel last van puisten op m'n gezicht. En ik voel me er niet goed bij, ik voel me er minder waardig bij en ik vind ze echt vreselijk, ik wil er zo graag vanaf maar het lukt niet ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Guest
|
![]()
Misschien moet je langs je huisarts gaan die je indien nodig weer doorverwijst naar een huidarts (ik weet niet hoe ernstig het is). Je kunt allerlei smeerseltjes proberen en kijken welke voor jou werkt. Verder is het belangrijk dat je je huid schoon houdt. Een goeie reinigingsgel halen en zeker twee keer per dag je gezicht reinigen. Ook kun je je gezicht eens gaan stomen en daarna wassen met water.
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
je moet in ieder geval niej de pil gaan slikken, voor meiden helpt dit wel maar bij jongens niet. De pil zorgt ervoor dat mannen vrouwelijke hormonen gaan aanmaken en dit is schadelijk voor je lichaam. Dus alle fabeltjes dat de pil ook bij jongens helpt is de wereld uit.
Ook kan je bij de huisarts langsgaan die je een smeerseltjes voorschrijft wat je huid uitdroogt en hiermee ook de puistjes. Verder moet je je niej minderwaardig gaan voelen door je puistje!! |
![]() |
![]() |
#4 |
Guest
|
![]()
Je kan speciale zeep op zwavelbasis krijgen, daar drogen ze van uit.
en verder zonlicht en zeewater doen ook wonderen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Guest
|
![]()
veel in de zon zitten met je gezicht
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
bij de kruidvat verkopen ze biergistpillen, die schijnen ook goed te werken
|
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Bedankt voor de tips.
Helpt veel water drinken ook, want dat heb ik ook wel eens gehoord ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Guest
|
![]()
idd veel in de zon gaan zitten, dan vagen ze best snel uit!
Het is ook een fabeltje dat je van chocola puistjes krijgt, de stoffen daarvan gaan niet richting de huidcellen. Het kan daarentegen wel een allergische reactie zijn, net als vlees ( wat je ook veel hoort ). |
![]() |
![]() |
#9 | |
Guest
|
![]() Citaat:
water is vrijwel OVERAL goed voor ![]() |
|
![]() |
![]() |
#10 | |||
Guest
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
|||
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Guest
|
![]()
Zo min mogelijk vet eten heel veel fruit en groenten eten...
Ennuh...Uh... Owjah geen creme op je gezicht smeren dan word je huid vetten. En je gezicht goed met water wassen ![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
Vooral gezond eten en veel water drinken!
Daar ligt het bij mij toch altijd aan, je kan perfect zien of ik een week gezond gegeten heb of niet. Ik heb er vooral last van als ik iets met varkensvlees eet... Ik vermijd dus rampzalig elk stukje varkensvlees ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
pudiecat
|
![]()
Vet en of chocola eten maakt echt geen donder uit.
Het komt door hormonen. En daar valt weinig tegen te doen, behalve bij de damens dan die hebben er zo'n pilletje voor ![]() (gebruik vooral geen clearacil oid, dan wordt het alleen maar erger. bij mij ging t vanzelf weg toen ik wat ouder werd maar daar heb jij weinig aan)
![]() |
#15 |
Guest
|
![]()
kheb er zelf ook last van .
biergistpillen hielp niet, veel water drinken een beetje. ik ben een paar dagen geleden gewoon naar de huisarts gegaan en heb dit meegekregen: benzoylperoide-hydrogel (een sterk soort dat minder sterke hielp niet) en nog clindaycini hydrochlorium. werkt echt prima het is al stukken minder. gewoon ff mee heen gaan dus. |
![]() |
![]() |
#16 |
Guest
|
![]()
nou bij merkt het wel(als ik ze elke dag optijd inneem)
(op het bier wat wij altijd drinken staat dat er ook biergist in zit dus dat is lekker veel bier drinken ![]() |
![]() |