|
Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
Na dat PFP het bericht dat hier eerst stond (stukjes zijn onderaan te lezen ´´ ``) een beetje verdacht leek, verander ik het berichtje gewoon in:
Wat zien jullie liever? Bandjes/groups, of solo artiesten? En wie zijn/is jullie favortite artiest(en) van het moment ? ´´Het idee is om in de weekenden met een groep meiden samen te komen om muziek te maken. Ervaring is geen vereiste. De enigsten vereisten zijn: Je moet wel lol willen hebben, dus het moet gezellig zijn, maar ook serieus willen werken, dus er moet wel resultaat worden geboekt. `` Laatst aangepast door Stefanie S : 24 May 2006 om 13:43 |
![]() |
![]() |
#2 | |
Guest
|
![]() Citaat:
beetje verdacht |
|
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
Ja, het klingt inderdaad wel verdacht, hahahaha
en heel eerlijk, ik denk zelf niet eens dat ik erop zou reageren, maar het valt te proberen toch: maar even ter rectificatie: Het lijkt verdacht, maar het gaat echt serieus om dat wat er staat, van mij uit zullen er absoluut geen rare dingen komen ! |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
oh, dan hoeft het van mij niet
Last edited by niemand; Vandaag at 01:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |