|
|||||||
| Even voorstellen Hoi! Ben jij nieuw op dit forum? Hier kun je jezelf dan even voorstellen aan de andere leden op dit forum. |
| Bekijk resultaten enquête: Fresh lobster is... | |||
| Cool |
|
0 | 0% |
| Vreemd |
|
5 | 71,43% |
| Dom |
|
2 | 28,57% |
| Goed in bed |
|
2 | 28,57% |
| Meerkeuze Enquête Stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Onderwerpopties |
Waardering:
|
Weergavemodus |
|
|
#1 |
|
Guest
|
Hoi, ik ben Bertine (ja, die naam is zo nep als het maar kan
) en ik zit in 4 havo. Ik ben een beetje geobsedeerd door talen, vooral door de West-Germaanse dialecten, en dan weer vooral Nederlandsch ende Duitsch. Mijn lievelingsmuziek is metal, evil ben ik he. Vooral dingen zoals Dimmu Borgir, Satyricon, Amon Amarth... Nou ja, genoeg info zo lijkt me. Als je echt de slaap niet kun vatten voordat je dit en dat weet, dan vraag je het even
|
|
|
|
#2 |
|
Super Lid
|
Welkommm
I never would have loaded up a 44 and put myself behind a jail house door if it hadn't been for love. Four cold walls against my will but at least I know she's lying still. Four cold walls without parole, Lord have mercy on my soul. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Meest gerespecteerde forummer
|
hoi! welkom!
ik hou ook van Nederlands
|
|
|
#4 |
|
Guest
|
Geen bewegende avatars hier?
|
|
|
|
#5 |
|
Guest
|
Oi
![]() mag je trouwens nog steeds niet meer dan 3 regels hebben in je sign? want dan moet fresh er 1 wegdoen.. |
|
|
|
#6 |
|
Guest
|
Wordt er echt iemand gelukkiger van 1 regel minder?
|
|
|
|
#7 | |
|
Guest
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Lid
|
Citaat:
![]() Maaarrrr buiten dat, welkom en have fun
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
architect of life
|
Bewegende avatars lukken normaal wel. Hangt ervan af hoe groot en welk type het is.
Ik wist niet dat Satyricon een groepsnaam was. Het is overigens ook een werk van Petronius dacht ik, de trend-watcher van Nero (jawel, de gekke keizer) of arbitus elegantiae, en is verfilmd door -hoeheetdiekerelookweer?- Fellini (?). Rare, maar leuke film .Dit terzijde: welkom .
|
|
|
#10 |
|
Guest
|
Ja, de Satyricon is een of ander werk uit die tijd. Ik had met die naam precies hetzelfde maar dan andersom
|
|
|
|
#11 |
|
Lid
|
Ik kan helaas nog geen antwoord op de poll geven totdat ik de laatste optie heb geprobeerd, Marla
|
|
|
#12 |
|
Guest
|
PFP vindt me vreemd en dom
|
|
|
|