Ga Terug   Leerlingen.com Forum > Multi Media > Muziek Forum
FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Muziek Forum Speel je in een band? Of wil je ons laten weten welk nummers jij waardeert. Kortom: Rok, Jas of Bloes. Het is allemaal klere-muziek en past hier dus perfect thuis!

Antwoord

Onderwerpopties Stem op Onderwerp Weergavemodus
Oud 4 August 2006, 16:58   #1
Nick1984
Guest

Standaard Rock versie Wolfgang Amadeus Mozart songs

Beste forumbezoekers,

Voor een speciale gelegenheid waar wij een volledige show gaan rondmaken rond mozart zoeken wij songs van mozart maar in een rock versie gegoten, kennen jullie soms groepen die dit gedaan hebben of waar ik de rockversies kan vinden want op limewire vindt ik enkel de techno versies en deze moeten wij niet hebben met als ding ook nog dat wij in de show van klassiek naar rock overschakelen dus een steve gitaarsolo zou ook handig zijn ( heb al enkele van Vai) maar het belangrijkste is een rockversie vinden van mozart zijn songs. Ik hoop dat er iemand mij kan helpen...

Alvast bedankt,

Nick
  Met citaat antwoorden
Oud 24 September 2006, 20:19   #2
Stainz
Guest

Standaard

ik heb hier nog een plaat liggen met de V.S.O.P. (verginia Symfony orchestra project) van rock me Amadeus, dit is een extended version, die heel erg op het gelijknamige nummer van falco lijkt, ik kan hem eventueel voor je opnemen op de computer en als Mp3 bestand versturen.. dus als je het wilt, moet je het maar ff mailen (bazmannee@hotmail.com) dan neem ik hem voor je op...
  Met citaat antwoorden
Antwoord

Berichting Regels