|
Aan de Bar... Onder het genot van een denkbeeldig drankje kun je hier alles kwijt wat je nergens anders kwijt kunt. En het hoeft nergens over te gaan. Spammen en flamen is echter ook hier niet toegestaan! |
![]() |
|
Onderwerpopties | Stem op Onderwerp | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Guest
|
![]()
okee, post hier je leuke, grappige, vreemde enz. quotes die je gehoord hebt.
leraar ak: (is enthousiast aan het uitleggen) ''Ken je de hunnebedden? Nou, die zijn in de ijstijd naar Nederland gewaaid! ... O, hier klopt iets niet, ik voel het aan mijn eierstokken..'' nog een: ''Je moet maar niet op de evenaar gaan wonen, want daar schijnt de zon als een kanariepietje!'' tenslotte: ''Kijk, als we Martin op de grond leggen, dan groeit zo'n plantje dwars door hem heen.'' |
![]() |
![]() |
#2 |
Banned
|
![]() ![]() Mogen filmquotes? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Guest
|
![]()
"Call me a psycho schizo freak, and i'll call you by your name!"
http://www.youtube.com/watch?v=yVTU4z9yuFM |
![]() |
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
"A man without a god is like a fish without bicycle."
![]() |
#5 | |
Beheerder
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#6 |
Guest
|
![]()
ja
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guest
|
![]()
Trainspotting
Choose life. Choose a job. Choose a career. Choose a family. Choose a fucking big television, Choose washing machines, cars, compact disc players, and electrical tin openers. Choose good health, low cholesterol and dental insurance. Choose fixed-interest mortgage repayments. Choose a starter home. Choose your friends. Choose leisure wear and matching luggage. Choose a three piece suite on hire purchase in a range of fucking fabrics. Choose DIY and wondering who the fuck you are on a Sunday morning. Choose sitting on that couch watching mind-numbing spirit-crushing game shows, stuffing fucking junk food into your mouth. Choose rotting away at the end of it all, pissing your last in a miserable home, nothing more than an embarrassment to the selfish, fucked-up brats you have spawned to replace yourself. Choose your future. Choose life . . . But why would I want to do a thing like that? I chose not to choose life: I chose something else. And the reasons? There are no reasons. Who need reasons when you've got heroin? -------------------- puh! ![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banned
|
![]()
- heel verhaal aan vooraf -
B:You know what this is? E: Yes sir, Im surprised you have forgotten E: I havent.. It's a retorical Question B: Nooo! It's a Potato ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Guest
|
![]()
^^
![]() -------------- “You can't arrest me, I'm a rockstar.” -Sid Vicious A penguin is for life, not just for Christmas. |
![]() |
![]() |
#10 |
Banned
|
![]()
Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get. - Forrest Gump
Gouwe Ouwe ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Guest
|
![]()
If you live to be a hundred, I want to live to be a hundred minus one day, so I never have to live without you. - Winnie the Pooh
|
![]() |
![]() |
#12 |
Banned
|
![]()
De meeste mensen zijn niet zichzelf. Hun gedachten zijn andermans opinies, hun levens een imitatie, hun passies een citaat. - Author Unknown
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Guest
|
![]()
ik own
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Guest
|
![]()
Heb je als individu een denkbeeldige vriend, ben je gestoord. Heb je als groep een denkbeeldige vriend, heet het religie.
|
![]() |
![]() |
#15 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banned
|
![]()
Nais
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Guest
|
![]()
Friendly fire, isn't.. - S. Patton (volgens mij)
|
![]() |
![]() |
#18 |
Banned
|
![]()
Mooo - cow
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Guest
|
![]() ![]() hij is eng!! ![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banned
|
![]() ![]() There are no facts, only interpretations - Author Unknown |
![]() |
![]() |
![]() |
#21 |
Guest
|
![]()
hoi - Folmer
da's echt de beste quote ooit ![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Guest
|
![]()
“There's nothing glorious in dying. Anyone can do it.” -Johnny Rotten
|
![]() |
![]() |
#23 |
Guest
|
![]()
relax - mr. towelie
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banned
|
![]()
There's a hole in the world like a great black pit.
Wich is full of people, who are full of shit and the vermin of the world Inhabit it. - Sweeny Todd. Mijn Fav Film ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banned
|
![]()
Hij is geniaal
![]() Dat kan ik je wel zeggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Guest
|
![]()
welke film is dat dan?
|
![]() |
![]() |
#28 |
Guest
|
![]()
An artist is somebody who produces things that people don't need to have - Andy Warhol
Everyone will be famous for 15 minutes - Andy Warhol I love Los Angeles. I love Hollywood. They're beautiful. Everybody's plastic, but I love plastic. I want to be plastic - Andy Warhol I never think that people die. They just go to department stores - Andy Warhol |
![]() |
![]() |
#29 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Guest
|
![]()
jahcker!
|
![]() |
![]() |
#32 |
Banned
|
![]()
Uhuh
In volle glorie; Sweeny Todd, The Demon Barber of Fleet Street (Ik houd van Hoofdletters ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Guest
|
![]()
o, ik ben niet zo bij op het gebied van films
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banned
|
![]()
Niet erg,
Weet je het nu ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Guest
|
![]()
Veni, vidi, vici - Caesar
|
![]() |
![]() |
#36 |
Guest
|
![]()
jeuh (waarom is er hier geen taart emoticon
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Guest
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Guest
|
![]()
Ik ben niet dom, ik ben blont
Wie dom is, moet slim zijn Twee dingen zijn oneindig: het universum en de menselijke domheid. Maar van het universum ben ik nog niet heel zeker Het is onmogelijk om de mensen hun domheid te doen inzien, want daar is verstand voor nodig De domheid van de mens bestaat erin dat hij zich op feiten baseert die hij zelf verzonnen heeft Als je er het geld voor hebt, kan je gerust dom blijven Wat mij diep vernedert, is te zien dat het menselijk verstand grenzen heeft, terwijl de menselijke domheid er geen heeft |
![]() |
![]() |
#40 |
Guest
|
![]()
'Don't worry about the world coming to an end today, it's already tomorrow in Australia'
--------- [wat is het stil?] |
![]() |
![]() |
#41 |
Guest
|
![]()
mjeng mjeng mjeng beng beng - jamie westland
[jeej ![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Guest
|
![]()
aaahaaa..
|
![]() |
![]() |
#43 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Guest
|
![]()
cool
|
![]() |
![]() |
#45 |
Banned
|
![]()
Zie je daar staan, lelijk en dom,
Je neus is te lang en je benen zijn krom. Je zal niemand die echt van je houd, En ga nu niet huilen want dat laat me koud. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banned
|
![]()
Maak eens een sprong,
zet je daar eens overheen, Wat we doen is een verassing Neem je zwemspullen mee! |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banned
|
![]()
Het meisje en de 7 Turken (#24 Hard & Zielig)
-------------------------------------------------------------------------------- Het was een mooi meisje. Het was een heel mooi meisje. Ze was uh, ze was ze had hele mooi lange blonde haren, ze was 15 jaar oud en ze was heel nieuwsgierig, want ze wilde weten wat liefde was. En ze huppelde door het bos en de zon scheen en de konijntjes speelden in het zand en toen kwam er een elfje op d’r schouder zitten en het elfje zei: ‘HEE KLEIN MEISJE, DOE JE WEL EEN BEETJE VOORZICHTIG? HET BOS ZIT VOL MET GEVAREN! ZOALS ER ZIJN GIFTIGE PADDESTOELEN, DE WOLVENKLEMMEN EN NATUURLIJK DE JAGER!’ ‘Ja,’ zegt het meisje, 'daar heb ik geen ene fuck mee te maken. Ik doe toch precies zelf wat ik wil, flikker maar op.' En ze huppelde verder. Nou, nou woonden er in datzelfde bos ook zeven Turken. Zeven Turkse jongens in de kracht van hun leven en al drie jaar lang verstolken van vrouwelijk gezelschap. Het meisje komt aan bij het hutje van de zeven Turken. Ze klopt aan, er wordt open gedaan, zo’n grote Turk in z’n onderbroek doet open, het was nog heel vroeg. En het meisje zegt, 'mag ik binnenkomen?' 'Ja kom maar binnen'. En ze komt binnen en die andere zes broers die staan er allemaal een beetje zo beetje verlegen zo ja ze wisten niet goed wat ze er mee aanmoesten, en eentje die stapt dapper naar voren en die zegt 'Wil je wil je misschien een kop koffie?'. En het meisje loopt door, gaat op de tafel staan, tilt haar rokje op en zegt: 'IK WIL GEEN KOFFIE! IK WIL WETEN WAT LIEFDE IS!' En die Turken die schrikken zich helemaal kapot. Die raken in paniek, rennen het bos in en het meisje er achteraan he! 'STELLETJE MIETJES, MIETJES, MIETJES!!' En ze gaat zo zigzag door die bomen, springt over een stronk, whop in een wolvenklem, tsjak beentjes eraf! Jaha.. Daar ligt ze! Maar, de jongste had het gehoord! En hij loopt naar het meisje toe en hij zegt 'zal ik hulp halen?' en het meisje zegt, 'heeft geen zin. Ik voel dat ik dood aan het gaan ben, maar je kan wel iets voor me doen. Wil je me, asjeblieft niet, als maagd laten sterven?' 'Tja maar,' zegt die jongen, 'ik kan, ik kan je...' 'asjeblieft', zegt het meisje, 'asjeblieft'. En met alle tederheid die de jonge jongen in zich heeft, ontmaagd ie het jonge meisje. En bij zijn laatste slag blaast zij haar laatste adem uit. En dan draait ie zich om en dan kijkt ie recht in het dubbelloops jachtgeweer van de jager. Ja leg dat maar eens uit! |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banned
|
![]()
Die is goed
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banned
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Stopwoordjesverslaafde
|
![]()
Tijdens aardrijkskunde vorig jaar behandelden we de ijstijd (10000 jaar geleden).
Klasgenoot: "Waren er toen ook huizen meegesleurd met die ijstongen?" Ik (sarcasme): "Ja, daar zijn nog foto's van." ![]()