|
Party Forum Het forum voor uitgaan, festivals, feest en vrije tijd. |
![]() |
|
Onderwerpopties | Weergavemodus |
![]() |
#1 |
Lid
|
![]()
Ben jij jazz fan? Heb je is een keer zin om een leuke musicale avond te beleven? Of misschien wil je dat je ouders wat meer de deur uitgaan? Het maakt eigenlijk niet veel uit want Sunday Night Jazz in de PANAMA* is voor ieder wat wils.
Elke laatste zondag van de maand zal PANAMA* worden omgetoverd tot een New York Style Jazz Club. Na het zeer succesvolle (uitverkochte) openingsoptreden op 24 februari komt er op zondag 30 maart een nieuwe editie van Sunday Night Jazz. Slot act zien van 24 februari? Ga naar: http://www.youtube.com/watch?v=ZjlPZXwq3e4 Line-up: Philip Harper (trompet & vocals) Michael Varekamp (trompet & vocals) Eef van Breen (trompet & vocals) Ken Ard (vocals) Esmée Bor Stotijn (vocals) Maurits Fondse (vocals & piano) Zij worden begeleid door: Erik van der Luijt (piano) Chris Strik (drums) René van Beeck (contrabas) Voor meer info: www.sundaynightjazz.nl of 020-7700660 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
F0rum God +
|
![]()
Ik dacht dat Jazz al jaren geleden was uitgestorven...
![]() |
#3 |
Geen zin.wat isdit dan?
|
![]()
Dit is hij toch op het juiste dode forum?
![]()
![]() |
#4 |
Super Lid
|
![]()
Dude, Panama is iets te ver hoor.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |